Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (1131)

Vierailija
1081/1131 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Mammat normaalisti palstalla selittää että vaikka kuinka olisi itse lihava niin mieheltä saa odottaa lihaksia ja normaalipainoa. Muille ei tietenkään suoda samaa (Jannelle). Ei se Janne itse ole puolisoaan valinnut, että "asiantuntijoiden" vika.

Ps Katri mallia pallo, Jannen sentään tunnistaa mieheksi

Jos sulla on vaikeuksia tunnistaa Katri naiseksi, hanki silmälasit. Tai mene terapiaan käsittelemään läskivihaasi ja muita ongelmiasi.

Vierailija
1082/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kumma, jos naisena ei muka pystyisi pitämään sekä kulta- että hopeakoruja. Elisalle vaaleaihoisena pitäisi kyllä sopia myös hopeakorut. Koru on kuitenkin tyylikäs huomenlahja, ei ollut sentään mitään seksiteemaista tai muuta mautonta.

Huomenlahjat maksaa tuotanto. Varmaan laitettu raja kuinka kallis

Maksaako? Eihän ne parit mene edes naimisiin, joten mihin sellaisia huomenlahjoja silloin tarvittaisiin? Vaikuttaa olleen ihan vaan Matin oma idea yrittää ilahduttaa Elisaa, vaikkei onnistunutkaan.

Maksaa kyllä siltikin. Kaikki miehet on saanu ostaa puolisoilleen huomenlahjan, muita ei välttämättä vain näytetty, jos niistä ei tullu kiinnostavaa juttua.

Kyllähän naisetkin antoi huomenlahjan ja tässä Elisa oli ainut fiksu ja ilmeisesti antoi jonkun korttikotelon eikä korua niin kuin muut naiset. Itse en ainakaan kovin montaa miestä tunne ketkä käyttäisi koruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo kaaso on se sama Päivi josta kohistiin joskus ikuisuus sitten kun sillä oli jotain saatananpalvontaan liittyvää taustaa??? En ensin osannut yhtään yhdistää, mutta kun koko nimi tuli esiin niin aloin miettiä.

Vierailija
1084/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian mukaan Artun puheliaisuus ja innokas luonne on käynyt hänelle raskaaksi.

Tässä on taas malliesimerkki naisesta, kenelle ei kelpaa kukaan. Jos mies olisi hiljainen, olisi se liian hiljainen, syrjäänvetäytyvä ja ei innostu mistään.

Suomalaiset naiset ovat kyllä suuri osa tosi hankalia, se on tullut sivusta seuranneena huomatuksi. Koko ajan ollaan naama norsun... jostain

Olen itsekin nainen, en vaan ymmärrä näitä muijia mitä noissa ohjelmissa pyörii. Varmaan syynsäkin miksi ovat niissä

Vierailija
1085/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä kitisijöitä suomalaiset miehet ovat

Vierailija
1086/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomo+ tahdissa katsottuna:

Aika olematon kyky ihmisillä asettua toisen asemaan ja todella käsittämättömiä juttuja.

Tämä Arttu on selvästi kasvatettu uskomaan olevansa luomakunnan kruunu. Ei jää epäilystäkään mihin hänen suhteet kariutuu. Ensin arvostelee ulkonäköä ja sitten on loukkaantunut kun häneltä ei kysytä onko kunnossa kun varpaat kastui. Tämä mätsi on todellinen rikos okein mukavaa ja herttaista Juuliaa kohtaan. Hän on hakemassa jotain aitoa ja annetaan mies joka ei pärjää itsensä kanssa.

Katri ja Janne on kumpikin tahoillaan ok, mutta kun ei ole kipinää niin ei ole kiinnostusta joustaa saati nähdä hyvää.

Matin ja Elisan tilanne vaikutti jopa hyvältä, mutta totuus olikin yllätys. Ei lähde niin ei lähde.

ainoat joilla tuntuu olevan aidosti halu yrittää ja valita toinen on nämä kissan itkijät. Mutta eiköhän joku kohta ahdistu kun vaalean punaiset lasit otetaan silmiltä.

Tsiisus mitä ihmisiä! Suomalaiset miehet 🤦🏻

Vierailija
1087/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan itkijät?

Vierailija
1088/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina ja Mikko. Symppiksiä. Toivottavasti suhde ei jää kissa-hommien jalkoihin.

Vierailija
1089/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Katsomo+:ssa kaikki mainokset pois vai onko se vaan sellainen, mistä näkee tulevia jaksoja ?

Ei ole yhtä ainuttakaan mainosta.

Vierailija
1090/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iina ja Mikko. Symppiksiä. Toivottavasti suhde ei jää kissa-hommien jalkoihin.

Ei jäänyt, päinvastoin, vahvisti suhdetta entisestään. Ovat kyllä ihana ja symppis pari.

Vierailija
1091/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaanpa että myös Hennan ja Samin suhde syveni Hennan kissan poismenon johdosta. Mikko tuki Iinaa kauniisti ja toivon heille kaiken rakkauden maailmassa.

Vierailija
1092/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas malliesimerkki naisesta, kenelle ei kelpaa kukaan. Jos mies olisi hiljainen, olisi se liian hiljainen, syrjäänvetäytyvä ja ei innostu mistään.

Suomalaiset naiset ovat kyllä suuri osa tosi hankalia, se on tullut sivusta seuranneena huomatuksi. Koko ajan ollaan naama norsun... jostain

Olen itsekin nainen, en vaan ymmärrä näitä muijia mitä noissa ohjelmissa pyörii. Varmaan syynsäkin miksi ovat niissä

Arttu sanoi et liikaa tatuointeja mut onneksi ne saa vaatteilla piiloon, aiemmin nähdyissä kuvissa tummemmat hiukset oli tosi hyvät ja Julia on harteikas miesmäinen nainen ja sitten kun oli keskustellut asiantun tijan kanssa koetti seivata puheitaan sanomalla, että tarkoitti vain että hän näkee kyllä Julian sisäisen kauneuden ja kaikkea. Wau! Sitten kirjoittamaan lista kliseitä ja opeteltuja latteuksia. Huhh, kukapa ei toivoisi että heppu hiljenee.

Vierailija
1093/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Katsomossa olevassa jaksossa Arttu toteaa useammankin kerran että Juulia on kaunis sisäisesti..... ja ulkoisesti!  Tulee mieleen antti rinteen juhlapuheen aloitus: Hyvä pojat!..... ja tytöt! 

Vierailija
1094/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Artusta ja Juuliasta tule mitään vaikka asiantuntija nainen koetti vakuuttaa, että väärinkäsitykset kommunikoinnissa on selvitetty ja ettei Arttu tarkoittanut mitään pahaa. Helppo vinkki jokaiselle: jos ei tarkoita arvostella toisen ulkonäköä ja pahoittaa tämän mieltä ulkonäön moittimisella niin silloin EI sano MITÄÄN kommentteja toisen ulkonäöstä. 

Vierailija
1095/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu: Tosi rakentavaa keskustelua minkä päälle on hyvä rakentaa, sä oot semmonen itsenäinen ja vahvaluontoinen ja sit jos sitä lähtee rikkomaan ni sit sä niinku hajoot murusiksi. Ja sit se suhde niinku kuolee siihen....

Vierailija
1096/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Arttu ois ollut fiksu, niin ois pitänyt suunsa kiinni ulkonöstä näin alussa, ja ensin tutustunut Juliaan. Tämmöset pienet ullkonäkö jutut mistä ei "ite tykkää" toisessa voi katsos muuttaa muotoaan että alkaakin tykkää niistä kun ihastuu toiseen.

Vierailija
1097/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun nyt mennä jonnekin muualla haukkumaan "suomalaista naista".  Tai sitten terapiaan. Julialle varmaan kelpaa joku, siitä ei ole epäilystäkään. Ja jotkut naiset varmaan tykkää puheliaasta ja toiset sitten hiljaisesta. 

Suomalaiset naiset ei ole yhtään sen hankalampia, kuin muutkaan :D ja onkohan se suomalainen kies sitten aina ihan täydellinen? Näilläkin miehillä lähes kaikkilla lapsia ja kaatuneita liittoja ja onko tämä Arttu siis eronnut molempien lastensa äideistä jo siinä kohtaa, kun naiset on olleet raskaana? Mutta sinustahan nuokin erot on niiden naisten vika, eihän Artussa voi mitään vikaa olla, kun sehän on mies ja naiset vaan niiiiin outoja. Ja ihan suuri osa tosi hankalia. No onneksi miehet on sitten ihan täydellisiä enkeleitä. 

Vierailija
1098/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Mammat normaalisti palstalla selittää että vaikka kuinka olisi itse lihava niin mieheltä saa odottaa lihaksia ja normaalipainoa. Muille ei tietenkään suoda samaa (Jannelle). Ei se Janne itse ole puolisoaan valinnut, että "asiantuntijoiden" vika.

Ps Katri mallia pallo, Jannen sentään tunnistaa mieheksi

Kukaan mamma ei ole selitellyt, että miehen pitää olla lihaksikas ja normaalipainoinen vaikka itse olisi lihava. Tuo on vaan sun omia kuvitelmiasi.

Janne ei tietenkään ole itse tätä Katria valinnut, koska on kerran tähän ohjelmaan osallistunut ja me kaikki tiedetään, että tähän ohjelmaan ei tulla itse valittu puoliso kainalossa. 

Katri on kyllä kasvoiltaan paljon tasokkaampi, kuin janne ja molemmat on vartaloltaan just samanlaisia. Katri on vieläpä liikunnallinen, mutta onko Janne???

Voisivat yhdessä alkaa laihikselle, jos kerran kilot vaivaa.  

Vierailija
1099/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliassa on kieltämättä kyllä sellaista Kiira Korpimaista kopeutta. Mutta ei häntä silti saa noin mollata.

Vierailija
1100/1131 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tylsää, kun vuodesta toiseen nämä pariskunnat laitetaan melontaretkelle. Olen jo melkein 80 vuotta, mutta en ole kertaakaan ollut melomassa, vaikka ko,o ikäni olen asunut aivan meren rannalla. Joten siitä paattelen, että ei taida olla kovin yleistä muillakaan. En ainakaan itse tykkäisi olla riskillä hankkimassa virtsatietulehdusta, istumalla alkukesän viileissä vesissä kulkevassa kanootissa.