Häpesin , ei seisonut
Iskin baarista neitosen, menimme hänen kämpille. Pano mielessä patjan laittoi lattialle. Kaivoi vanhojen sanomalehtien välistä liian pienen kondomin
Pingotin kortsun kaluni päälle joka kutistui. Neito tuli päälleni ratsastus asentoon siesien rintojensa kanssa .
Kaluni ei sitten alkanut seisomaan millään. En halunnut jäädä esilämmittämään. Sanoi lähde kämpilles ja minä lähdin.Kyllä harmittaa vieläkin.
Kommentit (7)
Aika sekava aloitus mutta minäkin joskus häpesin kun seisokki lopahti. Olin ollut pitkässä suhteessa ja erosimme 3v seurustelun jälkeen. Noh tapasin baarissa vanhan heilani ja juttu luisti edelleen. Seuraavina päivinä kahviteltiin ja kateltiin jotain leffoja. Sitten oli se hetki kun hän pyysi jäämään yöksi seksi tietysti mielessään. Noh lupauduin jäämään ja esileikkien jälkeen hän vaati kondomia niin jotenkin hämmästyin tilanteesta ja se sit lerpahti siihen. Hävetti ihan vietävästi se tilanne. Ennen ei hänen kanssaan tarvinnut kumia käytellä mutta oli ilmeisesti lopettanut pillerit. No ikinä meistä ei paria tullut mutta se häpeän tunne palaa aina mieleeni kun haen tyttäreni eskarista. Tämä nainen on nykyään siellä rehtorina.
Miksi aloitus on kirjoitettu bold fontilla?
Vierailija kirjoitti:
Aika sekava aloitus mutta minäkin joskus häpesin kun seisokki lopahti. Olin ollut pitkässä suhteessa ja erosimme 3v seurustelun jälkeen. Noh tapasin baarissa vanhan heilani ja juttu luisti edelleen. Seuraavina päivinä kahviteltiin ja kateltiin jotain leffoja. Sitten oli se hetki kun hän pyysi jäämään yöksi seksi tietysti mielessään. Noh lupauduin jäämään ja esileikkien jälkeen hän vaati kondomia niin jotenkin hämmästyin tilanteesta ja se sit lerpahti siihen. Hävetti ihan vietävästi se tilanne. Ennen ei hänen kanssaan tarvinnut kumia käytellä mutta oli ilmeisesti lopettanut pillerit. No ikinä meistä ei paria tullut mutta se häpeän tunne palaa aina mieleeni kun haen tyttäreni eskarista. Tämä nainen on nykyään siellä rehtorina.
Muuta jonnekkin muualle, jos meinaat vielä saada, se kertoo muille hoitotädeille, että sulla ei seisonut ja ne eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitus on kirjoitettu bold fontilla?
Jäykempää tekstiä?
Eipä siinä mitään hävettävää ole. Sattuuhan sitä, vaikka miten himoittais. Ensi kerralla paremmin. Hoida homma eli nainen muulla tavoin valmiiksi.
Ei ollut sitten sängyä asunnossa, kun piti patja kaivaa?