Mitä kirjoitit reaalissa? Ja arvosanasi?
Itse kirjoitin psykologian ja uskonnon ja sain magnan. Olin tyytyväinen.
Kommentit (25)
Biologiaa pääosin, sain M, ei ollut E:tä vielä silloin
Ap tässä. Minunkaan aikana ei ollut vielä E arvosanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain I
En korottanut
En mä tiedä. En vaan mennyt enää.
Vastasin eniten biologian ja maantiedon kysymyksiin, lisäksi historiaan ja yhteen tai kahteen kirkkohistorian kysymykseen, kun sattui sopivat helpot kysymykset. Laudatur tuli.
L, silloin ei ollut E:tä, mutta olisin saanut L varmaan silloinkin. Kirjoitin psykologian, biologian ja uskonnon. Vaikka olin hyvä koulussa, pelkäsin reputtavani ja luinkin aika paljon. Juttelin erään luokkakaverin kanssa juuri ennen reaalin kirjoitusten alkamista ja hän kertoi, ettei ollut lukenut oikein mitään reaaliin liittyvää kirjoitusten alla. Minusta se oli hirveän uhkarohkeaa. Maisteri on tämäkin luokkakaverini.
Bilsa pääosin, pari mantsan kysymystä. L
Kirjoitin muistaakseni ainakin biologian.
- ylioppilas vm. 1975
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun pääsin läpi, jeejee.
Kävin myös peruskoulun.
- n68v -
Kirjoitin reaalissa historian ja biologian, arvosana E.
En muista enää varmasti. Sitä sun tätä b
Historia, uskonto ja filosofia, Laudatur tuli.
Historia, psykologia ja maantieto. Laudatur.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin muistaakseni ainakin biologian.
- ylioppilas vm. 1975
Moi, minäkin 1975 ja silloin sai kirjoittaa ihan mistä reaaliaineista tahansa samalla kerralla. Itse valitsin helpot eli fyssan ja kemian ja helpot bilsan kyssärit. L oli arvosana.
Hissan ja ussan, arvosana taisi olla M, en oikeasti muista, tästä on kohta 30 vuotta.
Onpas täällä nyt meidän 1975 kirjoittaneiden kokoontumisajot. Itse vastasin reaalissa historian, psykologian ja kemian kysymyksiin, ällä tuli. Ja jestas sentään, siitähän tulee juuri kuluneeksi tasan 50 vuotta.
t. Muori, ei nuori
Sain I
En korottanut