Seksikerrat ja nollakerho 2025
Jatkoa 2024 ketjulle.
Mllä tahdilla mennään tänä vuonna ja onko nollakerholaisia?0
Kommentit (38)
Nolla kertaa vuosina 2019-2024. 2025 alkanut myös näin.
T. sinkkunainen, 47v.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa on ollut seksiä tänä vuonna. Olen sinkkunainen jolla seksisuhde varatun miehen kanssa.
Tietääkö miehen puoliso?
Kyl se arvaa siel kotona. Sen tietää kun jotain on tehty. Ei varmaan mainitse tietävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa on ollut seksiä tänä vuonna. Olen sinkkunainen jolla seksisuhde varatun miehen kanssa.
Tietääkö miehen puoliso?
No ei tietenkään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se arvaa siel kotona. Sen tietää kun jotain on tehty. Ei varmaan mainitse tietävänsä.
No ei ainakaan tuon miehen puoliso tiedä ja arvaa. Eihän tuo ole edes kotona arkisin kun me tavataan miehen kanssa.
Tänä vuonna salaista miestä saanut kahdesti. Omaa kättä lukemattomia kertoja.
Hellyyttä ( ilman seksiä) ehkä 10 kertaa.
N50
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna salaista miestä saanut kahdesti. Omaa kättä lukemattomia kertoja.
Hellyyttä ( ilman seksiä) ehkä 10 kertaa.
N50
itse tarvii kyllä paljon enemmän, omaa yleensä päivittäin jos samassa osoitteessa
Meillä ei ole ollut tänä vuonna vielä kertaakaan. Aloitin uuden suhteen, ja nyt mutaman viikon aikana olen saanut jo 5 kertaa.
Edelleen 0 kertaa. Sama tilanne ollut jo vuosia. Sama tilanne myös esim halaamisen suhteen.
Viimeksi 2024 kesäkuunlopussa, jospa sama toistuisi, saisi ainakin kerran vuodessa.
T.m
Montakos päivää on nyt tähän päivään, siitä jos vähentää yhden päivän tai no 2, niin siinä on määrä.
Ei ikinä ole ollut, eikä tule olemaan. Nollan voi siis jo sanoa.
Nolla varsinaista seksikertaa. Mua on pantu viimeksi 2023 joululomalla :D
Ihan on toivotonta. Muutan nyt erilleen miehen vastusteluista huolimatta vähän uuden työnkin perässä ja olen sanonut että omalle tontilleni otan kyllä jonkun panemaan vaikka paperilla oltaisiin vielä yhdessä. No nyt on sitten jotain vähän yrittänyt mutta voi arvata huvittaako enää tässä kohtaa satuttaa itseään sillä että mies räpeltää vähän jotain menettämisenpelossaan ja sitten saa taas olla ilman 2kk-2v
Edellisen pitkän suhteen aikana kertoja tuli ehkä 3 kahteen vuoteen. Nyt puolessa vuodessa uuden suhteen alkuhuumassa kertoja on ollut varmaan 50 vaikka kyseessä etäsuhde. Tapaamisista otetaan kaikki irti.
Edellisen kerran ollut ilman pillunsaantia vuonna - 75. Nyt jo vähän hiipunut, mutta vajaa viikon välein kumminkin, joten jossain 25-30 välillä mennään.
Olen ollut nollakerhossa koko 2020-luvun. Sinänsä sääli, koska tahtoisin ja kykenisin päivittäin, mutta menetin uskoni naisiin päättyneen pitkän liiton ja muutaman huonon suhteen jälkeen, joissa koin tulleeni manipuloiduksi ja hyväksikäytetyksi. Pitkä hyvin varustettu ja varakas atleetti vanhenee nyt rauhassa itsekseen.
Ehkä joku 15 kertaa tämä vuonna.
Mieheni valittaa, kun en enää halua häntä. Vaikeaa haluta, kun toinen on jatkuvasti pahalla tuulella ja syyttää mua päivästä toiseen asiasta kuin asiasta. Seksiä harrastan vaan, että saan haluni tyydytettyä ja aina se on hyvää. Yhdessä ollaan lasten ja kodin takia, tai siis mä olen. Mies nyt sanoo rakastavansa, mutta on kyllä outo tapa näyttää se.
Yksi kerta. Menkat, hiiva. pääkipu, väsymys, stressi jne. syynä ettei rouvaa haluta, vaikka asiaata,puhuttaessa sanookin että kiva olisi useammin panna, mutta ei kuitenkaan tänään... Ei oikeastaan huvita en edes ehdottaa, kun samaa oli jo koko syksykin. M46