Miksi nainen ei lähetä koskaan aloitusviestiä, mutta vastailee koko illan ja yön jos vaan teen aloitteen
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei aloita keskusteluja koskaan, hän ei ole varsinaisesti kiinnostunut. Hän saa palkinnon peljästä huomiosta ja saa ajankulua.
Onko kukaan nainen aloittanut koskaan keskustelua miehen kanssa jos ei ole jo suhteessa? Saati vastannut kokonaisella lauseella?
Mä olen aloittanut moniakin keskusteluja. Joko mies ei vastaa mitään tai vastaa kahden sanan lauseella eikä vie keskustelua eteenpäin (eli ei ole kiinnostunut). Miehet ilmeisesti huiskivat kaikki naiset oikealle ja katsovat vasta matchin tultua kenestä ovat kiinnostuneet. Naiset lähtökohtaisesti tekevät karsinnan jo pyyhkäisyvaiheessa ja listalle päätyy vain kiinnostavia miehiä. Siksi naisen on turha aloittaa keskustelua, kiinnostunut mies saa luvan tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei aloita keskusteluja koskaan, hän ei ole varsinaisesti kiinnostunut. Hän saa palkinnon peljästä huomiosta ja saa ajankulua.
Eikä ymmärrä mitä tarkoittaa " tuu mua vastaan".
Tarkoittaako kats fleysh zup siis samaa kuin tuu mua vastaan ????? En ole ikinä kuullut tuota ilmaisua. Onko se jotain nuorisokieltä, vai mitä kieltä se on?
On olemassa kappale nimeltään tuu mua vastaan. Kun sen kuuntelee niin voi hieman ymmärtää. Jos toiselta vain on odottamassa, niin siinä käy niin että yksin jää.
Sanoisin, että huono itsetunto. Ei halua tyrkyttää itseään eikä olla häiriöksi, vaan odottelee että toinen tekee aloitteen jolloin voi olla varma että tämä oikeasti haluaa viestitellä.
Onhan toi vähän epäreilua ja huono itsetunto voi olla rasite suhteessakin jos sinne asti edetään. Mutta toisaalta ymmärrän tätä naista, koska monikaan mies oikeasti ei halua naisen olevan aloitteellinen. Jos nainen tekee aloitteen, se yleensä johtaa johonkin outoon vaikeiluun miehellä. Alkaa ahdistaa tai sitten aletaan pitää itsestäänselvyytenä tms. Miehillä on myös tapana tehdä kommunikoinnista ihmeellistä peliä. Mun omakin mies on myöntänyt, että alkuaikoina ei vastannut viesteihin koska "ei saa vaikuttaa liian innokkaalta". Mä olin aivan lähellä tuon takia siirtyä seuraavaan enkä vieläkään ymmärrä moista. Miehille ilmeisesti kuitenkin aika tyypillistä peliä, joten saattaa olla että nainen senkin takia vetäytyy ja viestittää vain silloin kun miehelle selkeästi sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ta det lungt, ap. Nog blir det bra.
Det är svårt att ge goda råd när man inte har så exakt information om förhållandena. Men man kan dra lärdom av andra liknande situationer, och det tydligaste exemplet kommer att tänka på ett fall som min bortgångne mormor ofta berättade om.
En ny familj bodde nära min mormors barndomshem, med ett par, en mans barn, en kvinnas barn och till och med en gemensam gata. Mamman (styvmor) till denna familj kokade ofta soppa i en stor gryta.
Farmor berättade att förutom familjens barn kunde även grannens barn komma och äta soppan. Soppan var ganska anständig, särskilt med tanke på efterkrigstidens förhållanden. Det var många herrelösa katter runt huset och en gång lät kvinnan det glida att hon fångade dem med fällor och gjorde sin soppa med dem.
Mormor sa att soppan i sig inte blev sämre, men hon började undvika
Jaaha, mummonkissasoppuhullu oppinut kääntäjää käyttämään. Painu sinäki vidduun spämmies kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan musta 🤔 Itse haluan pitää yhteydenpidosta välillä päivän/parin tauon ja siksi en koskaan ehdi tehdä aloitetta ku toinen sen jo tekee. Näin aina deittailun alussa. Varmaan luulevat ettei mua kiinnosta vaikka asia ei laisinkaan ole niin. Introverttinä kaipaan sulattelua sille asialle että nyt "kiikarissa" on joku. Hitaalla etenemisellä estän sen ettei pää hajoa liian kovassa vauhdissa missä ei ehdi miettimään omia tuntojaan. N
Mä taas väitän että sä et ole koskaan aidosti ihastunut. Silloin kun on oikeasti ihastunut, toinen pyörii mielessä aivan koko ajan ja sitä näkee vain sydämiä kaikkialla. Todellakin sitä laittelee viestiä ja kyselee miten päivä on mennyt. Mutta sitten kun puhutaan sellaisesta keski-ikäisestä ihmisestä, kellä tunneskaalat ei välttämättä kovin herkästi enää mene ääriasentoihin, niin se ihastuminenkin on pliisua. Sellaista ett
Kiitos syvästä analyysistä ja voit olla oikeassa. Mutta jos puhutaan tilanteesta, missä ei olla vielä edes koskaan nähty livenä, niin miten voisin edes olla niin ihastunut? Kyllä se on myös itsesuojelua, ettei anna "tuntemattoman" vallata omasta normiarjesta kertarysäyksellä kaikkea vapaa-aika ja aivokapasiteettia. Ja olen kyllä kerran ollut niin korviani myöten ihastunut että toinen oli mielessä ihan koko ajan. Mutta kyse ei ollut silloin mistään nettideittailusta, eli käsitys toisesta ihmisestä oli silloin heti alkuun jo paljon parempi. N
Viisas ymmärtää kysymättäkin. Tyhmät kysyvät turhaan.