Miksi nainen ei lähetä koskaan aloitusviestiä, mutta vastailee koko illan ja yön jos vaan teen aloitteen
Kommentit (46)
Sanoisin, että huono itsetunto. Ei uskalla.
Puhutkohan musta 🤔 Itse haluan pitää yhteydenpidosta välillä päivän/parin tauon ja siksi en koskaan ehdi tehdä aloitetta ku toinen sen jo tekee. Näin aina deittailun alussa. Varmaan luulevat ettei mua kiinnosta vaikka asia ei laisinkaan ole niin. Introverttinä kaipaan sulattelua sille asialle että nyt "kiikarissa" on joku. Hitaalla etenemisellä estän sen ettei pää hajoa liian kovassa vauhdissa missä ei ehdi miettimään omia tuntojaan. N
Vierailija kirjoitti:
Testaa että milloin narahdat hänen julkilausumattomiin kriteereihinsä, saat silloin nokillesi.
Tämä juurikin. Deittailu on aina naisen asettama miinakenttä jossa lopulta mies epäonnistuu.
Jos ja kun saa 2500 viestiä miehiltä tyyliin "Moi, mitäs sun päivään?", miksi vastata yhteenkään niistä?
Jokainen nainen tunnistaa nämä mohnot.
Mies! Kokeile välillä antaa itsestäsi eikä koko ajan vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaa että milloin narahdat hänen julkilausumattomiin kriteereihinsä, saat silloin nokillesi.
Tämä juurikin. Deittailu on aina naisen asettama miinakenttä jossa lopulta mies epäonnistuu.
Älä mene sinne sitten. Kukaan ei pakota.
Naisilla riittää puuhaa vastailla eri miehille ilman, että koskaan avaa keskustelua.
Kertoo siitä, että tasosi on korkea.
Jos nainen tekee aloitteen, mies voi ajatella että no joo, kyllähän tuota panis, ja lähteä juttuun mukaan hetken huvin vuoksi. Jos mies tekee aloitteen on suurempi mahdollisuus että on oikeasti kiinnostunut.
Mulla tinderissä mies otti kyllä yhteyttä mutta ei sit kertonut vapaaehtoisesti mitään, ei sitä jaksanut kysellä ja höpötellä itsestään kun toinen vastaa yhdellä lauseella.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tekee aloitteen, mies voi ajatella että no joo, kyllähän tuota panis, ja lähteä juttuun mukaan hetken huvin vuoksi. Jos mies tekee aloitteen on suurempi mahdollisuus että on oikeasti kiinnostunut.
Mulla tinderissä mies otti kyllä yhteyttä mutta ei sit kertonut vapaaehtoisesti mitään, ei sitä jaksanut kysellä ja höpötellä itsestään kun toinen vastaa yhdellä lauseella.
Lasketaanko aloitteeksi Tinderissä kirjoitettu teksti? Mies voi tuossa tapauksessa tehdä aloitteen ihan koska tahansa. Live-elämässä asia on eri. Mutta jos joku mies tekee kylmästi live-elämässä aloitteen, niin vielä todennäköisemmin hän on kiinnostunut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene sinne sitten. Kukaan ei pakota.
En menekään. Kuka sanoi että menisin?
Rahalla saa varmemmin.
Jos nainen ei aloita keskusteluja koskaan, hän ei ole varsinaisesti kiinnostunut. Hän saa palkinnon peljästä huomiosta ja saa ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei aloita keskusteluja koskaan, hän ei ole varsinaisesti kiinnostunut. Hän saa palkinnon peljästä huomiosta ja saa ajankulua.
Tavallaan tunnistan jopa itseni, mutta ei mulla kyllä yksinkertaisesti olisi aikaa viestitellä tyypille kenestä en ole kiinnostunut. Eli jos vastaan enemmän kuin 1-2 viestillä ni kyllä mua kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nainen aloittanut koskaan keskustelua miehen kanssa jos ei ole jo suhteessa? Saati vastannut kokonaisella lauseella?
Sehän on vain hyvä. Te miehethän ette pidä liian innokkaista naisista. Te haluatte saalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä. Te miehethän ette pidä liian innokkaista naisista. Te haluatte saalistaa.
Naisten mielestä me haluamme saalistaa. Ettekä te halua olla saalistettavana kuitenkaan, paitsi jos mies on Henry Cavill.
Vierailija kirjoitti:
Enkä halua. Haluaisin helpon naisen joka kellistyy ilman sirkustemppuja.
Useimmat naiset pitävät miehistä, joilla on aloitekykyä.
Tää heitto on siis ihan mun omasta päästä mut pitäiskö sun kysyy siltä muijalta? Kaukaa haettu, mut hänellä voi olla näkemys asiaan?