Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan hottis nainen! Miten viestit että saattaisit olla kiinnostunut?

Vierailija
26.01.2025 |

Kiinnostaisi tietää.

T: epävarmuudessa elävä kollegasi

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin aluksi dickpic:n ja katsoisin sitten miten asiat kehittyy.

Tää olisi ollut osuvaa huumoria vielä muutama vuosi sitten, mutta tähän nykyiseen tinder-kertakäyttö-kuva kertoo enempi kuin 1000 sanaa-kulttuuriin kasvaneiden kohdalla ei voi enää pitää niin varmana etteikö voisi toimia paremmin, kuin normaalien ihmisten normaaleilla käytöstavoilla käymä normaali keskustelu kasvokkain...

Vierailija
42/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mainitsee miehensä usein. Onko peli menetetty, vai voisiko olla jonkinlainen puolustusmekanismi jolla muistuttaa kiusauksen edessä itselleen olevansa varattu?"

Naiset eivät toimi noin. Jos puhuu paljon miehestään ja myönteiseen sävyyn, niin näkisin sen sinun kannaltasi aika huonona merkkinä. Hän haluaa tehdä selväksi olevansa varattu ja että ei kannata yrittää mitään. Sillä tavalla ainakin itse toimin. 

Mutta eipä tähän kukaan osaa varmaksi mitään sanoa muut kuin työpaikan nainen. Moni suhdehan alkaa työpaikalta, tunnen vaikka kuinka monta sellaista paria, jossa työpaikalla on tavattu joko vapaana tai varattuna. Ymmärrettävää, koska työpaikalla tutustuu toiseen ja ainakin on sama ala, sen verran yhteistä. 

Voit odottaa naiselta saatua selvempää merkkiä (kuulostaa samanlaiselta puheliaalta ja eloisalta naiselta kuin itsekin olen, se ei merkitse mitään) tai sitten voit pyytää kahville työajan ulkopuolella jonkun hyvän tekosyyn nojalla. Silloin et menetä kasvojasi, jos hän kieltäytyy.

Vastaaja nro 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mainitsee miehensä usein. Onko peli menetetty, vai voisiko olla jonkinlainen puolustusmekanismi jolla muistuttaa kiusauksen edessä itselleen olevansa varattu?"

Naiset eivät toimi noin. Jos puhuu paljon miehestään ja myönteiseen sävyyn, niin näkisin sen sinun kannaltasi aika huonona merkkinä. Hän haluaa tehdä selväksi olevansa varattu ja että ei kannata yrittää mitään. Sillä tavalla ainakin itse toimin. 

Mutta eipä tähän kukaan osaa varmaksi mitään sanoa muut kuin työpaikan nainen. Moni suhdehan alkaa työpaikalta, tunnen vaikka kuinka monta sellaista paria, jossa työpaikalla on tavattu joko vapaana tai varattuna. Ymmärrettävää, koska työpaikalla tutustuu toiseen ja ainakin on sama ala, sen verran yhteistä. 

Voit odottaa naiselta saatua selvempää merkkiä (kuulostaa samanlaiselta puheliaalta ja eloisalta naiselta kuin itsekin olen, se ei merkitse mitään) tai sitten voit pyytää kahville työajan ulkopuolella

Sinne meni sekin oljenkorsi sitten 😥

Viestissäsi on kyllä paljon hyviä huomioita, kiitos niistä.

ap

Vierailija
44/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinne meni sekin oljenkorsi sitten 😥

Viestissäsi on kyllä paljon hyviä huomioita, kiitos niistä.

ap"

Älä nyt hyvä ihminen tee mitään loppupäätelmiä minun tai muiden täällä kirjoittavien perusteella. Kuten sanoin, on ainoa, joka tietää todellisen tilanteen tuo nimenomainen nainen.

Mielestäni ei ole isokaan riski pyytää naista kahville työajan ulkopuolella. Tai johonkin muuhun sellaiseen, mikä ei tuo mieleen varsinaisesti treffejä. Täytyy vain keksiä jokin hyvä tekosyy pyynnölle. Jos hän ei lähde, niin siitä ei synny mitään ikävää tilannetta, koska se on vain ohimennen heitetty kevyt ehdotus. "Söin ihan tosi hyvää itsetehtyä jäätelöä/poropiirakkaa tms. X:n kahvilassa, menen sinne taas perjantaina, lähdetkö töiden jälkeen mukaan tms." Tai valokuvanäyttely, jokin sellainen, mihin voitte mennä suoraan töistä. Silloin se ei vaikuta varsinaiselta treffikutsulta, menette vain päähänpistosta yhdessä katsomaan jotain hyvää juttua, jonka haluat esitellä. Toki tässä on se riski, ettei sekään vielä varmista asiaa, koska nainen voi ajatella, että pyydät kaverina vain. Mutta jos nainen hämmentyy ja kieltäytyy, tiedät, ettei ole työkaveruutta enempää.

Vierailija
45/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat varattuja ja mikä on tarkoituksesi naisen suhteen? Salasuhteet työpaikalla eivät ole hyvä idea.

Vierailija
46/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle kaikille minun pitäisi osoittaa kiinnostukseni?

Kerro työpaikkasi, etten turhaa kuluta energiaa kaikille vastaantulijoille.

t. hottis

Vierailija
47/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä luoksesi katsomaan Netflixiä. Ainoan tyyliset treffit mitä miehet osaa nykyään järjestää Suomessa.

Vierailija
48/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä luoksesi katsomaan Netflixiä. Ainoan tyyliset treffit mitä miehet osaa nykyään järjestää Suomessa.

No toihan on ihan toimiva idea, jossa molemmat (yleensä) tietää pelin hengen. Lähekkäin siinä sohvalla kahdestaan ja siitä onkin hyvä hiljalleen siirtyä 👉👌

Vierailija
49/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään koska olen ihan hetero.

Vierailija
50/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä tykkää pitää työpaikan ihan työpaikkana ja tehdä rauhassa työtään, ilman että joutuu kiinnostuneiden henkilöiden mielenkiinnon kohteeksi. Yksi vaaranpaikka tällaisissa jutuissa on se, ettei kiinnostunut henkilö ota pakkeja kovinkaan rakentavasti, vaan alkaa käyttäytymään inhottavasti ja puhumaan muunneltuja totuuksia pakit antaneesta henkilöstä. 

Vierailija
51/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varattua naista olet pyytämässä treffeille? 

Vierailija
52/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ihan suoraan että annatko pilllua.

Vierailija
53/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmistautunut pakkeihin? Miten reagoit, jos ja kun sinulle selviää, ettei hän ole sinusta kiinnostunut?

Uskon olevani, mutta tottakai ne silti kirpaisee pahasti.  Edessä voi olla silloin paikan vaihto mahdollisine karensseineen. Riskit on kovat mutta ehkä niitä vaan on joskus otettava :/

ap

Tätä kommenttia en ihan tajua. Jos kysyy toista vaikka syömään tai drinkeille, niin miksi siinä työpaikkaa pitäisi vaihtaa?

Vierailija
54/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin aluksi dickpic:n ja katsoisin sitten miten asiat kehittyy.

Siitä vaan jos seksuaalirikostuomio houkuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi