Onko väärin ottaa vastaan vaalimakkaraa, jos tietää jo, ettei aio äänestää?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn hakemassa ensin vasemmiston, vihreiden ja demareiden kojuilta tarjottavat ja menen sitten juttelemaan oikeiden perussuomalaisten ehdokkaiden kanssa.
Samat sanat. Ensiksi mainituilta ei saa kuin kylmää kyytiä, ainoa hyvä on makkara. Perussuomalaisten teltoilla on järki-ihmisiä.
Oletteko lukeneet noita köyhyyskertomuksia, kuten tuota iltalehden Sari ei raaski syödä itse -juttua, ja kuvassa on lapsi äidin sylissä. Olipa aika mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Se makkara voi saada sinut äänestämään.
Koirat lahjotaan makkaralla. Ajattelen itse.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko lukeneet noita köyhyyskertomuksia, kuten tuota iltalehden Sari ei raaski syödä itse -juttua, ja kuvassa on lapsi äidin sylissä. Olipa aika mielenkiintoinen.
En ole lukenut, tietenkin jonkun tekouhrautujan tekoulinaa uli uli uli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn hakemassa ensin vasemmiston, vihreiden ja demareiden kojuilta tarjottavat ja menen sitten juttelemaan oikeiden perussuomalaisten ehdokkaiden kanssa.
Samat sanat. Ensiksi mainituilta ei saa kuin kylmää kyytiä, ainoa hyvä on makkara. Perussuomalaisten teltoilla on järki-ihmisiä.
Ja tulokset politiikassa alkaa jo näkymään. Osa vielä myöhemmin!
Vierailija kirjoitti:
No ota ihmeessä jos haluat. En itse söisi ihan varmuuden vuoksi sellaisia.
Vaikka Maireat on hymyt ja puheet lutuiset.
Vierailija kirjoitti:
Ne tunnistaa hakarististä. Menen myös kyselemään kaikkea kivaa persujen teltalle mutta en suostu syömään makkaroita jotka ovat varastaneet ruokajonosta.
Persumakkarat on tehty peräsuoleen.
Vierailija kirjoitti:
🤮
Onhan se väärin, suolaa ja tyydyttynyttä rasvaa on kuitenkin sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mutta jos ottaa sinappia päälle, se on paha...
Ja ketsuppi jo karmeeta liioittelua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehutte puoluetta ja saavutuksia?
Kyllä se on ehdokkaan tehtävä kehua itseään ja puoluettaan siinä samalla kun minä syön sitä makkaraa,
Olen syönyt persujen tarjoamat munkkikahvit ilman aiettakaan äänestää. Mitäs tyrkyttivät kun ohi kävelin. Ei tullut huono omatunto ja hyvää oli!
No eihän sitä voi edes tietää aikooko äänestää ennen kuin vaalimakkarat on testattu. Jos yksikään puolue ei pysty äänen arvoista makkaraa paistamaan, niin ei äänestäjä voi olla velvollinen äänestämäänkään.
Kuule ap, voit syödä niin monta makkaraa kuin haluat ja joka kojulla äänestämättä heitä. Puolueet ovat saaneet valtiolta makkararahaa yllinkyllin. Itse en syö makkaraa, niin voit syödä puolestani joka kojulla.
Otan kaikilta tarjolla olevat syötävät vaikka en äänestä ketään heistä.
Ei oo, vie nekin sun verorahat vastikkeetta.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin myös vastavuoroisesti poliitikoilta kysyä, onko heidän väärin nostaa poliitikkojen palkkioita ja käyttää kaikkia poliitikoille maksettuja etuuksia, jos jättävät toteuttamatta vaalilupauksensa ja siten ovat pettäneet äänestäjänsä.
Mielestäni vaalimakkaran syöminen yhdistettynä äänestämättä jättämiseen ei ole suuruusluokaltaan edes käpäsen kakkaa tuohon poliitikkojen toimintaan verrattuna.
Veit sanat suustani!
Eli todellakin syökää niitä vaalimakkaroita ihan hyvällä omallatunnolla jos siltä tuntuu.
lersssiä