Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin ottaa vastaan vaalimakkaraa, jos tietää jo, ettei aio äänestää?

Vierailija
25.01.2025 |

Mitä mieltä? 🥺

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän puoluetta joka tarjoaa vaalitilaisuuksissaan ihmisille jotain mikä on nykyisten ravintosuositusten mukaista syötävää!

Vierailija
42/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän sitä joka tarjoaa parasta makkaraa. Käyn kyllä syömässä kaikilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne makkaraa tarjoavatkaan aio pitää lupauksiaan. Käy makkaran syönnissä vaikka kolme kertaa.

Vierailija
44/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn hakemassa ensin vasemmiston, vihreiden ja demareiden kojuilta tarjottavat ja menen sitten juttelemaan oikeiden perussuomalaisten ehdokkaiden kanssa.

Mitä on oikeat perussuomalaiset ehdokkaat? Onko siellä huijareitakin?

No, kaikkihan ne on huijareita, kuten hallituksesta nähdään.

Vierailija
45/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn hakemassa ensin vasemmiston, vihreiden ja demareiden kojuilta tarjottavat ja menen sitten juttelemaan oikeiden perussuomalaisten ehdokkaiden kanssa.

Näyttäisi Ps-kojuilla olevan ne "Riikankin" kuvailemat läskit punaniskamiehet makkarat käsissään. Onko mukavaa, kun oma pj. avoimesti halveksuu teitäkin, muiden ihmisten ohella?

Onko jossakin jo vaalikojuja?

Vierailija
46/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarjoilut otetaan vastaan, syödään ja pisteytetään. Siten syntyy paras äänestyspäätös.

Vierailija
47/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta, jolloin poliitikoilta saa jotain, on kyllä ehdottomasti otettava vastaan. Mutta ääntäni ette saa.

Vierailija
48/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon kuinka paljon puoluetukea ja puolueen nuorisojaostotukea viedään veroina, niin eiköhän sen makkaran voi syödä ihan ilman tunnontuskia vaikkei äänestäisi.

Vierailija
49/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leikkauksien kohteeksi joutuneet menkää sankoin joukoin syömään kaikki tarjottava hyvällä omallatunnolla. Ja tehkää hankalia kysymyksiä, älkää päästäkö niitä ketkuja helpolla.

Vierailija
50/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan makkaran tai mitä ikinä tarjolla onkaan ja jatkan matkaa. Lätinöitä ei kiinnosta kuunnella. Harvoin kyllä olen ollut paikalla ko. tilaisuuksien aikaan. 

Vierailija
51/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on oikeat perussuomalaiset ehdokkaat? Onko siellä huijareitakin?

No, kaikkihan ne on huijareita, kuten hallituksesta nähdään.

Tunnistaa persunaamareista.

Vierailija
52/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, otan aina vaalimakkaran kun sattuu kohdalle.

Vierailija
53/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minäkin olen syönyt ja juonut väärällä kojulla. Hauska kuunnella sitä huutoa, kun sanoo, mitä aikoo äänestää. Silmät pyörii päässä ja vaahto lentää suusta. 

Vierailija
54/54 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eipähän mene hukkaan. Sinne vaan vaalikopeille syömään ja kahvittelemaan. Olen jopa demareiden munkki kahvit juonut ja juttelin ihan pokkana Tuppuraisen kanssa, en todellakaan äänestä demareita ikinä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi