Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edulliset suklaat , vaihtoehtoja Fazerille?

Vierailija
25.01.2025 |

Fazerin suklaa ihan törkeän kallista jo, yli 5€ levy! Onneksi oon nyt löytänyt sille korvaavan toimivan vaihtoehdon. Tai oikeastaan kaksi. Toinen on pandan suklaasydän ja sitten toinen on Kinderin 10 patukan boksi. Molemmissa kilohinta jaa reilusti alle 20€ kun Fazer on jo 25, jopa 30€ kilo. Laittakaas siskot omia löytöjä , millä saatte taitettua suklaahimonne ?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka tekee levyjä ja patukoita. Ihan hyviä ollut, mitä joskus maistanut.

Vierailija
22/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lidlistä saa vielä tänään irttareita hintaan 5,95 kilo niillä on siellä ainakin meidän lidlissä ollut aina myös suklaairttareita

Halpahallista saa vielä ensi viikollakin ja seuraavallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kilpailee fazerin kanssa ja tekee yhtä hyvää suklaata, siinä yritysidea. Tietysti kaakao voi olla kallistunut. Mutta levy voi olla kooltaan pienempi. Kunhan ei ole pelkkää liian tummaa suklaata joka närästää, vaan vaalea ja keski. Joku levy sisälsi hedelmäkarkkia.

Vierailija
24/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou Mjölchoklad 200g 3,45e

Fazer Sininen 200g 3,89e

(s-kaupat)

Marabou pysyikin Venäjällä joten maksakaa nyt naiset sitä Fazerin venäjälisää, tietenkin voitto pitää saada suomalaisilta kun eivät saa venäläisiltä rahoja, siksi Fazer kalliimpi

Vierailija
25/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Saksan Amazonista suklaata, marsipaania ja teetä satasella. Postikuluja ei tarvitse maksaa. Paketin pitäisi olla perillä ensi perjantaihin mennessä.

Vierailija
26/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pähkinäsuklaa 100g

Tämä on muuten hyvää! 

Vierailija
27/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan lopettaisitte sen suklaan mussutuksen. Näyttää rahasta olevan tiukkaa niin säästää senkin levyn hinnan. Suomalaiset on sairaalloisen ylipainoinen kansa. 

Jos syön 100 g suklaata kerran kuussa ja jumppaan sen päälle tunnin, niin ei tunnu missään, ei kukkarossa, eikä kropassa! 

Vierailija
28/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal-kaupoissa näkyi olevan jokin aika sitten myynnissä Milkan suklaalevyjä euron kappale. En tiedä vieläkö myyvät niitä! 

Vierailija
29/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tarjouksia näkyy olevan. Uutuus lidlissä alle 4 euroa. Cittarissa mobiilumiedulla, oliko 4 10 euroa.

Korvaavaa tuotetta emme ole etsineet. Suklaata menee muutenkin vähän. Pari kertaa kk yksi levy jaettuna jälkiruokana 3 henkeen. Jouluna sitten vähän enemmän. Muutama vuosi sitten peloteltiin. Suklaan hinnan räjähtävän taivaisiin. Koska sitäkin tuotantoa haittaa kasvitaudit.

Miten on jos sen vuoksi levyn hinta nousee 15 euroon ja halppis 10 euroon. Aina kun jokin hinta nousee kulutus laskee. Joskus 50 vuotta sitten karkkia ja suklaata syötiin vähemmän ja pakkauskoot olivat pienempiä. Kaikkeen tottuu. Suklaan korviketta etsii aika moni valmistaja. Jos sitä ei löydy. Ei löydy ehkä kohta suklaatakaan  

Vierailija
30/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin Pandan tehtaanmyymälässä ja siellä suklaa 7 € kilo.

Vierailija
31/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalissa on halpaa suklaata monesti tarjouksessa . Mm Milkaa mikä on ihan ok hyvää vaikka ei vedä vertoja Fazerille tietenkään.

Vierailija
32/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normal-kaupoissa näkyi olevan jokin aika sitten myynnissä Milkan suklaalevyjä euron kappale. En tiedä vieläkö myyvät niitä! 

Oliko aitoa Milkaa vai sitä karmeaa suklaana myytyä Itä-Euroopassa rasvasotkua mitä Tokmanni myy välillä halpistuotteena. Oli niin pahaa että jäi syömättä ja minä olen sentään suklaaholisti. Kurjaa että tuotteista joutuu nykyään katsomaan valmistusmaan ja tekemään sen pohjalta ostopäätöksen. Toki valmistusmaata ei aina ihan helpolla läydä tai sitä ei ole kerrottu ollenkaan tyyliin made in EU mutta kontaktitiedoissa mainituista maannimistä voi päätellä paljon.

Vierailija
33/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parempaa 😍😋 Ja halpaa 

T. Tatjana pilu 50€

Vierailija
34/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokarkkeja voi saada alle kympin kilo.

Tokmanni: 5€/kg

Vierailija
35/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sen verran fiksuja että jättävät suklaat kauppaan

Vierailija
36/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on mennyttä aikaa ja kannattaa alkaa katsella muita herkkuja elämään.

Joku mocklad jossain vaiheessa varmaan tulee

Vierailija
37/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan lopettaisitte sen suklaan mussutuksen. Näyttää rahasta olevan tiukkaa niin säästää senkin levyn hinnan. Suomalaiset on sairaalloisen ylipainoinen kansa. 

Jos syön 100 g suklaata kerran kuussa ja jumppaan sen päälle tunnin, niin ei tunnu missään, ei kukkarossa, eikä kropassa! 

Aika neuroottista.

Vierailija
38/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sen verran fiksuja että jättävät suklaat kauppaan

Mutta sitten työpaikan terveystarkastuksessa narahtaa, koska korkki narahtaa 

Vierailija
39/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin omat suklaat on tosi hyviä ja Rainbown suklaa sai vasta jossain sokkotestissä hyvät tulokset. Mutta itse satsaan mieluummin harvemmin johonkin laadukkaaseen suklaaseen ja nautin siitä. Fazeria en ole enää ostanut vuosiin.

Vierailija
40/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn välillä Norjassa Kirkkoniemellä ruokaostoksilla autolla, kun kaipaan vaihtelua perus markettireissuun, ja kerran tuli ostettua sellaisen merkin suklaata kuin Freia. Pyörii samoissa hinnoissa tai hieman korkeammalla kuin Fazerin makulevyt, mutta on paljon parempaa. Olen jäänyt tuon kuluttajaksi, nykyään ostan 10 levyä Freian Boble-kuplasuklaata varastoon aina kun käyn Norjassa. En tosin tiedä, miten helposti tuota saa, jos ei satu asumaan lähellä rajaa (voiko tilata netistä tms.), mutta tuosta on tullut oma markettisuklaaykkönen.

Mä olen kanssa täysin rakastunut sellaiseen suklaaseen, jossa on kuivatun vadelman tai mansikan palasia ja suussa poreilevia/poksuvia sokerikiteitä. Tietääkseni perus marketista ei täällä löydy yhtään tuollaista suklaata. Freialla oli tästä oma maitosuklaaversio, jota maistoin joskus Lofooteilla, mutta sitä ei saa Kirkkoniemeltä, joten olen tilannut Alankomaista hollandshop24:sta Tony's Chocolonelyn valkosuklaista vastaavaa ja Saksasta Kaba-merkkistä.