Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edulliset suklaat , vaihtoehtoja Fazerille?

Vierailija
25.01.2025 |

Fazerin suklaa ihan törkeän kallista jo, yli 5€ levy! Onneksi oon nyt löytänyt sille korvaavan toimivan vaihtoehdon. Tai oikeastaan kaksi. Toinen on pandan suklaasydän ja sitten toinen on Kinderin 10 patukan boksi. Molemmissa kilohinta jaa reilusti alle 20€ kun Fazer on jo 25, jopa 30€ kilo. Laittakaas siskot omia löytöjä , millä saatte taitettua suklaahimonne ?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin suklaat on ihan hyviä, en ole vähään aikaan käynyt niin en tiedä minkä hintaisia ovat nykyään ja jo mainittu Xtra on yllättävän hyvää halpissuklaaksi.

Lidl on aivan hirveetä kuraa ja niin on Xtrakin. Mieluummin olen ilman. Marabou taas ei ole normaalihintaisena minusta Fasua halvempaa ja maussa sekä koostumuksessa jää kauas taakse.

Tämän viikon muistaakseni Cittarissa on Fazerin levyt neljä kpl kympillä, ei ole kallista. Tosta määrästä luulisi riitävän pariksi viikoksi.

Itse olen ostanut halvempaa etsiessä Pandan levyjä. "Halpuuttaminen" on näköjään iskenyt niihinkin ja hinnat on pian kolminkeraiset. Myönnetäään, ne olikin hämmästyttävän halpoja ennen. Osa on todella hyviä ja ostaisin ilman edullisempaa hintaakin. 

Neljä levyä riittäis pari viikkoa? Syön levyn päivässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla