Näin avioerouutinen muutti Riina-Maija Palanderin baari-iltoja
Petri paljastaa, mitä kaksikon baari-illoissa on tapahtunut avioerouutisen tultua julki.
Se määrä, mitä ku me käytiin ihan nopeesti yöelämässä viikonloppuna pyörähtämässä, et miten ihmset tuli sua iskemään, se oli ihan järkyttävää, Petri laukoo.
Tuliko? Joo, niin kai. En tiedä, mitä tohon sanoisi, Riina-Maija toteaa naurahtaen.
Petri mainitsee, että eräs mies yritti esimerkiksi ehdottaa kaveriaan Riina-Maijalle.
Huomas, et uutiset on tehonnu ihmisiin. Kyl mä huomasin susta, et sä olit kiusaantunu ja vetäydyit, Petri toteaa.
En mä tollaseen syty eikä se mua imartele, en mä kaipaa sellasta huomioo, Riina-Maija kertoo.
😂 Hemmetin mielenkiintoista ja uutiskynnyksen ylittävää 👍🏻
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sinä sitten kopioit tämän tänne ja aloitat keskistelua? Kun se todella on niin hemmetin kiintoisaa?
No siksipä juurikin!
Miksi miehet haluaa käytettyä naista. Riina on rumakin vielä joten en ymmärrä miksi miehet vonkaa tuollaista.
Julkisuuden halu on loputon. Joku 1 juoppo vilkuillu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluaa käytettyä naista. Riina on rumakin vielä joten en ymmärrä miksi miehet vonkaa tuollaista.
SAAänkyyn kelpaa, ei muuten. Kuka hullu ottaisi moisen taakan itselleen.
Rinuli kosti pettämisen, pettämällä kahden JULKKISmiehen kanssa.
Pisti yhdellä paremmaksi.
Helppoa se on naisilla . Ei tarvi ku baariin mennä niin miehet polvillaan edessä kosimassa. Jos perusmies tahtoo seuraa pitää seuraa etsiä kokopäivä työnä . .
Aika noloa notkua baarissa ton ikäisenä. Teinien hommia.
Niin miksi sinä sitten kopioit tämän tänne ja aloitat keskistelua? Kun se todella on niin hemmetin kiintoisaa?