Kun miehestä on on tullut itsekseen jupiseva,tyytymätön "pappa" 50vuotiaana
Jatkuvaa vihaista mutinaa,sitten kun kysyn mikä on "no ei mikään!"
Elokuviinkaan ei halua lähteä koska siellä on kallista ja meillä on Netflix "No eikö se Netflix enää kelpaakaan?"
Kahviloissakin on kallista, "kahvia saa kotonakin".
Joudun menemään kahville,elokuviin ym ystävien kanssa kun miestä ei kiinnosta.
En tiedä enää kenen kanssa olen naimisissa.
Kommentit (26)
En ole koskaan käynyt elokuvissa.
Tämä on näköjään yleinen ilmiö. Piiitkästä aikaa näin eksän ja ai hitto, mikä märisevä pappa siitä oli kuoriutunut, kaikesta kertoi naama nurinpäin ja tulevaisuus, se on pelkkää surkeutta ja mustaa. Onneksi ei ole enää mun tehtävä häntä piristää, siitä kiitos.
Tuttua. Oma mies kulkee verkkareissa raapimassa takalistoa,farkkuja en ole sillä nähnyt aikoihin. On myös alkanut puhua itsekseen ja päivän kohokohta on kahvi ja uutiset. Jos haluan mennä vaikka bändiä kuuntelemaan, saan mennä yksin. Mies on 52 ja minä 42.
Vierailija kirjoitti:
Seksikään ei tee enää mieli kun kuuntelee tuota muminaa ja kieltäytymistä yhteisistä menoista.
Missään muualla ei käydä enää yhdessä kuin ruokakaupassa tai jossain Puuilossa.
Siinä vaiheessa kun mies tarttuu perseeseen ja ehdottaa "köllmistä" saan sen kuuluisan päänsäryn.
Jos menisimme syömään ja elokuviin tai vaikka keilaamaan, minunkin voisi tehdä taas mieli.
Mutta nyt tuntuu että kiinnostan miestä vain kokkina ja patjana.
Ap
Anna sille välillä, josko se piristyisi.
Mikähän lienee isännän ravitsemuksen, liikunnan ja alkoholin käytön tilanne?
Tämä taitaa olla yleistä! Veljeni on 49-vuotias ja hänelläkin on alkanut tuo naama norsun veellä valittaminen ja mariseminen,kaikki on huonosti ja mitään ei jaksa. 76-vuotiaan isämme kanssa mussuttavat pullaa ja marisevat.
Kuntoileeko miehesi? Syökö hän terveellisesti ja käyttääkö esimerkiksi sinkkiä päivittäin? Epäilen, että miehelläsi on ''vaihdevuodet''. Eli luontaisen testosteronin määrä on kehossa todella alhainen ja siksi hänellä on mieli apea kokoajan. satunnaisilla seksiyrityksillä hän selvästi saa vain pikaisia dopamiinin nousua, mikä varmasti vituttaa kahta kauheammin sen jälkeen. Käske miestäsi menemään testauttamaan testosteroniarvot. Suosittelen myös monipuolista ruokavaliota, liikuntaa ja alkoholinkulutuksen laittamaan minimiin. Tue miestäsi, käske häntä ja rupea itsekkin urheilemaan.