Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kestätte, kun uudella kumppanillanne ei ole aikaa sinulle?

Vierailija
25.01.2025 |

Pystyttekö sopeutumaan vai lopetatteko suhteen?

Nyt tarkoitan sellaista tilannetta, että toisen elämäntilanne ei mahdollista tiivistä yhdessäoloa, vaan korkeintaan kerran parissa viikossa pikaisen tapaamisen. Kyse ei siis ole kiinnostuksen puutteesta tai välttelystä.

Jos olisin itse tunteiden suhteen kahden vaiheilla, niin lopettaisin jo oman mielenterveyteni tähden, mutta nyt kun olen mennyttä miestä, niin on vaikeaa, vaikkei ole edes luottamuspulaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kestin. Rupes suututtamaan ja sit kiukuttelin ihan turhasta. Toinen ei ymmärtäny yhtään, et neljä päivää kuukaudessa oikein riitä minulle.

M49

Joka toinen viikko koko viikonloppu yhdessä? Tuohan on ihan normaali etäsuhde. Monelle kyllä kelpaa.

Nii, sitä luokkaa. Ei sitä oikein etäsuhteekskaan voinu sanoa, kun 15km oli välimatkaa.

Vierailija
22/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä väliaikainen vai pysyvä tilanne? Itse en varmaan kestäisi edes etäsuhdetta, mutta ihmisestähän se on kiinni. Jos hänellä tilanne on muuttumassa niin antaisin vielä mahdollisuuden.

Osin väliaikainen, osin pysyvä. Aikaa kyllä vapautuu tulevaisuudessa lasten kasvaessa, mutta elämäntapa vaatii paljon jatkossakin enkä minä sitä halua häneltä viedä. Ei taatusti tekisi hyvää hänelle ja suhteellemme. Vähän kuin eläisimme etäsuhteessa, vaikka välimatkaa ei paljoa ole. Aiemmin en ole pystynyt etäsuhteisiin, koska luottamus ei ole riittänyt ja ehkä kiinnostus ei vain ole ollut riittävää. Nyt ei ole siitä kyse ja aion katsoa tämän loppuun saakka.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin epätoivoinen en sentään ole, että roikkuisin kynsin hampain ihmisessä, joka ei aidosti halua olla minun kanssani. Sitä aikaa kyllä löytyy, jos on tarpeeksi halua olla yhdessä. 

Vierailija
24/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivis yhteiselohan on tietysti tässä sitä, että ollaan himassa ja nussitaan, välillä jotain syödään juodaan piertään

ja taas nussitaan.

T. Riku Vantaalta Martinlaaksosta.

Maaseudun miehet eivät edes tuohon kykene.

T. ex-martinlaaksolainen

Vierailija
25/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii oikein hyvin, että tavataan vain viikonloppuisin eikä silloinkaan ihan joka viikko. En tarvitse kumppania viihdyttäjäkseni, vaan osaan olla yksinkin. Toisille kumppanuus on tiiviimpää yhdessäoloa ja silloin ei luonnollisestikaan suhde toimi, jos ei ole aikaa toiselle kuin satunnaisesti. 

Vierailija
26/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin epätoivoinen en sentään ole, että roikkuisin kynsin hampain ihmisessä, joka ei aidosti halua olla minun kanssani. Sitä aikaa kyllä löytyy, jos on tarpeeksi halua olla yhdessä. 

Tämän piti alunperin olla vain harjoittelusuhde, mutta eroaminen onkin yllättävän vaikeaa. Erosin hänestä jo kerran, mutta kun pyysi takaisin suostuin. Aika kun niin kultaa muistot.

t. Roikkuja

Vierailija
27/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kestää?

Uutta putkeen vaan.

Vierailija
28/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä väliaikainen vai pysyvä tilanne? Itse en varmaan kestäisi edes etäsuhdetta, mutta ihmisestähän se on kiinni. Jos hänellä tilanne on muuttumassa niin antaisin vielä mahdollisuuden.

Tämä juuri, jos tietää että tilanne on väliaikainen ja sitä yhteistä aikaa on tulevaisuudessa luvassa enemmän, antaisin mahdollisuuden. Jos sen sijaan näköpiirissä ei olisi toivokaan muutoksesta, luovuttaisin suosiolla, ei kukaan jaksa loputtomiin etäsuhdetta.

Vierailija
29/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan, koska narsistit ei kiinnosta.

Vierailija
30/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osin väliaikainen, osin pysyvä. Aikaa kyllä vapautuu tulevaisuudessa lasten kasvaessa, mutta elämäntapa vaatii paljon jatkossakin enkä minä sitä halua häneltä viedä. Ei taatusti tekisi hyvää hänelle ja suhteellemme. Vähän kuin eläisimme etäsuhteessa, vaikka välimatkaa ei paljoa ole. Aiemmin en ole pystynyt etäsuhteisiin, koska luottamus ei ole riittänyt ja ehkä kiinnostus ei vain ole ollut riittävää. Nyt ei ole siitä kyse ja aion katsoa tämän loppuun saakka.

ap

Mä en ikävä kyllä usko, että tilanne muuttuu mihinkään. Lapset toki vaikuttaa paljonkin, mutta sitoutunut kyllä keksii keinot. Lapset on vain kätevä tekosyy lykätä tilannetta eteen päin. Luultavasti pitää sinusta, voi olla jopa rakastunutkin, mutta vahvasti arvelen ettei haaveile yhteisistä eläkevuosista. 

Vierailija
31/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanuudeksi riittää se, että on miehelle satunnainen panopuu, jota mies käyttää silloin kuin sattuu huvittamaan, niin eipä siinä mitään. Kukin tyylillään

Vierailija
32/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen. Aina saatavilla, kun mies haluaa, muttei koskaan vaatimassa silloin, kun mies ei halua. Kuka nyt tuollaista ei toivoisi? Käytännössä avoin suhde 100% miehen ehdoilla. 

Vierailija
33/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen. Aina saatavilla, kun mies haluaa, muttei koskaan vaatimassa silloin, kun mies ei halua. Kuka nyt tuollaista ei toivoisi? Käytännössä avoin suhde 100% miehen ehdoilla. 

Sisälukutaito? Ap on mies, kiireinen kumppani on nainen.

Vierailija
34/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisälukutaito? Ap on mies, kiireinen kumppani on nainen.

Voihan sitä vauvapalstalla väittää olevansa vaikka paavi Johannes Paavali toinen. Oikeassa elämässä tuollaiseen suhteeseen ei suostu kuin nainen. Paitsi, jos on itse se, joka saa määritellä, koska pannaan. 

Vierailija
35/35 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä on se elämäntapa, joka vie hänen aikaansa? Onko se sellainen, johon sinä voisit osallistua? Eli sinä omaksuisit jossain määrin hänen elämäntapaansa? Vai onko se hänelle tai sinulle ehdoton ei? Eli haluaako hän pitää parisuhteen ja elämäntavan erillään toisistaan?