Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas uusi päivä yksinäisyydessä..

Vierailija
02.11.2024 |

😔

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn, kultaseni. Et ole yksin. Me olemme aina täällä.

Vierailija
2/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on siitä mielenkiintoista, että koskaan ei voi ihminen tietää mitä hienoa saattaa yllättäen tapahtua omalle kohdalle.

Vierailija
4/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Jeesukseen,  hän on siellä joka tapauksessa sun kanssa. Oikeasti.

Vierailija
5/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin tervehdys toiselta yksinäiseltä. Minä olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja kokenut sen tärkeäksi. 

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Vierailija
6/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu Jeesukseen,  hän on siellä joka tapauksessa sun kanssa. Oikeasti.

Ei pysty. Sen jälkeen kun sairastuin vakavaan masennukseen niin ei vaan ole pystynyt

Ap

Vierailija
7/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin tervehdys toiselta yksinäiseltä. Minä olen tehnyt vapaaehtoistyötä ja kokenut sen tärkeäksi. 

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Jotenkaan vapaaehtoistyö ei houkuttele juuri nyt

Ap

Vierailija
8/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis käyn eroa jo toistamiseen läpi samasta ihmisestä....tää ihminen halusi yrittää uudestaan ja nyt eilen sanoi että haluaa olla yksin. Hirveä ikävä..

Ap

Vierailija
9/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu pulloon..ala juomaan!

Vierailija
10/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin voi myös itse vaikuttaa. Omaa mielialaani voi jossain määrin säädellä. Tämä on yksi elämän tärkeimpiä oivalluksia ja elämäntaitoja.

Vierailija
11/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup pa! 🥰😍🤩

Vierailija
12/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, saa olla rauhassa ja tehdä mitä huvittaa. Ei ole mitään parempaa kuin yksinäisyys.

Vierailija
13/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. yhdessä mutta yksin...se vasta raskasta on kun toinen ei noteeraa, halveksii vain, ehkä alhaisempaa perhetaustaani. mitä lie...

Vierailija
14/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siis käyn eroa jo toistamiseen läpi samasta ihmisestä....tää ihminen halusi yrittää uudestaan ja nyt eilen sanoi että haluaa olla yksin. Hirveä ikävä..

Ap

Joo. Taas sinä. 1400€/kk eläkettä saava mielisairas. Sulla on ihan hyvä eläke. Pärjäät yksin 

Vierailija
15/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte yksinäisyydestä olette kuitenkin niitä jotka eivät edes kelpuuta elämäänsä ketään ihmistä. Valitatte vain silloin kun surettaa tai on paha mieli. Menkää itseenne, ette myöskään tue täällä muita vaan käytte kimppuun jos joku muu kirjoittaa tunneasioita. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
16/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on siitä mielenkiintoista, että koskaan ei voi ihminen tietää mitä hienoa saattaa yllättäen tapahtua omalle kohdalle.

Eivät osaa arvostaa näitäkään asioita ja negatiivisuuden takia kaikki menee elämässä ohitse.

Vierailija
17/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, saa olla rauhassa ja tehdä mitä huvittaa. Ei ole mitään parempaa kuin yksinäisyys.

No tämä justiinsa. Samalla pysyy omat asiat omana tietona.

Vierailija
18/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet janoaa ystävyyttä, rohkaisua ja kauniita saunoja, mutta tyrmäävät tylysti kaiken vaikjka itse tulevat paikalle kontaktin toivossa.

Siksi moni on usein yksin koska se seura vie jokaisen mielen matalalle joka yrittää piristää? 

Miksi halauavat että ruokitaan alakuloa ja miksi torjutte tylysti että ei houkuttele, en pysty, en halua, jne ?? Aika harva meistä kuitseskaan lääkäri on, ollaan ihan tavallisia tallaajia joilla omiakin murheita ja silti yritetään kamua tsempata. 

Sori.mutta tältä se meistäkin tuntuu aika usein kun masiksessa oleva tulee ja syö kaiken elämänilon ja lohdutuksen.

Vierailija
19/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo pompottelu on kamalaa! Nyt et enää kolmatta kertaa lähde siihen. On/off-jutut vaan hajottaa ja joka yrityksellä on entistäkin hatarampi pohja.

Kyllä sä pärjäät. Vuoden päästä olet ihan eri tilanteessa. Koita keskittyä itsees ja koita puuhata jotain mistä tykkäät ja mistä aiemmin olet saanut iloa.

Itkukin tekee hyvää, se loppuu kyllä aikanaan.

Vierailija
20/46 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kurja. Onko sinulla ketään, kenen kanssa viettäisit aikaa. Yksin ollessa ajatukset jumittuvat miettimään ongelmia, erosurua. Aika auttaa, tunteet heikkevät kyllä, mutta kaipuu voi olla raastavaa. Itse lähes pakahduin erosuruun kauan sitten.