Ensimmäinen kysymykseni Tinderissä on nykyään: "Onko uudet muovikorkit mielestäsi hankalia?"
Jos henkilö vastaa kyllä, niin tiedän hänen olevan änkyrä, avuton tai molempia, ja keskustelu päättyy siihen.
Kommentit (47)
Toi on hyvä!
Suurin osa ei vastaa mitään, mut se ketä vastaa niin voi syntyä keskustelu.
Kannattaa lähettää 50 naiselle. Jos 8 vastaa on jo hyvä lukema. 1 keskustelee vastavuoroisesti ja pyydät häntä ulos.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Onko noita korkkisysteemejä myös muualla maailmassa vai kiusataanko vain suomalaisia?
On irlannissa ja menee hermo. Yks tietty lantrattava mehu ei mene helposti takaisin edes kiinni kun se jotenkin on vinossa sen jalkeen kun sita on kiskottu auki. Siis onko taa joku suomalainen keksinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne korkit häiritse ihmistä, joka ei käytä litran jugurttipurkkeja ja jota ei haittaa miten suttuiseksi se korkin suu tulee muutaman kaadon jälkeen.
Mutta kyllä minä pystyn olemaan parisuhteessa myös ihmisen kanssa, joka ei käytä jugurttia.
Minä käytän kyllä, mutta en saa tuollaista sotkua aikaan. Miten sinä onnistut siinä?
Ap
Tää menee oikeasti hauskaksi. Ihminen pätee sillä, että osaa kaataa siististi jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi ollut parempi laittaa +5 snt pantti myös korkille, raha motivoi ihmisiä kierrättämään.
Eikö tuo panttisysteemi lopu? Sellaista ainakin suunniteltiin. Muuten ihan hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne korkit häiritse ihmistä, joka ei käytä litran jugurttipurkkeja ja jota ei haittaa miten suttuiseksi se korkin suu tulee muutaman kaadon jälkeen.
Mutta kyllä minä pystyn olemaan parisuhteessa myös ihmisen kanssa, joka ei käytä jugurttia.
Minä käytän kyllä, mutta en saa tuollaista sotkua aikaan. Miten sinä onnistut siinä?
Ap
Tää menee oikeasti hauskaksi. Ihminen pätee sillä, että osaa kaataa siististi jogurttia.
En mä päde. Kunhan kommentoin tuohon, että käytän kyllä näitä jogurtteja, kun tuo tyyppi arveli, etten käytä ja siksi en koe korkkeja vaikeiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan hukannut pullonkorkkeja, joten uudistus oli kohdallani turha. Hankalia ne on ja tarpeettomia.
Tämä. Kuinka moni on hukannut pullonkorkkeja?
Voi hyvä luoja..
Tämä. Kuinka moni on hukannut pullonkorkkeja?