Ensimmäinen kysymykseni Tinderissä on nykyään: "Onko uudet muovikorkit mielestäsi hankalia?"
Jos henkilö vastaa kyllä, niin tiedän hänen olevan änkyrä, avuton tai molempia, ja keskustelu päättyy siihen.
Kommentit (47)
Aika hyvä. Vanha isäni valittaa koko ajan muovikorkeista ja kaikesta muustakin. Ymmärrän 84-vuotiaalta, mutta oman ikäiseltä ja itse valitulta kumppanilta toivon vähän enemmän vastoinkäymisten sietokykyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys koska totta tosiaan me ei sovittaisi yhteen. Korkit on ärsyttäviä ja haluan ihmisen kuka kokee samoin.
Po. ketä kokee.
On ne hankalia kun miettii vanhoja. Noikin ois saanu suunniteltua paremmiks
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne ei ole ollenkaan hankalia enkä kestäisi ihmistä, jolle ne aiheuttavat ärtymystä tai vaikeutta.
Ap
Miten limupullosta voi enää juoda sen korkkivirityksen takia? Avattu korkki tykkää huuleen ja jos repii irti niin sitten se terävä reuna pistää! Katainen oli paskapäänä tuon idean takana!
Uudistus oli epäonnistunut, itse nykäisen ne aina irti.
Vierailija kirjoitti:
Miten limupullosta voi enää juoda sen korkkivirityksen takia? Avattu korkki tykkää huuleen ja jos repii irti niin sitten se terävä reuna pistää! Katainen oli paskapäänä tuon idean takana!
Eihän se edes kosketa kasvoja ellet imaise pullonsuuta kokonaan suuhun. Juuri tällaisista ihmisistä haluan pysytellä kaukana. Aikuinen ihminen joka ei osaa juoda pullosta... Huhhuh
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä. Vanha isäni valittaa koko ajan muovikorkeista ja kaikesta muustakin. Ymmärrän 84-vuotiaalta, mutta oman ikäiseltä ja itse valitulta kumppanilta toivon vähän enemmän vastoinkäymisten sietokykyä.
Ööö...? XD
Voihan uusia korkkeja pitää vaivalloisina, mutta ei siitä silti saata tehdä mitään numeroa!
Toki jos kysytään, niin silloin otetaan jokin kanta asiaan.
No tietääpä ainakin jos joku lähestyy tällä kysymyksellä Tinderissä, että kyse on palstan ulimiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne ei ole ollenkaan hankalia enkä kestäisi ihmistä, jolle ne aiheuttavat ärtymystä tai vaikeutta.
Ap
No onhan se vähän hankalaa kun korkki aina tiellä, se pikku varsi on turhan lyhyt. Siks aina ite leikkaan sen korkin irti.
Onko noita korkkisysteemejä myös muualla maailmassa vai kiusataanko vain suomalaisia?
Eihän ne korkit häiritse ihmistä, joka ei käytä litran jugurttipurkkeja ja jota ei haittaa miten suttuiseksi se korkin suu tulee muutaman kaadon jälkeen.
Mutta kyllä minä pystyn olemaan parisuhteessa myös ihmisen kanssa, joka ei käytä jugurttia.
En koskaan hukannut pullonkorkkeja, joten uudistus oli kohdallani turha. Hankalia ne on ja tarpeettomia.
Jos jo eri mielipiteet pullonkorkeista ärsyttää, niin varmaan tulee vielä vakavampia asioita, mitkä kohdallasi estävät parisuhteen. Anna mä veikkaan, oot joku 20v
En tiedä mikä tämä idea on uusissa korkeissa. Sen saa irti kiskomalla. Enkä ole koskaan nähnyt irtonaisia luonnossa. Miten on sitten ulkomailla en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se edes kosketa kasvoja ellet imaise pullonsuuta kokonaan suuhun. Juuri tällaisista ihmisistä haluan pysytellä kaukana. Aikuinen ihminen joka ei osaa juoda pullosta... Huhhuh
Ap
En kyllä halua edes nähdä sinun juomatyyliäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne korkit häiritse ihmistä, joka ei käytä litran jugurttipurkkeja ja jota ei haittaa miten suttuiseksi se korkin suu tulee muutaman kaadon jälkeen.
Mutta kyllä minä pystyn olemaan parisuhteessa myös ihmisen kanssa, joka ei käytä jugurttia.
Minä käytän kyllä, mutta en saa tuollaista sotkua aikaan. Miten sinä onnistut siinä?
Ap
Eikö olisi ollut parempi laittaa +5 snt pantti myös korkille, raha motivoi ihmisiä kierrättämään.
Helpompi olisi ollut jos se korkki olisi pienen narun päässä.
Hyvä kysymys koska totta tosiaan me ei sovittaisi yhteen. Korkit on ärsyttäviä ja haluan ihmisen kuka kokee samoin.