Kun tapaan toksisen ihmisen niin energiani katoavat ainakin viikoksi. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?
Lähisukulainen, jota silloin tällöin tapaan niin aina sama ilmiö tapahtuu. Hänen kanssaan tunnelma on kireä, huolestunut ja joudun pienentämään itseäni tai joudun miellyttämään. Tunnelmaa täytyy yrittää jollain tavalla hallita, että se olisi helpompaa.
Kun pääsen kotiin niin olen todella uupunut. Keho ei vain jaksa toimia enkä esimerkiksi ole pystynyt poistumaan kotoa viikkoon. Tätä en edes tiedostanut, ennen kuin huomasin, että tämä tapahtuu joka ikinen kerta tapaamisen jälkeen. On vähän outoakin miten keho reagoi vaikka henkisesti yritän olla välittämättä asiasta liikaa.
Kommentit (76)
Tiedän erittäin hyvin mistä aloittaja puhuu. Joidenkin ihmisten kanssa on todella raskasta olla ja todellakin he imee kaikki voimat.
Jos aloitus ei yhtään soita mitään kelloja, niin sellainen ihminen saattaa itse olla tuollainen energiasyöppö.
Tiedän mistä puhut.
Onko kyseessä kenties sisarus? Niihinkin saa ja kannattaa katkaista välit. Sun oireet kuvaa kanssakäymistä ja siitä seuraavaa vointia paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jo on heikkoa. Vika ei ole siinä "raskaassa" ihmisessä. Omat ongelmat, kuten tuo kuvailu itsensä pienentämisestä kertoo. Se ettei viitsi ruveta kinastelemaan, tai on hienotunteinen ei vie voimia.
Yllä puhuu toksinen ihminen. Juuri tuollaisia on syytä karttaa. Ts. ei pidä olla lainkaan tekemisissä.
Maailmassa on näet kivojakin ihmisiä, ja elämä on lyhyt.
Olen karsinut ihmiskontaktit minimiin. En vaan enää jaksa ihmisten tapaa käyttää muita henkisesti hyväksi. Itse asiassa aika moni ihminen on ihan h*lvetin rasittava vaatimuksineen. Elämä on lyhyt. Ilkeät, manipulatiiviset ja henkisesti sairaat jätän suosiolla muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Kehosi ja mielesi viestittää, että sinun ei pitäisi viettää aikaa tuon ihmisen kanssa. Opettele kuuntelemaan viisauttasi sinussa ja elämään niin, että voit paremmin.
Terv huuhaa self help -kirjojen lukija
Mulla sama mutta sopii kaikkiin sukulaisiini joita tapaan pakon edessä. Muutenkin sosiaalisten tilanteiden jälkee on rättiväsynyt ja pää kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen karsinut ihmiskontaktit minimiin. En vaan enää jaksa ihmisten tapaa käyttää muita henkisesti hyväksi. Itse asiassa aika moni ihminen on ihan h*lvetin rasittava vaatimuksineen. Elämä on lyhyt. Ilkeät, manipulatiiviset ja henkisesti sairaat jätän suosiolla muille ihmisille.
Arkussa sinulla on rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkan vielä, niin jo siinä vaiheessa kun pääsen hänen luokseen niin olen todella väsynyt. Hän saattaa piikitellä painostani ja naureskelee, että minä tulin pitämään nyt huushollia yllä. Vaivun jo ensimmäisen tunnin aikana sellaiseen tilaan, ettei päässäni edes kulje ajatukset ja kehollisesti haluaisin piiloutua/kadota ja psyykkisesti muutun poissaolevaksi. Sen jälkeen piristyn kun tsemppaan itseni siihen tilaan, että jaksan nyt tässä tämän pari päivää ja suljen tunteeni mahdollisimman paljon syrjään.
En kiellä, onhan tämä sairasta ja pitäisi oikeasti vahvat rajat asettaa koska minusta ei enää tähän roolileikkiin ole. Ennen oli helpompaa kun oli enemmän itsellään voimia mutta kun voin itsekin huonosti niin tapaamiset ovat suorastaan kidutusta emotionaalisesti. Tästä lähtien sanon ei, kun pyytää luokseen. Joskus kahvin verran voin nähdä mutta en yhtään sen enempää kestä enempää.
Ap
No tee sitten niin! Älä ainakaan jää yöksi. Voimia sulle.
Kirjoita vielä kerran että elämä on lyhyt. Skitsofrenikot tykkää toistella asioita.
Kannattaa varustautua kunnolla. Kun kohtaat tuon energiasyöpön, niin pidä huoli, että sulla on päässäsi metalliverkkokypärä, Faradayn häkki kato, niin ei pääse ikävät energiat vaikuttamaan. Lisäksi tarvitset maadoitusjohdon, jonka toisen pään kiinnität jeesusteipillä persukseen ja toisen pään pitää osua maahan.
TUNSIN MAADOITUSLAKANAN VAIKUTUKSEN VÄLITTÖMÄSTI
Earthing Elite maadoituslakana (nukkuma-alusta) oli ensimmäinen maadoittava tuote, jota testasin. Ajattelin, etten tunne sen vaikutusta yhtään mitenkään, mutta toisin kävi. Nopeasti aloin tuntea lämmintä kihelmöintiä jaloissani, josta se levisi koko kehoon. Sen jälkeen tuli hyvinlämmin olo, jopa kuuma. Näin kävi myös Karille, joka hikoili yöllä sen jälkeen kun testasi ensimmäisen kerran maadoituslakanaa. Ensimmäisellä ja toisella kerralla en tuntenut muuta kuin tuota kihelmöintiä ja lämmön tunnetta, mutta kolmannella kerralla minulle tuli todella hyvä ja rauhallinen olo. Lisäksi huomasin sen auttavan lihaskipuihin, joita minulla oli flunssan aikana. Nyt kun olen käyttänyt maadoitustuotteita lähes kolme viikkoa päivittäin olen alkanut nukkumaan kuin tukki eli yöuneni on entisestään syventynyt. Myös Kari kokee unen laatunsa selvästi parantuneen. Eli aivan selvästi maadoittuminen on tasapainottanut hermostoani, joka näkyy unenlaadun parantumisessa.
Makaan lakanalla aina kun luen, katson tv:tä, selailen puhelinta, kirjoitan tietokoneella (mulla on paha tapa kirjoittaa makuuasennossa läppäri vatsan päällä) tai nukun. Totutin kehoni ensin tuotteen käyttöön päivisin ennen kuin aloin käyttämään sitä yöllä. Maadoituslakana on tullut arkeeni jäädäkseen. Maadoittuminen on maailman luonnollisin asia eikä sitä voi koskaan tehdä liikaa. Ja on ollut tosi jännä huomata, että hyvä olo vaan lisääntyy mitä enemmän tuotetta käyttää ja mitä pidempään sitä on käyttänyt. Aika usein nukahdan lakanalle ja viime päivien aikana olenkin ottanut siinä päikkäreitä. Myös Ove tykkää nukkua maadoituslakanalla ja koirillehan on olemassa maadoittavia koiranpetejä.
Hakeudu enkelihoitoon, kun haluat syventää omaa enkeliyhteyttäsi tai kaipaat kokonaisvaltaista rentoutumista. Enkelienergialla hoidetaan myös kokonaisvaltaisesti kehon, mielen ja sielun epätasapainotiloja. Hoidossa voidaan käyttää apuna hoitokiviä, tuoksuja sekä enkelikortteja. Enkelihoidon jälkeen olo on raukea, rauhallinen ja turvallinen. Enkelihoidossa voit tuntea puhtaan rakkauden, jonka kautta löydät oman sisimpäsi, opit tuntemaan itseäsi paremmin ja voit kokea olevasi osa suurempaa kokonaisuutta.
TOIMIPISTEET
Annantalo
Asentajantie 8 Porvoo
Suomalaiset on sairas kiusaajakansa, heti vastustamassa psykologiaa kun ovat niin persoonallisuushäiriöisiä ja pitävät sitä normaalina. Eikä saisi pitää rasittavia ja heti kiusaamassa muita jos on jotain harrastuksia tai uskoo vaikka enkeleihin, niin heti pilkataan. Noinko opetatte lapsillenekin että kaikkea saa pilkata . Ihme että kaikilla onkin mielenterveysongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia, jos olet uupunut loppupäivän ja ehkä seuraavanakin aamupäivänä juuri tapaamisen jälkeen, mutta jos tuo kestää useamman päivän ja jopa viikon, niin olet liian heikosti suojattu. Et ole omassa voimassasi.
Olen ollut jo valmiiksi hyvin uupunut mutta menin koska piti tehdä asia x ja sinne on matkaa, joten vietin siellä muutaman päivän. Aika siellä oli suurimmaksi osaksi hyvin ankeaa ja kuluttavaa, mietin, että voi kun tämä loppuisi ja pääsisin vain kotiin mutta päätin, että täytyy nyt vain kestää tämä pari päivää. Päädyn hänen terapeutiksi ja lohdutan, saattaa saada raivokohtauksia ja yritän ymmärtää. Kerran kyllä jo ärsyynnyin itsekin, että lopeta nyt tuo jatkuva kireys etten jaksa yhtään enempää. Sitten vaihtoi roolin tekopirteyteen ja siinä me molemmat olimme naamarit kasvoilla. Hän ei suostunut puhumaan mitä on meneillään v
Olitko siis yötä hänen kodissaan? Eikö siellä ole hotellia tai muuta majoitusliikettä?
Minulla on sukulainen jolla on skitsofrenia ja hän puhuu juuri tuollaisia kuin ap.