Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tapaan toksisen ihmisen niin energiani katoavat ainakin viikoksi. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?

Vierailija
25.01.2025 |

Lähisukulainen, jota silloin tällöin tapaan niin aina sama ilmiö tapahtuu. Hänen kanssaan tunnelma on kireä, huolestunut ja joudun pienentämään itseäni tai joudun miellyttämään. Tunnelmaa täytyy yrittää jollain tavalla hallita, että se olisi helpompaa. 

Kun pääsen kotiin niin olen todella uupunut. Keho ei vain jaksa toimia enkä esimerkiksi ole pystynyt poistumaan kotoa viikkoon. Tätä en edes tiedostanut, ennen kuin huomasin, että tämä tapahtuu joka ikinen kerta tapaamisen jälkeen. On vähän outoakin miten keho reagoi vaikka henkisesti yritän olla välittämättä asiasta liikaa. 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap joutuu vuosiksi terapiaan kun woke nyt kuolee. 

Trollaa sinä vaan mutta samalla teet pilkkaa meistä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty pilkaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Ap

Noniin, joku yksinäinen runkkari trolli tuli sitten ketjuun. Tuo kirjoitus ei ole minun.

Oikea Ap. 

Vierailija
42/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itellä ihan älytön palautumisjakso käynnissä. Harrastekaveri lupasi viikko sitten mulle kyydin paluumatkalle ja johon olin sanonut että en pyytäisi mutta on todella tiukka aikataulu ehtiä yhteen bussiin. Hän tosiaan lupasi ja sitten kun tilaisuus päättyi ja kysyin onko siinä matkalla jotain pysäkkiä mihin voin jäädä, niin hän lähestulkoon huusi minulle että enkö ymmärrä hänellä olevan muita kiireitä kuin kuskata minua.

Sitten duunikaveri päätti eilen haukkua mut teamsissä asiasta mikä ei ollut mun vastuulla ja jossa mitään virhettä ei ollut edes tapahtunut. Perustelin kantaani parissa viestissä niin oli hänen mielestä vinkumista ja kitinää. Kyllä meni kunnioitus tuota ihmistä kohtaan. 

Nyt on kaikki energiat vähissä ja hyvä seura olisi tarpeen.

Voi kyynel. Muija hajos ku sai palautetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap joutuu vuosiksi terapiaan kun woke nyt kuolee. 

Trollaa sinä vaan mutta samalla teet pilkkaa meistä joilla on ympärivuorokautista hirveää tuskaa aiheuttava diagnosoitu invalidisoiva ylisukupolvinen traumaperäinen psykoosihäiriö lisätekijöineen ja halvaannuttavia katatonisia pelkotiloja aiheuttavine triggereineen. Et pysty pilkaltasi edes pisaran verran ymmärtämään minkälainen tuska on kun mieleen palavat useita kertoja minuutissa kouluaikaiset kiusaajat jotka heittivät penaalini roskikseen v 1978. Olen laskenut että näen heidät elävänä silmissäni JOKA päivä 17403 kertaa. Ajattele sitä kun seuraavan kerran kirjoitat hirveää naistuskaani trollaavia viestejä. 

Ap

Noniin, joku yksinäinen runkkari trolli tuli sitten ketjuun. Tuo kirjoitus ei ole minun.

Oikea Ap

Mene pois ylikselle trolli, minä tiedän mistä puhun. 

Ap

Vierailija
44/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus syvimpäni vielä tämän hirveän uupumustaakan alta nousee, niin vannon että käyn terapiassa ja joogassa kolmesti viikossa ja valitsen Villen terapeutiksi sillä hän on eduskunnassakin osoittanut sellaista sielunviisautta jota ei yhdelläkään muulla miehellä siinä paikassa ole. Joogaan menen Myyrin luo jossa ei ole kuin minunlaisia toksisuusen kamppaamia uupuneita naisia. Haluan löytää vulvasta voimani uudelleen ja voimaantua yhdessä muiden rikottujen kanssa. 

Ap

Vierailija
45/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksisesti positiivinen ja raatorealisti eivät tule toimeen keskenään. 

Taikauskoinen tulee voimattomaksi terveen järjen edessä. 

Vierailija
46/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos AP tapaisi itsensä kaltaisen ihmisen, hänen energiansa katoaisi viikoksi.

Vierailija
47/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin niin saat muuta ajateltavaa, etkä ole yhteiskunnan loinen. 

Elämäsi helpottuu, jos opettelet lukemaan.

Siieksi vinkkinä: kun et ymmärrä avausta, älä kommentoi.

Vierailija
48/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi johtua toksoplasmoosista.

Kas kun ei peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
49/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä parodiaa, onhan? Pliis. 

Vierailija
50/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä parodiaa, onhan? Pliis. 

Hehe. Et ole tainnut vierailla maaseudun naisten enkelihoitajapiireissä?

Vierailija
51/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, jos AP tapaisi itsensä kaltaisen ihmisen, hänen energiansa katoaisi viikoksi.

Juuri näin. Ap elää mielessään toksisessa erinomaisuudessaan ja pitää vain omia ajatuksiaan, tunteitaan ja käsityksiään oikeina. Ei hyväksy muiden erityispiirteitä ja mielipiteitä, vaan erinomaisuuttaan korostaakseen uhriutuu niistä ja väittää muiden "tyhmyyden" vievän häneltä energiat. Kysehän on hänen mielenvikaisuudestaan, ei muiden toksisuudesta.

Vierailija
52/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko oli tällainen energian syöjä. Jo parin tunnin jälkeen oltiin (mieheni ja minä) henkisesti aivan loppu. Onneksi ei tarvitse olla enää missään tekemisissä hänen kanssa.

Vierailija
53/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastasit omaan kysymykseesi tuossa alkupuolen kommentissa. Älä enää mene sinne, jos ei ole pakko. Jos on pakko, käy nopeasti tai ota joku kaveri mukaan.

Vierailija
54/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyräävät MINÄ MINÄ MINÄ ihmiset ovat kaikkein pahimpia. Sitten he ihmettelevät, kun kukaan ei viihdy tai halua olla heidän seurassaan. 

Vierailija
55/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itellä ihan älytön palautumisjakso käynnissä. Harrastekaveri lupasi viikko sitten mulle kyydin paluumatkalle ja johon olin sanonut että en pyytäisi mutta on todella tiukka aikataulu ehtiä yhteen bussiin. Hän tosiaan lupasi ja sitten kun tilaisuus päättyi ja kysyin onko siinä matkalla jotain pysäkkiä mihin voin jäädä, niin hän lähestulkoon huusi minulle että enkö ymmärrä hänellä olevan muita kiireitä kuin kuskata minua.

Sitten duunikaveri päätti eilen haukkua mut teamsissä asiasta mikä ei ollut mun vastuulla ja jossa mitään virhettä ei ollut edes tapahtunut. Perustelin kantaani parissa viestissä niin oli hänen mielestä vinkumista ja kitinää. Kyllä meni kunnioitus tuota ihmistä kohtaan. 

Kuule sulla hajois naama jos mulla ei ois liikaa menetettävää ja jos lehmät lentäis

Vierailija
56/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jatkan vielä, niin jo siinä vaiheessa kun pääsen hänen luokseen niin olen todella väsynyt. Hän saattaa piikitellä painostani ja naureskelee, että minä tulin pitämään nyt huushollia yllä. Vaivun jo ensimmäisen tunnin aikana sellaiseen tilaan, ettei päässäni edes kulje ajatukset ja kehollisesti haluaisin piiloutua/kadota ja psyykkisesti muutun poissaolevaksi. Sen jälkeen piristyn kun tsemppaan itseni siihen tilaan, että jaksan nyt tässä tämän pari päivää ja suljen tunteeni mahdollisimman paljon syrjään. 

En kiellä, onhan tämä sairasta ja pitäisi oikeasti vahvat rajat asettaa koska minusta ei enää tähän roolileikkiin ole. Ennen oli helpompaa kun oli enemmän itsellään voimia mutta kun voin itsekin huonosti niin tapaamiset ovat suorastaan kidutusta emotionaalisesti. Tästä lähtien sanon ei, kun pyytää luokseen. Joskus kahvin verran voin nähdä mutta en yhtään sen enempää kestä enempää. 

Ap

Kuulostat kyllä todella rasittavalta ihmiseltä. 

Vierailija
57/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tulihan se todellinen luonne sieltä esiin

Vierailija
58/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin suomalainen kiusaaja kanalauma pesiytyi taas paikalle, mitä voikaan odottaa

Vierailija
59/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naisetjotkakäyttääepäironisestisanaatoksinen 🤣

Vierailija
60/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naisetjotkakäyttääepäironisestisanaatoksinen 🤣

Repskops