Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tapaan toksisen ihmisen niin energiani katoavat ainakin viikoksi. Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?

Vierailija
25.01.2025 |

Lähisukulainen, jota silloin tällöin tapaan niin aina sama ilmiö tapahtuu. Hänen kanssaan tunnelma on kireä, huolestunut ja joudun pienentämään itseäni tai joudun miellyttämään. Tunnelmaa täytyy yrittää jollain tavalla hallita, että se olisi helpompaa. 

Kun pääsen kotiin niin olen todella uupunut. Keho ei vain jaksa toimia enkä esimerkiksi ole pystynyt poistumaan kotoa viikkoon. Tätä en edes tiedostanut, ennen kuin huomasin, että tämä tapahtuu joka ikinen kerta tapaamisen jälkeen. On vähän outoakin miten keho reagoi vaikka henkisesti yritän olla välittämättä asiasta liikaa. 

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi ja mielesi viestittää, että sinun ei pitäisi viettää aikaa tuon ihmisen kanssa. Opettele kuuntelemaan viisauttasi sinussa ja elämään niin, että voit paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät hänen tekevän, jos et miellytä häntä? Vika on sinussa, käyttäydy suoraselkäisemmin.

Vierailija
4/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa energiasi ennen tapaamista ja koeta viettää henkilön kanssa mahdollisimman vähän aikaa.

Vierailija
5/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sitä kuokkaan.

Vierailija
6/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, jos olet uupunut loppupäivän ja ehkä seuraavanakin aamupäivänä juuri tapaamisen jälkeen, mutta jos tuo kestää useamman päivän ja jopa viikon, niin olet liian heikosti suojattu. Et ole omassa voimassasi. 

Vierailija
7/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mulla nää toksiset ihmiset on omat vanhemmat, alan oireilla jo pari päivää tapaamista ennen ja ainakin päivän sen jälkeen olen henkisesti ihan poikki. Kun puhun äitini kanssa puhelimessa on loppupäivä pilalla. Olen rajoittanut tapaamisia ja yhteydenpitoa oman hyvinvoinnin takia, toki jos ois tarpeeksi vahva niin vois laittaa välit poikki kokonaan.

Vierailija
8/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itellä ihan älytön palautumisjakso käynnissä. Harrastekaveri lupasi viikko sitten mulle kyydin paluumatkalle ja johon olin sanonut että en pyytäisi mutta on todella tiukka aikataulu ehtiä yhteen bussiin. Hän tosiaan lupasi ja sitten kun tilaisuus päättyi ja kysyin onko siinä matkalla jotain pysäkkiä mihin voin jäädä, niin hän lähestulkoon huusi minulle että enkö ymmärrä hänellä olevan muita kiireitä kuin kuskata minua.

Sitten duunikaveri päätti eilen haukkua mut teamsissä asiasta mikä ei ollut mun vastuulla ja jossa mitään virhettä ei ollut edes tapahtunut. Perustelin kantaani parissa viestissä niin oli hänen mielestä vinkumista ja kitinää. Kyllä meni kunnioitus tuota ihmistä kohtaan. 

Nyt on kaikki energiat vähissä ja hyvä seura olisi tarpeen.

Vierailija
9/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia, jos olet uupunut loppupäivän ja ehkä seuraavanakin aamupäivänä juuri tapaamisen jälkeen, mutta jos tuo kestää useamman päivän ja jopa viikon, niin olet liian heikosti suojattu. Et ole omassa voimassasi. 

Olen ollut jo valmiiksi hyvin uupunut mutta menin koska piti tehdä asia x ja sinne on matkaa, joten vietin siellä muutaman päivän. Aika siellä oli suurimmaksi osaksi hyvin ankeaa ja kuluttavaa, mietin, että voi kun tämä loppuisi ja pääsisin vain kotiin mutta päätin, että täytyy nyt vain kestää tämä pari päivää. Päädyn hänen terapeutiksi ja lohdutan, saattaa saada raivokohtauksia ja yritän ymmärtää. Kerran kyllä jo ärsyynnyin itsekin, että lopeta nyt tuo jatkuva kireys etten jaksa yhtään enempää. Sitten vaihtoi roolin tekopirteyteen ja siinä me molemmat olimme naamarit kasvoilla. Hän ei suostunut puhumaan mitä on meneillään vaan pyysi huolehtimaan hänestä. Siivosin, kokkailin ja yritin vain automaatiolla mennä mutta joudun heittämään omat tunteeni syrjään, jotta me molemmat mahdumme samaan tilaan. 

Kun pääsin kotiin olin huojentunut ja tiesin, että olen uupunut mutta kyllä tämä kestää vaikka olen keskittynyt omiin asioihin. Kehossa on silti voimat todella vähäiset, normaalia uupuneempi mutta ehkä nyt alkaa jo helpottamaan. En taida pystyä näihin tapaamisiin enää vaikka vanhempi onkin. 

Ap

Vierailija
10/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin saat muuta ajateltavaa, etkä ole yhteiskunnan loinen. 

Vierailija
11/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mulla nää toksiset ihmiset on omat vanhemmat, alan oireilla jo pari päivää tapaamista ennen ja ainakin päivän sen jälkeen olen henkisesti ihan poikki. Kun puhun äitini kanssa puhelimessa on loppupäivä pilalla. Olen rajoittanut tapaamisia ja yhteydenpitoa oman hyvinvoinnin takia, toki jos ois tarpeeksi vahva niin vois laittaa välit poikki kokonaan.

Ymmärrän sinua täysin. 

Välien katkaisua paljon kanssa miettinyt mutta sekin olisi aika radikaali päätös, etenkin kun tiedä koska menehtyy mutta nämä tapaamiset ovat nykyään aivan liikaa, niin paljon painolastia tässä vanhempaani liittyen. Hänen olisi pitänyt hakea apua jo ajat sitten ja näen miten rikki on mutta en pysty häntä auttamaan. 

Ap 

Vierailija
12/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on skitsofrenia, ei tuo johdu sukulaisesta vaan mielisairaudesta.

Vierailija
13/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja kerro avoimesti tyypille mitä ajattelet. Jos ei tykkää, niin ei ole sinun vastuullasi. Mitä ap harrastaa on läheisriippuvuutta ikävimmässä muodossaan.

Vierailija
14/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tapaa vanhempaani enää lainkaan vastaavista syistä.

Vierailija
15/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla on kakat housuissa!

Vierailija
16/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. Ja siellä yksi toksinen energiasyöppö joka yrittää kätkeä kaltaisiaan.

Vierailija
17/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero rintalastaa just kaulan alapuolelta. Sen pitäisi auttaa.

Vierailija
18/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Jotkut tekee olemisen kärsimykseksi. Päällepäsmäreitä, tukahduttajia, besservissereitä. Kaikkea tätä yhtäaikaa. Vievät hapenkin ilmasta. Hankalaa,  jos työn tms. puolesta joutuu olemaan tekemisissä. Mikähän niistä on tehnyt sellaisia?

Vierailija
19/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkan vielä, niin jo siinä vaiheessa kun pääsen hänen luokseen niin olen todella väsynyt. Hän saattaa piikitellä painostani ja naureskelee, että minä tulin pitämään nyt huushollia yllä. Vaivun jo ensimmäisen tunnin aikana sellaiseen tilaan, ettei päässäni edes kulje ajatukset ja kehollisesti haluaisin piiloutua/kadota ja psyykkisesti muutun poissaolevaksi. Sen jälkeen piristyn kun tsemppaan itseni siihen tilaan, että jaksan nyt tässä tämän pari päivää ja suljen tunteeni mahdollisimman paljon syrjään. 

En kiellä, onhan tämä sairasta ja pitäisi oikeasti vahvat rajat asettaa koska minusta ei enää tähän roolileikkiin ole. Ennen oli helpompaa kun oli enemmän itsellään voimia mutta kun voin itsekin huonosti niin tapaamiset ovat suorastaan kidutusta emotionaalisesti. Tästä lähtien sanon ei, kun pyytää luokseen. Joskus kahvin verran voin nähdä mutta en yhtään sen enempää kestä enempää. 

Ap

Vierailija
20/76 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi johtua toksoplasmoosista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme