Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen fantasia

Vierailija
25.01.2025 |

Haluaisi että pidän kertakäyttösadetakkia ja ottaisin häneltä suihin suostuisitteko?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin nussia pillua, joka tuntuu vedellä täytetyltä kumisaappaalta.

Vierailija
2/13 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
4/13 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Vierailija
5/13 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies haluaa minun pukeutuvan stay-up sukkiin ja avo-rintsikoihin, jonka jälkeen hän kahlitsee käteni selkäni taakse "pakottaa" polvilleen eteensä ja pyytää suihin oton. Pakko ei ole ottaa heti, mutta kädet eivät irtoa selän takaa ennenkuin homma on hoidettu. Kerran olen vitkutellut melkein vuorokauden, mutta sitten oli pakko alistua kun tuli "iso hätä" ja halusin itse hoitaa pyyhkimisen.

Vierailija
6/13 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus panna miestä lähärissä niin että pystyisin runkkaamaan hänen munaansa samalla. Siinä on ihana nähdä kun hänen saa orkasminsa ja sperma lentäisi hänen vatsalleen. Pienen tauon jälkeen hänellä alkaa seistä uudelleen ja lopetan panemisen ja alan ratsastamaan hänen päällään niin että hän pystyy hyväilemään ja runkkaamaan munaani kuin omaansa. Tuntuu niin hyvältä kun hän on sisälläni ja samalla runkkaa mua etten kestä enää vaan nousen ja siirryn hieman taaksepäin niin että saamme munat vierekäin ja runkkaamme yhdessä. Aah kun saan siinä ihanan orkun. Ei kestä kauvaa kun viereinen munakin alkaa sykkiä ja hän saa toisen orgadmin. On niin mahtava nähdä kun toiselta sperma lentää sykkivästä munasta...

Vierailija
7/13 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnytkin niin ja lisäksi ollut pitkä vartiset kumihanskat kädessä

Vierailija
8/13 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi että pidän kertakäyttösadetakkia ja ottaisin häneltä suihin suostuisitteko?

En. Enhän minä edes tunne miestäsi.

Vierailija
9/13 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, mutta hän on enemmän seksihepene miehiä, joten odottaisin tuollaisen pyynnön jälkeen jotain jännää "leikkiä". 

Vierailija
10/13 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se mies nuole klitoristasi, niin voisit sinäkin saada nautintoa?

Vierailija
11/13 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas mies haluaa minun pukeutuvan stay-up sukkiin ja avo-rintsikoihin, jonka jälkeen hän kahlitsee käteni selkäni taakse "pakottaa" polvilleen eteensä ja pyytää suihin oton. Pakko ei ole ottaa heti, mutta kädet eivät irtoa selän takaa ennenkuin homma on hoidettu. Kerran olen vitkutellut melkein vuorokauden, mutta sitten oli pakko alistua kun tuli "iso hätä" ja halusin itse hoitaa pyyhkimisen.

Kyllä nykynaiset alistuu melko vähällä! 

Vierailija
12/13 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa tule jo polvet kipeäksi?

Vierailija
13/13 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin joskus panna miestä lähärissä niin että pystyisin runkkaamaan hänen munaansa samalla. Siinä on ihana nähdä kun hänen saa orkasminsa ja sperma lentäisi hänen vatsalleen. Pienen tauon jälkeen hänellä alkaa seistä uudelleen ja lopetan panemisen ja alan ratsastamaan hänen päällään niin että hän pystyy hyväilemään ja runkkaamaan munaani kuin omaansa. Tuntuu niin hyvältä kun hän on sisälläni ja samalla runkkaa mua etten kestä enää vaan nousen ja siirryn hieman taaksepäin niin että saamme munat vierekäin ja runkkaamme yhdessä. Aah kun saan siinä ihanan orkun. Ei kestä kauvaa kun viereinen munakin alkaa sykkiä ja hän saa toisen orgadmin. On niin mahtava nähdä kun toiselta sperma lentää sykkivästä munasta...

Naisena haluaisin nähdä tuon ja otta suihin vapaana olevan kalun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme