Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omasta vaimosta on tullut vanha täti

Vierailija
25.01.2025 |

Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "tädille"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijatyttönen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 kun pamahtaa tauluun niin moni nainen tätiytyy! Optikolta ostetaan telkkarin kokoiset rillit mitkä vanhentaa 10v jokaista.  

Se on kulloisenkin silmälasimuodin mukaista, minkälaiset pokat optikolta mukaan lähtee. 15-20 vuotta sitten ei hyllyissä ollut telkkarin kokoisia poika, oli vain pieniä ja vielä pienempiä. Sittemmin ne ovat alkaneet suureta ja jossain vaiheessa alkavat taas pienetä. Se on se ikuinen kiertokulku, sitä minä olen todistanut viimeiset 51 vuotta, kun minulla silmälasit ovat olleet. 

Vierailija
102/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ja mainonta pitävät yllä näitä täti- ja mummoilluusioita. Ehkä sillä yritetään pitää naiset ruodussa. Ja sitten on Katri Helena, Paula Koivuniemi ja Erika Vikman jotka haistattaa pitkät streotypioille. 

Paula on ollut jo pitkään hyvin heikossa hapessa. Katri ollut täti jo 30v, Erika on nuori vaikka ei uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se kitkerän hikinen/virtsamainen haju oikein edes on? Ei kaikki nyt varmaan ala lirauttelemaannhousuun heti kun vaihdevuodet ovat käsillä.

Onko kaikilla 45v+ naisilla joku sama pahanhajuinen aloevera-rasva tms. käytössä, jonka hölväys lähtee laukalle? Joku tätien suosima huuhteluaine? Vaatteiden pesu kuumassa unohtuu/harvenee?

Se haju on Vagisan ja muut vastaavat pillurasvat. Ne haisee yhtä lailla kuin naisten kuukautiset ja falskaavaa pohjaventtiili joka tiputtaa kuset pikkareihin.

ja sitten tällä keskustelutasolla ihmettelette miksi nuoret naiset pysyy nykyään mieluummin sinkkuina? ja itkette miesvihaa...

Kiva olis ap:n vaimollakin tietää minkälainen kultakimpale siellä himassa on..jos sillä edes vaimoa onkaan. 

Juuri näin. 👍

Vierailija
104/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se kitkerän hikinen/virtsamainen haju oikein edes on? Ei kaikki nyt varmaan ala lirauttelemaannhousuun heti kun vaihdevuodet ovat käsillä.

Onko kaikilla 45v+ naisilla joku sama pahanhajuinen aloevera-rasva tms. käytössä, jonka hölväys lähtee laukalle? Joku tätien suosima huuhteluaine? Vaatteiden pesu kuumassa unohtuu/harvenee?

Monasti asiat ovat juuri sitä miltä näyttävät ja yksinkertaisin selitys on oikea. Haisee kitkerältä virtsalta -> on kitkerää virtsaa.

Vierailija
105/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 kun pamahtaa tauluun niin moni nainen tätiytyy! Optikolta ostetaan telkkarin kokoiset rillit mitkä vanhentaa 10v jokaista.  

Se on kulloisenkin silmälasimuodin mukaista, minkälaiset pokat optikolta mukaan lähtee. 15-20 vuotta sitten ei hyllyissä ollut telkkarin kokoisia poika, oli vain pieniä ja vielä pienempiä. Sittemmin ne ovat alkaneet suureta ja jossain vaiheessa alkavat taas pienetä. Se on se ikuinen kiertokulku, sitä minä olen todistanut viimeiset 51 vuotta, kun minulla silmälasit ovat olleet. 

Juu, nyt ollaa loopissa taas jossain samassa kohtaa kuin olimme 1988.

Vierailija
106/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani ovat aloittajan puolella. Kai sitä nyt saa nimettömänä jossain purkaa hämmästystään siihen, että puoliso vanhenee eri tahtia kuin itse. Koskee niin miehiä kuin naisia.

Oma avioliitto päättyi mm. siihen, että puoliso muuttui raihnaiseksi ja märiseväksi ukoksi neljänkympin kieppeillä. Hajukin todella muuttui epämiellyttäväksi. Itse olen liikunnallinen ja mieleltäni virkeä, joten en ollut valmis varhaisvanhuuteen. Entisen parhaan ystävänkään kanssa ei löydy yhteistä säveltä enää, koska hän vain valittaa keski-ikäisyyttään ja v*ttuilee minulle siitä, mitä uhrauksia minulta varmasti vaatii pysyä nuoren oloisena.

Nykyinen kumppani on parikymppinen. Kuten uudet työkaverit ja muut tutut, hänkin luuli minua kymmentä vuotta nuoremmaksi. Tunnen myös kaiken ikäisiä miehiä, joista voi sanoa samaa. Toiset vaan vanhenevat hitaammin ja tyylikkäämmin.

Vierailija
107/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puupäät, ihmiset vanhenevat. Lukekaa biologiaa.

Vierailija
108/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usei erotaan tästä syystä. Mies on viriili, mut nainen ei. Uusi nuorempi nainen on silloin useilla tavoitteena. Biologiaa...

Vierailija
109/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuvat eri tahtia usein.

Vierailija
110/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haju on Vagisan ja muut vastaavat pillurasvat. Ne haisee yhtä lailla kuin naisten kuukautiset ja falskaavaa pohjaventtiili joka tiputtaa kuset pikkareihin. 

Monasti asiat ovat juuri sitä miltä näyttävät ja yksinkertaisin selitys on oikea. Haisee kitkerältä virtsalta -> on kitkerää virtsaa.

Tämähän se on. Occamin Partaveitsi pätee varsinkin tähän, ja siksihän nämä demarimummot on niin helvetin hiilenä kun siitä "ääneen" mainitsee. Alkaa se ilmoita-napin hakkaaminen apinanraivolla, kun ei tosiasiat miellytä. Ja naurattaahan se ! :D

Vierailija
111/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vanha pariskunta,  82 ja 76, kunnossa vieläkin. Rakastamme toisiamme, kuusikymmentä vuotta jo aviossa, kaksi aikuista lasta. Rakkaus on unohtunut jonnekin nykyaikana!

Vierailija
112/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Terveisiä sinne hikikamariin. 

Vierailija
113/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös samanlainen mies kuin tämä aloittaja, nuoria naisia kehuu ja katselee ja onpa nainutkin jo muutamaa, minä olen se vanha luuska kuulemma.

Lähde jo nyt viimeistään elämään omaa elämääsi, loukattavana ei kannata olla. 

Vierailija
114/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei synkkaa enää, kandee erota.

Vierailija
115/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minä, mutta ne muut! LOL! Hyvää vanhenemista kaikille!

Vierailija
116/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne unohtui rakkaus?????

Vierailija
117/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on vaimosi jo yli 25-vuotias.

Vierailija
118/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on vakavasti sairas, en jätä häntä yksin. Olemme kokeneet paljon  elämässä. Olemme ihmisiä, emme lihakimpaleita.

Vierailija
119/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pinnallisia ihmisiä, hyhhyh.

Vierailija
120/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hävisi sun rakkaus häneen? Ota ero kun et rakasta häntä.