Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omasta vaimosta on tullut vanha täti

Vierailija
25.01.2025 |

Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "tädille"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijatyttönen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.

Olen kyllä edelleenkin varsin urheilullinen ja hyvin säilynyt. -ap

Ikäiseksesi, jos olet.

Niin, sitä "hyvin säilynyt" tarkoittaa. -ap

Mutta et ole sama kuin 25 vuotta sitten. Ajatusharha.

Vierailija
62/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ja mainonta pitävät yllä näitä täti- ja mummoilluusioita. Ehkä sillä yritetään pitää naiset ruodussa. Ja sitten on Katri Helena, Paula Koivuniemi ja Erika Vikman jotka haistattaa pitkät streotypioille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D

Sekö on sun tapa keskustella?

Vierailija
64/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheen tulee vanhetessaan charmia, naiseen ikääntyneen lahon puuveneen haju.

Niin, jos se charmi onkin sitä, että vaimo vaihtaa ne sun kusivaipat uuteen? En tiennyt, että se on sitä charmia ja nuorekkuutta? Mies alkaa olla enemmän ympäristöhaitta ja olisiko ekologisempi vaihtoehto näillä kertakäyttö vaipoille miehelle? 

Vierailija
65/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy vaimoltasi ? Taidat vaan haluta haukkua vaimoasi tänne.. LAITAPPA KUVA ITSESTÄSI, niin me arvostelemme sen ?

JOOKOSTA ?

Vierailija
66/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy vaimoltasi ? Taidat vaan haluta haukkua vaimoasi tänne.. LAITAPPA KUVA ITSESTÄSI, niin me arvostelemme sen ?

JOOKOSTA ?

Tämä !

Vierailija
67/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt specsaversillä😂

Vierailija
68/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.

Farmariasussa ja tennareissa kävisit muiden ikäistesi miesten mukaan kolmekymppisestä.

No siis olen vain 46 v, ja näytän ikäistäni kymmenen vuotta nuoremmalta, joten kyllä. -ap

Vierailija
69/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt muistutetaan aapeetä siitä, että hänkin on jo keski-ikäinen setä. Mutta oikeasti vielä pahempaa on, jos hän onkin jäänyt ikuiseksi mieslapseksi.

Mikä tässä naurattaa niin tämä sama avaus oli joskus aiemmin mutta roolit toisinpäin ja silloin naisten kommentit oli ihan päinvastaisia.

Vierailija
70/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tuohon vielä, että ehkä pahin piirre miehessä on juuri tuo, oman vaimon haukkuminen tai naisten yleensä. Kierrän tuollaiset kaukaa. 

homo/bi kaapissa

Vierailija
71/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt muistutetaan aapeetä siitä, että hänkin on jo keski-ikäinen setä. Mutta oikeasti vielä pahempaa on, jos hän onkin jäänyt ikuiseksi mieslapseksi.

Mikä tässä naurattaa niin tämä sama avaus oli joskus aiemmin mutta roolit toisinpäin ja silloin naisten kommentit oli ihan päinvastaisia.

;) -ap

Vierailija
72/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmariasussa ja tennareissa kävisit muiden ikäistesi miesten mukaan kolmekymppisestä.

No siis olen vain 46 v, ja näytän ikäistäni kymmenen vuotta nuoremmalta, joten kyllä. -ap

😀 

Omasta mielestäsi ja muiden vanhojen miesten mielestä.

Vierailija
73/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös samanlainen mies kuin tämä aloittaja, nuoria naisia kehuu ja katselee ja onpa nainutkin jo muutamaa, minä olen se vanha luuska kuulemma.

Vierailija
74/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että tämä tätiytyminen on kurjaa.

Ja siis on myös todettava, että on käytännössä kokopäivätyötä yrittää pitää itseään edes jossain kuosissa: ruokavalio mietittävä viimeisenpäälle, liikuntaa tarvitaan paljon ja monipuolisesti, purkkeja ja purnukoita on kylpyhuone täynnä yms. Kallista ja aikaavievää.

Aijai niitä 90-luvun vuosia. Yömyöhään baarissa, roskaruokaa, vähän enintään ripsiväriä aamulla naamaan.. ja kroppa oli hoikka ja urheilullinen, kasvot kirkkaat ja raikkaat. Kuka sanoo, että ikääntyminen on kivaa, valehtelee!

Minä urheilen ja syön enimmäkseen kasvisruokaa, Olen kohottanut leukalinjan  ja  leikkauttanut ikänäön.

Koska en synnyttänyt, kroppa sama kuin 30 vuotiaalla

Syön estrogeenia, myös suun limakalvot kosteat ja iho niin hyvä kuin tämän ikäisellä voi olla

Käytän vain vartalonmukaisia vaatteita, esim neulemekkoja.

Exkaunotar56v

ps: mies tykkää nuuhkia minua

Vierailija
75/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta sitä ihanaa vaimoasi ja pitäkää toisistanne huolta. Kai se persoona on edelleen sama vaikka keho muuttuu?? 

Ja nyt ihan oikeasti puhun nyt itseni puolesta, koska olen useita kertoja joutunut keski-ikäisten miesten iskemäksi, jätä itseäsi huomattavasti nuoremmat naiset rauhaan. Se on helvetin ahdistavaa kun oman isän ikäinen mies katselee minua kuin jotain grilli-lihaa. 

Vierailija
76/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ja mainonta pitävät yllä näitä täti- ja mummoilluusioita. Ehkä sillä yritetään pitää naiset ruodussa. Ja sitten on Katri Helena, Paula Koivuniemi ja Erika Vikman jotka haistattaa pitkät streotypioille. 

ja minä

EXKAUNOTAR56V

Vierailija
77/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että tämä tätiytyminen on kurjaa.

Ja siis on myös todettava, että on käytännössä kokopäivätyötä yrittää pitää itseään edes jossain kuosissa: ruokavalio mietittävä viimeisenpäälle, liikuntaa tarvitaan paljon ja monipuolisesti, purkkeja ja purnukoita on kylpyhuone täynnä yms. Kallista ja aikaavievää.

Aijai niitä 90-luvun vuosia. Yömyöhään baarissa, roskaruokaa, vähän enintään ripsiväriä aamulla naamaan.. ja kroppa oli hoikka ja urheilullinen, kasvot kirkkaat ja raikkaat. Kuka sanoo, että ikääntyminen on kivaa, valehtelee!

Mä sanon, enkä valehtele. Kyllä nuorena oli henkisesti monin verroin vaikeampaa moni asia. Olen ulkonäköönikin tyytyväisempi nyt kuin kaksikymppisenä, kolmekymppisenä en ehtinyt ulkonäköäni edes ajattelemaan enkä nelikymppisenä, mutta nyt on taas aikaa puunata. Pidän tälläytymisestä eikä vanhenemisessa ol

Olet ollut siis tavis tai ruuma nainen...miehesi ei ole rakastunut ulkonäköösi?

Vierailija
78/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaimoa ottamaan sinusta kuva ja katso mikä turjaani kuvassa on. Kaukana freesistä, nuoresta ja sporttisesta. Turpea ja punakka, lihakseton setä siinä kuvassa on. Niin, ja sedän hajuinen. Vanha hiki ja pahanhajuinen hengitys, pesemättömät vaatteet ja se sama kahvi kuin sillä tädillä. 

Vierailija
79/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Vikman, 31 v. No hyvä, että sinäkin myönnät 31-vuotiaan naisen olevan jo täti ja mummo. 

Vierailija
80/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee vanha setämiespapparainen. En halua tietää miltä sinä haiset.