Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omasta vaimosta on tullut vanha täti

Vierailija
25.01.2025 |

Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "tädille"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijatyttönen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.

Olen kyllä edelleenkin varsin urheilullinen ja hyvin säilynyt. -ap 

Itsepetosta. 

Kun menet seuraavaksi isoon markettiin, pysäytäpä ensimmäinen näkemäsi parikymppinen ja kysy, mitä mieltä hän sinusta olisi sänkykumppanina. Häneltä kuulet sitten totuuden. Varoitan, että tulos voi olla järkytys. 

Järkytys se on lähinnä sille parikymppiselle, kun vanha ukko tulee kyselemään. 

Vierailija
122/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usei erotaan tästä syystä. Mies on viriili, mut nainen ei. Uusi nuorempi nainen on silloin useilla tavoitteena. Biologiaa...

Ne tavoitteet ei aina vaan toteudu, eikä se mieskään viriili pitkään ole. Huonosti siinä usein käy, kun 50v mies eroaa yli 20v parisuhteesta ja jää yksin. Jos näin ajattelee tehdä niin kannattaa edes laskea, että on rahaa myös eron jälkeen. Se raha voi auttaa nuoremman naisen saamisessa, pälvikalju ja isomaha ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on miehen rakkaus. Mies rakastaa naisen ulkoista olemusta.

Vierailija
124/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että oot mieslapsi ei tee susta nuorta. 

Vierailija
125/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en keksi mitään surullisempaa kun vanhat kääkät jotka on "säilyny hyvin" ja ovat olevinansa kun nuoret tytöt katsoo silmiin ja puhuu reippaasti kohti, luulevat olevansa jotain kuumaa kamaa vaikka se tuttavallisuus tulee siitä että he on vanhuksia.

Vierailija
126/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.

Olen kyllä edelleenkin varsin urheilullinen ja hyvin säilynyt. -ap

Farmariasussa ja tennareissa kävisit muiden ikäistesi miesten mukaan kolmekymppisestä.

No siis olen vain 46 v, ja näytän ikäistäni kymmenen vuotta nuoremmalta, joten kyllä. -ap

Hei, mä tiedän ton. 5 kympin kriisi! Kävin sen myös itse läpi. Mutta se meni ohi kun aloin deittailemaan 20 vuotta nuorempien miesten kanssa. 60-40 on hyvä kompo. Mies jaksaa ja tykkää kun ei ole raskauden pelkoa.

Vierailija
127/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se kitkerän hikinen/virtsamainen haju oikein edes on? Ei kaikki nyt varmaan ala lirauttelemaannhousuun heti kun vaihdevuodet ovat käsillä.

Onko kaikilla 45v+ naisilla joku sama pahanhajuinen aloevera-rasva tms. käytössä, jonka hölväys lähtee laukalle? Joku tätien suosima huuhteluaine? Vaatteiden pesu kuumassa unohtuu/harvenee?

Se haju on Vagisan ja muut vastaavat pillurasvat. Ne haisee yhtä lailla kuin naisten kuukautiset ja falskaavaa pohjaventtiili joka tiputtaa kuset pikkareihin.

Ei ole rasvaa mun pimpassa. Toimii niin kuin ennenkin.

54v.

On siinäkin ylpeilyn aihe: bertholin-rauhaseni toimii vielä, vaikka olen jo vanha.

Vierailija
128/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se miehen ahdinko, kun mehän pysymme hyvänä paljon pidempään ja karisma vain kasvaa. Vaimo sitten vieressä mummoutuu kovaa vauhtia.

Vierailija
129/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rasvaa mun pimpassa. Toimii niin kuin ennenkin.

54v.

On siinäkin ylpeilyn aihe: bertholin-rauhaseni toimii vielä, vaikka olen jo vanha.

Ei ole syytä ylpeillä. Sanoin sen siksi että aina väitetään naisten käyttävän voiteita. Ei kaikki käytä.

Vierailija
130/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun munaskuukkeli ja äässi haisee. 😆

Vierailija
131/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ole pitänyt vaimoasi kovin hyvin? Kumpi kävi vanhempainilloissa? Teetkö vähintään puolet kotitöistä? Varsinkin niitä raskaimpia ja tylsimpiä?  Onko teillä lapsia? Kumpi heräsi hoitamaan heitä yöllä? Oletko hauskaa ja kohteliasta  seuraa vaimollesi? Pidätkö huolta, että hänellä on runsaasti vapaa-aijaa itsensä hoitamisen? 

Vierailija
132/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ap ei ole yhtään viisastunut.

Vierailija
133/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onks se paneminen tärkeintä ja hyvännäköisyys???

Vierailija
134/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehestäni on tullut hidas setä. Se ei haittaisi, mutta hän on myös ilkeä ja epäluotettava. Eroan, enkä ota uutta. 

Vierailija
135/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kuin sanoa, että aloitus upposi kuin kuuma veitsi voihin. Bravo, bravo! 

Vierailija
136/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset on täysin naurettavia. Jokainen meistä vanhenee ja jos ei kelpaa niin vaihda nuorempaan. 

Vierailija
137/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa välittömästi ap! Vaimosi ansaitsee parempaa!

Vierailija
138/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miehestäni on tullut hidas setä. Se ei haittaisi, mutta hän on myös ilkeä ja epäluotettava. Eroan, enkä ota uutta. 

jep, niistä tulee 40v jälkeen kärttyisiä ja aggrejakin andropaussin johdosta kun testot vähenee eikä omaa vanhenemista kestetä.

Vierailija
139/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en keksi mitään surullisempaa kun vanhat kääkät jotka on "säilyny hyvin" ja ovat olevinansa kun nuoret tytöt katsoo silmiin ja puhuu reippaasti kohti, luulevat olevansa jotain kuumaa kamaa vaikka se tuttavallisuus tulee siitä että he on vanhuksia.

Tämä! Aivan sama suhtautuminen mulle, täti-ihmiselle. Ollaan ihania ja hymyillään herttaisesti, mutta en luule ( toisin kuin ikäiseni 50+ miehet) että nämä nuoriso söpöliinit haluaisivat karata kanssani auringonlaskuun.

Vierailija
140/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 kun pamahtaa tauluun niin moni nainen tätiytyy! Optikolta ostetaan telkkarin kokoiset rillit mitkä vanhentaa 10v jokaista. 

Jaa-a.. Minäpä sain luomu-kaksoset nelikymppisenä..