Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omasta vaimosta on tullut vanha täti

Vierailija
25.01.2025 |

Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "tädille"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijatyttönen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.

Olen kyllä edelleenkin varsin urheilullinen ja hyvin säilynyt. -ap

Ikäiseksesi, jos olet.

Niin, sitä "hyvin säilynyt" tarkoittaa. -ap

Vierailija
42/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä sinua katsoo vanha setä😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä on hyvä tarkistaa oma tilanne.

Vierailija
44/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katsoo peiliin, siellä näkyy se harmaa pullea vanha mies joka haisee vanhalle villasukalle. Kyllä vakka kantensa valinnut.

Vierailija
45/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni alkaa pitää minua vastenmielisenä vanhana tätinä ja hän kokee, että on 55-vuotiaana yhtä hot kuin 20-vuotiaana, toivon, että hänellä riittää älyä sen verran, että pakkaa kamansa ja lähtee lätkimään. Rupsahdan mielelläni ihan yksin, enkä tarvitse siihen arvostelijaa.

Vierailija
46/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies vanhentaa. Itse älysin erota ajoissa omasta kiviriipasta. Nyt 6 kymppisenä luullaan lapseni siskoksi. Ikäiseni miehet ovat painuneet kasaan ja kulkevat rollaattorin kanssa. Oma ruoto on vielä kuosissa. Kiitos urheilun ja terveellisen ruoan. Aviomies tykkäsi vain makkarasta ja lihapiirakoista.

Vierailija
47/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että tämä tätiytyminen on kurjaa.

Ja siis on myös todettava, että on käytännössä kokopäivätyötä yrittää pitää itseään edes jossain kuosissa: ruokavalio mietittävä viimeisenpäälle, liikuntaa tarvitaan paljon ja monipuolisesti, purkkeja ja purnukoita on kylpyhuone täynnä yms. Kallista ja aikaavievää.

Aijai niitä 90-luvun vuosia. Yömyöhään baarissa, roskaruokaa, vähän enintään ripsiväriä aamulla naamaan.. ja kroppa oli hoikka ja urheilullinen, kasvot kirkkaat ja raikkaat. Kuka sanoo, että ikääntyminen on kivaa, valehtelee!

Mä sanon, enkä valehtele. Kyllä nuorena oli henkisesti monin verroin vaikeampaa moni asia. Olen ulkonäköönikin tyytyväisempi nyt kuin kaksikymppisenä, kolmekymppisenä en ehtinyt ulkonäköäni edes ajattelemaan enkä nelikymppisenä, mutta nyt on taas aikaa puunata. Pidän tälläytymisestä eikä vanhenemisessa ole muuta ikävää kuin nivelrikko, joka haittaa raskasta liikuntaa. Olen siirtynyt takariviin ja tehtäväni on tukea uutta sukupolvea kaikessa. Myös siinä miten vanhennutaan freesisti ja tyylikkäästi.

Vierailija
48/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se katosi samaan paikkaan kuin se nuori ja aktiivinen poika, joka sinä oli neljännesvuosisatasitten.

Kenen mielestä? Omastasi?

Vierailija
49/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kelpaa edes sompulle. Jätä se sika!

Vierailija
50/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheen tulee vanhetessaan charmia, naiseen ikääntyneen lahon puuveneen haju.

Vierailija
51/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi epämiellyttävä piirre ihmisessä se, että ruotii julkisesti puolisonsa ulkonäköä. Mut sen varmaan tiedät jo. 

Vierailija
52/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farmariasussa ja tennareissa kävisit muiden ikäistesi miesten mukaan kolmekymppisestä.

Vierailija
53/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D

Vierailija
54/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etikkaliemeenkö olet itsesi säilönyt, vaikutat happamalta.

Vierailija
55/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi epämiellyttävä piirre ihmisessä se, että ruotii julkisesti puolisonsa ulkonäköä. Mut sen varmaan tiedät jo. 

Lisäisin tuohon vielä, että ehkä pahin piirre miehessä on juuri tuo, oman vaimon haukkuminen tai naisten yleensä. Kierrän tuollaiset kaukaa. Eri

Vierailija
56/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:ltä siis ihan oikeasti jäänyt huomaamatta sellainen fakta, että vuosien saatossa kaikista tyttösistä tulee naisia, poikasista miehiä, naisista tätejä, miehistä setiä, tädeistä isoäitejä, sedistä isoisiä...?

Vierailija
57/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me näitä omasta mielestään hyvin säilyneitä setiä varmaan kaikki tiedämme. 😂

Vain, jos setä on saanut ulkopuolisiltakin kehuja siitä, että on hyvin säilynyt, kannattaa luottaa siiihen, että on hyvin säilynyt.

Vierailija
58/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheen tulee vanhetessaan charmia, naiseen ikääntyneen lahon puuveneen haju.

Kaikki vanhat charmikkaat miehet:yhtykää! Siis yhtykää ihan kirjaimellisesti, ja jättäkää naiset rauhaan.😖

Vierailija
59/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te miehet aina olette, omasta mielestänne.

Vierailija
60/180 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä miesten hahmotushäiriö johtuu? Omaa ikääntymistä ei jotenkin nähdä peilistä, miten voi olla näkemättä jos peiliin katsoo? Vai olisiko aika mennä optikolle, ehkä näkökin on huonontunut?

Kyllä se on ihan molemminpuolista kotipeilistä katsoessa. Sitä voi paljon verrata ihan siihen, kuinka jotkut anorektikot näkevät itsensä peilissä lihavina ja muiden silmissä he ovat sairaaloisen laihoja.

Meille tavallisille ihmisille se totuus iskee yleensä jossain sovituskopissa, kun peilissä näkyy ihan oudolta näkyvä vanha rupsahtanut ihminen.