IL : Trump voi elää lääkärin mukaan jopa 200 vuotiaaksi
Lääkärin hurja väite: Trump voisi elää 200-vuotiaaksi Näin presidentti syö
Yhdysvaltain presidentin ruokavalio on yksi erikoisimmista.
Lääkärin mukaan Trumpilla on uskomattomat geenit ja terveellisimpien elintapojen avulla Trump voisi Jacksonin mukaan elää 200-vuotiaaksi.
.https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/b9b98110-fede-49b8-967d-89d80cd378…
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä nyt pahan tappaisi, ellei paha itseään.
Mark. 3:26
Ja jos saatana nousee itseänsä vastaan ja riitautuu itsensä kanssa, ei hän voi pysyä, vaan hänen loppunsa on tullut.
tää on hyvä...jos noin on niin kerrankin oikeaan osunut
Miten monta vuotta pitää vielä kestää tätä kun media pesee mielisairasta Trumpia normaaliksi? Ja nämä lapselliset jutut elämisestä 200 vuotiaaksi. Ihan oikeasti missä on aikuiset?
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän isona ihmeenä jos se elää toimikautensa loppuun saakka koska se alkaa olla suututtanut jo niin monet tahot. On siellä maassa vähemmästäkin ammuttu pressoja.
Vihatuin pressa kautta aikojen.
Kun laskee yhteen lgbt-väen, luonnonsuojelijat, tiedemiehet, lääkärit ja naisten oikeuksien puolustajat, niin siinä puhutaan jo kymmenistä miljoonista.
Trump täyttää ensi vuonna 80!
miljoona kertaa paremmassa iskussa ja kunnossa kun tämän palstan keskim. mamma, joka on noin 40 v plösähtänyt, pylly roikkuu, painoa 70-200kg, pituus 161cm.
Vierailija kirjoitti:
Miten monta vuotta pitää vielä kestää tätä kun media pesee mielisairasta Trumpia normaaliksi? Ja nämä lapselliset jutut elämisestä 200 vuotiaaksi. Ihan oikeasti missä on aikuiset?
No siis lääkäriltä heitto, jolla yrittää kannustaa muuttamaan ruokavaliota paremmaksi. Ei mikään kirjaimellinen ennustus. Lähinnä huonoa lukutaitoa Trump-faneilla, kun eivät tajua, että tuo on oikeasti moite.
Vierailija kirjoitti:
Se äijä puskee pian voikukkaa. Lyijym yrkytys iskee. 😁
Vihervassarin harhainen unelma..
On se vaan KOVA, äijä pian 80.
Te olette raukat huonokuntoisia Ja hengästytte kun noudettu yhdet raput.
mitatkaa biologinen ikänne!
trump on 79 ja biologinen ikä varmaan 55.
mä oon 50, biologinen 40. BMI 20. Ei arvot koholla
Vierailija kirjoitti:
On se vaan KOVA, äijä pian 80.
Te olette raukat huonokuntoisia Ja hengästytte kun noudettu yhdet raput.
mitatkaa biologinen ikänne!
trump on 79 ja biologinen ikä varmaan 55.
mä oon 50, biologinen 40. BMI 20. Ei arvot koholla
Trumpin BMI on jotain 30 ja äo jotain 50, joten...
Trump on kuolematon, Taivaasta maan päälle lähetetty enkeli. Niin laupias ja kaikin puolin hyvä. Lempeys huokuu hänen hymystään.
Vierailija kirjoitti:
Trump on kuolematon, Taivaasta maan päälle lähetetty enkeli. Niin laupias ja kaikin puolin hyvä. Lempeys huokuu hänen hymystään.
Tällainen hymy 😈
Taitaa olla trumpilainen sekopäähörhö kyseessä. Sopisi erinomaisesti orangin kabinettiin. 😂
Syväjäädytetäänkö ja ofotellaan että Tesla keksii miten herätellään?
Vierailija kirjoitti:
Trump täyttää ensi vuonna 80!
miljoona kertaa paremmassa iskussa ja kunnossa kun tämän palstan keskim. mamma, joka on noin 40 v plösähtänyt, pylly roikkuu, painoa 70-200kg, pituus 161cm.
Trump on vanhentunut puolessa vuodessa 10 vuotta. Näyttää vanhalta hauraalta ja ennenkaikkea harhaiselta kääkältä. Paljon ikäistään vnhemman näköinen, moni 90-vuotias näyttää ja ennen kaikkea kuulostaa paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Trump voi kuolla koska tahansa .
Kiihottaako?
Vierailija kirjoitti:
1000 vuottakin on mahdollista jos on todella hyvät geenit.
Deal with the Devil.
Raamatussa ihmisen elinaika rajataan ensin 120:n vuoteen, ja myöhemmin 70-80:n vuoteen. Pitää tarkasti paikkansa, ja on kiinnostavaa että jokunen poikkeusyksilö nykyäänkin elää tuon suunnilleen 120 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se äijä puskee pian voikukkaa. Lyijym yrkytys iskee. 😁
Vihervassarin harhainen unelma..
Trumpelo tuskin näkee kesää. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump voi kuolla koska tahansa .
Kiihottaako?
Kiihottaako sinua ajatus Venäjän rajojen siirtämisestä Ukrainan alueelle Trumpin avustuksella, iigori?
Minä pidän isona ihmeenä jos se elää toimikautensa loppuun saakka koska se alkaa olla suututtanut jo niin monet tahot. On siellä maassa vähemmästäkin ammuttu pressoja.