Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu käy säännöllisesti minulla kampaajalla...

Vierailija
21.05.2023 |

Tuttu käy säännöllisesti minulla kampaajalla vaikka en ole kampaaja. Pyytää säännöllisesti leikkaamaan hiuksensa. Näyttää olevan kohtuullisen tyytyväinen lopputulokseen. :D Minusta tämä on jotenkin erikoista ja meinaan ensi kerralla kieltäytyä. Tätä on jatkunut varmaan parin vuoden ajan. Minä en jaksa vuositolkulla ihmisten hiuksia leikellä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako sulle?

Vierailija
2/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärää. Saanko minäkin tulla? Aikataulu hyvin joustava. Kerrot vaan milloin sulle sopii. Kuuluuko pesu myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän maksaa käynnistään, niin mikä se varsinainen ongelma on? Itse olen joskus käynyt tutulla kosmetologilla ja ihan maksoin hänelle normaalin hinnan. Kumpikaan ei pitänyt sitä ongelmana, että olemme tuttuja.

Vierailija
4/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän tee mitään vastapalveluksia? Jos ei, miksi olet jatkanut tuota? Jos minä leikkuuttaisin kaverilla hiukset, kutsuisin samalla vaikka illalliselle kotiini ja tarjoaisin hyvät safkat juomineen.

Vierailija
5/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä olet tähän asti suostunut?

Vierailija
6/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako sulle?

Jos ystäväsi on hammaslääkäri, hän varmaan paikkaisi hampaasi? Ai, eikö toimi näin päin?

Vierailija
7/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan maksa käynnistään. Eikä siinä mitään... Lähinnä erikoista odottaa, että vuositolkulla leikkaisin hänen hiuksensa. Tänään alkoi ihan naurattaa, että minulla käy hiustenleikkuussa ihminen, ikään kuin vakioasiakas, vaikka en edes ole kampaaja. 😅 Ajattelin nyt seuraavaksi sanoa, että minulla ei ole oikein intoa jatkaa tätä pestiä.

Vierailija
8/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs leikkaat liian hyvin. Ala napsimaan hups ja oho tyylillä..

Vierailija
9/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole ollut vaivaa. - ap

Vierailija
10/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä nyt yhtäkkiä sitten tuli vaiva?

Vierailija
11/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni teki hiuksien leikkuulle  korona-aikana tilapäisiä ratkaisuja, minäkin opettelin leikkaamaan mieheni hiukset. Nyt voisi taas käydä parturillakin.

Korvaisin kyllä, jos ystävä leikkaisi hiukseni jollakin tavalla.

Vierailija
12/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että hän vastavuoroisesti tekisi sinulle jotakin. Esim pesisi ikkunasi, leipoisi sämpylöitä, ompelisi vaikka verhot, vahtisi lapsiasi tmv. Ehkä se auttaisi häntä ymmärtämään että tuo aiempi käytäntö on kohtuuton.

Vierailija
13/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä nyt yhtäkkiä sitten tuli vaiva?

En ole sitoutunut vuosikausia tekemään kyseistä palvelua. Ajatus ahdistaa. En ylipäänsä koe, että hän on minulle niin hyvä ystävä, että vuosikausia kyläillä hiustenleikkuu merkeissä. Ehkä eri asia olisi jos olisin kotikampaaja.

Vierailija
14/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni teki hiuksien leikkuulle  korona-aikana tilapäisiä ratkaisuja, minäkin opettelin leikkaamaan mieheni hiukset. Nyt voisi taas käydä parturillakin.

Korvaisin kyllä, jos ystävä leikkaisi hiukseni jollakin tavalla.

Joo hän ei kyllä korvaa. Muutoin on kova piiloveetuilemaan ja muutenkin vähän erikoinen tyyppi. Vähän hyväksikäytön makua. Olen kuitenkin tietoinen hänen elämäntilanteesta, on pitkäaikaistyötön. Olen vähän vihjannut edullisiin hiustenleikkuu tarjouksiin tarttumaan... Ehkä jos olisimme läheisiä tämä ei häiritsisi minua.

Vierailija
15/15 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen SURKEA hiusten leikkaaja. Siis aivan onneton tumpelo.

Ekan kerran jouduin hiustenleikkuupuuhiin kun isoveljeni oli armeijassa. Hän oli lomallaan muka unohtanut, että hänen oli käsketty leikkauttaa hiuksensa, muuten olisi seurannut satikutia.

Viime hetkellä ennen paluuta hän käski minun leikata tukan armeijan säädösten mukaisesti. Karmeaa jälkeähän siitä tuli. Veli karjui: "sä teit tän tahallaan". No tavallaan. En mä osannut paremmin.

Toinen kerta oli täti... Brrr... En kehtaa edes muistella sitä. Yritin sanoa, etten osaa. "siitä vaan, tasoitat latvat". Täti sentään yritti kohteliaasti peitellä pettymyksensä.

En ikinä enää suostu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi