Alastonkuvien ottaminen
Harrastatteko esileikkinä tai seksin aikana? Pikkutuhmia vai sellaisia, missä näkyy kaikki?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä pillun/kullinkuvilla on, jos naama ei näy? Mikäli joku tunnistaa sut pillusta, niin sehän on sitten jo tuttu.
Ihmisen voi tunnistaa vaikka vartalosta. Esim tatuoinnista, luomesta tai arvesta. Samoin tunnistus voi tapahtua taustasta, esim asunnon sisustuskesta.
Että eikö todellakaan haittaa, jos omat vanhemmat/sukulaiset/naapurit/ystävät/työkaverit/pomo tunnistavat sinun alastonkuviasi?
Pahimmassa tapauksessa voi perhesuhteet mennä jäähylle tai tulla vaikka potkut. Myös maine voi mennä, tietyillä aloilla tuo voi olla uran täydellinen loppu.
Miettikää esim jotain poliitikkoja, joiden alastonkuvia leviäisi netissä ja joku tunnistaisi. Eikö todellakaan olisi ammatillinen itsem*rha?
Edelleen. Mun kuvista ei kyl
Ei näytä joten lopeta tuo jankutus jo. Varattu mies joka ei todellakaan ota mitään riskiä kiinni jäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otan itsestäni kuvia ensin esim. rinnoista rintsikat päällä, sitten ilman liivejä ja lopulta pillusta kuvaa kun levitän huulia. Lähetän yksi kerrallaan vakipanolle ennen kuin tapaamme. Sellaista pientä etukäteislämmittelyä. :D Kasvoja noissa kuvissa ei näy ja mies poistaa pian kuvat puhelimestaan ettei jää puolisolleen kiinni.
En ymmärrä, miten voit luottaa tuohon asiaan. Ja ihan vain tiedoksi, että ihmiset tunnistaa muustakin kuin kasvoista.
Pidä nyt vain huolta omista asioistasi. Mua ei todellakaan niistä kuvista tunnista. Äly hoi.
Mee vaikka panemaan, niin tulet paremmalle mielelle. Tollasta kiukuttelua kukaan jaksa kate
Mä en kyllä ole missään kohtaa kiukutellut. Mä vain palautin sua maanpinnalle eli pidä huoli omista asioistasi.
On muutamasta entisestä tyttöystävästä alastonkuvia, kyllä niitä joskus tulee katsottua ja runkattua.
Mulla oli kerran käytössäni nainen joka jaksoi aina yllättää jollain eroottisella tempsuksellaan. Esim. sain puhelimeeni kuvia häneltä, missä oli ollut saunomassa julkisessa ulkoilmasaunassa ja oli ottanut siinä terassilla tuolissa istuessaan kuvia itsestään pillulevällään ja tissit törrössä.
Siinä oli aina hyvää esileikkiä sitten illan leikkiin..
Ap on sellainen "keskustelija", jolle kelpaa vain samat kommentit, joita tulisi ulos omastakin päästä. Jos kommentti on jotain muuta, niin alkaa kummallinen suunsoitto. Ikää 45 v ja käytös, kun pissiksellä.
Jatkuvasti kyselemässä, miksi vakkaripanoni sitä ja tätä. Ilmeisesti teillä keskusteluyhteys pätkii aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on sellainen "keskustelija", jolle kelpaa vain samat kommentit, joita tulisi ulos omastakin päästä. Jos kommentti on jotain muuta, niin alkaa kummallinen suunsoitto. Ikää 45 v ja käytös, kun pissiksellä.
Jatkuvasti kyselemässä, miksi vakkaripanoni sitä ja tätä. Ilmeisesti teillä keskusteluyhteys pätkii aika lailla.
Mä olen se 45v jolla vakkaripano. Tämä aloitus ei ole mun tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Sä ilmeisesti kuvittelet, että mä olen ketjun ap. Mä olen se joka kertoi lähettävänsä vakipanolleen kuvia ja tietävänsä ettei mies niitä näytä kenellekään muulle eikä kiristä mua niillä. En ole ketjun ap enkä mä ainakaan edes tiedä onko ap kirjoittanut tähän ketjuun mitä.
Elä miten haluat, mutta lopeta toi lapsellinen kiukuttelu.