Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastonkuvien ottaminen

Vierailija
24.01.2025 |

Harrastatteko esileikkinä tai seksin aikana? Pikkutuhmia vai sellaisia, missä näkyy kaikki?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni odotetuin joululahja on meillä niin sanottu vaimokalenteri. Hän on saanut sen jo useana vuotena, ja kertoo sen olevan mieluisin lahja aikoihin.

Aluksi räpsimme kuvia makuuhuoneessa ihan vain kännykällä, mutta lopputulos oli aika vaatimaton. Lisäksi huoli kuvien joutumisesta vääriin käsiin painoi mieltäni. Sitten satuin lukemaan eräästä ulkomaisesta naistenlehdestä lahjavinkkejä miehille, ja yksi suosituimmista ideoista oli persoonallinen seinäkalenteri.

Päätin ottaa yhteyttä tunnettuun valokuvaajaan, jolla oli kokemusta tämän tyylisistä projekteista. Tilasin häneltä kuvauksen, jossa otettiin 12 kuvaa yksi jokaiselle kuukaudelle. Nykyään olen tehnyt siitä jo perinteen ja varaan seuraavan kuvauksen hyvissä ajoin, yleensä marraskuussa.

Kalenterin kuvat suunnitellaan aina uuden teeman tai tyylin ympärille. Valmistaudun siihen vuoden mittaan tilaamalla erilaisia asuja ja rekvisiittaa, joista tiedän mieheni nauttivan k

Kuvitteletko tosissasi, että miehesi ei osaa ottaa kalenteristasi kännykällä kuvia? Nuo kuvat voivat levitä ihan mihin vain.

Ja sen kalenterin voi myös fyysisesti viedä mihin vain, miehen työpaikalle tai kaveriporukan ryyppyiltaan. Siellähän sitten olet äijä porukoiden r*nkkumateriaalina.. 

Vierailija
22/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni odotetuin joululahja on meillä niin sanottu vaimokalenteri. Hän on saanut sen jo useana vuotena, ja kertoo sen olevan mieluisin lahja aikoihin.

Aluksi räpsimme kuvia makuuhuoneessa ihan vain kännykällä, mutta lopputulos oli aika vaatimaton. Lisäksi huoli kuvien joutumisesta vääriin käsiin painoi mieltäni. Sitten satuin lukemaan eräästä ulkomaisesta naistenlehdestä lahjavinkkejä miehille, ja yksi suosituimmista ideoista oli persoonallinen seinäkalenteri.

Päätin ottaa yhteyttä tunnettuun valokuvaajaan, jolla oli kokemusta tämän tyylisistä projekteista. Tilasin häneltä kuvauksen, jossa otettiin 12 kuvaa yksi jokaiselle kuukaudelle. Nykyään olen tehnyt siitä jo perinteen ja varaan seuraavan kuvauksen hyvissä ajoin, yleensä marraskuussa.

Kalenterin kuvat suunnitellaan aina uuden teeman tai tyylin ympärille. Valmistaudun siihen vuoden mittaan tilaamalla erilaisia asuja

No mitä väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalenterin kuvat suunnitellaan aina uuden teeman tai tyylin ympärille. Valmistaudun siihen vuoden mittaan tilaamalla erilaisia asuja

Normaali mies ei tee vaimolleen tuollaista. Kusipää tekee.

Vierailija
24/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan itsestäni kuvia ensin esim. rinnoista rintsikat päällä, sitten ilman liivejä ja lopulta pillusta kuvaa kun levitän huulia. Lähetän yksi kerrallaan vakipanolle ennen kuin tapaamme. Sellaista pientä etukäteislämmittelyä. :D Kasvoja noissa kuvissa ei näy ja mies poistaa pian kuvat puhelimestaan ettei jää puolisolleen kiinni.

Ootko varma että poistaa? Ei kannata olla sinisilmäinen 

Kyllä poistaa kuten poistaa meidän viestitkin koska ei halua jäädä kiinni. Haluaa hyvin visusti pitää suhteen salassa.

No pistetään saman tien johonkin salattuun pilvipalveluun. Sitte voi näyttää että poistettu puhelimesta, tarkasta vaikka itse. Sama viestien kanssa, varmuuskopiolle ja pu

Uskomatonta miten moni ajattelee heti muista kaikkein pahinta. Tuolla miehellä ei ole mitään syytä kiristää mua. Ja jos sen tekisi, niin kertoisin heti hänen puolisolleen meidän suhteesta. :D Mutta mies ei tuollaista tee joten ei mun tarvitse mitään murehtia. Mies ei ole niin tyhmä, että kertoisi muille meidän suhteesta koska pelkää kiinni jäämistä.

Vierailija
25/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lähettäisi kenellekään alastonkuviani. En ole naiivi. Mutta minä olenkin joutunut (en seksikuvien vaan erään toisen asian vuoksi) kiristyksen kohteeksi.

Poliisi juttuhan siitä tuli ja en tänä päivänäkään voi olla varma, että onko se asia millä minua kiristettiin levinnyt johonkin vai ei.

Voin sanoa, että ei ole kiva asia pelätä, että tuleeko tuo vanha juttu vastaan kun sitä vähiten odottaa vai ei... 

Vierailija
26/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten moni ajattelee heti muista kaikkein pahinta. Tuolla miehellä ei ole mitään syytä kiristää mua. Ja jos sen tekisi, niin kertoisin heti hänen puolisolleen meidän suhteesta. :D Mutta mies ei tuollaista tee joten ei mun tarvitse mitään murehtia. Mies ei ole niin tyhmä, että kertoisi muille meidän suhteesta koska pelkää kiinni jäämistä.

Entä jos mies joskus eroaa vaimostaan? Tai mitä jos vaimo saa jotakin kauttaan tietää sinun ja miehen suhteesta? 

Silloin miehellä ei ole enää mitään syytä, miksi salata ne sinun alasalastonkuvasi. Kannattaisi vähän miettiä, koska sinun elämäsi tässä on kyseessä. 

Vierailija
27/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalenterin kuvat suunnitellaan aina uuden teeman tai tyylin ympärille. Valmistaud

Jokaisesta miehestä voi tulla esim eron jälkeen kusipää. On nähty sitäkin tapauksia meinaan. 

Vierailija
28/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies joskus eroaa vaimostaan? Tai mitä jos vaimo saa jotakin kauttaan tietää sinun ja miehen suhteesta? 

Silloin miehellä ei ole enää mitään syytä, miksi salata ne sinun alasalastonkuvasi. Kannattaisi vähän miettiä, koska sinun elämäsi tässä on kyseessä. 

Mitä ihmeen tarvetta miehellä olisi mua kiristää vaikka eroaisi puolisostaan? Pidä sä nyt vain huolta omista asioistasi äläkä kuvittele tietäväsi tuntemattomien ihmisten tekemiset. 

Vierailija
29/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan itsestäni kuvia ensin esim. rinnoista rintsikat päällä, sitten ilman liivejä ja lopulta pillusta kuvaa kun levitän huulia. Lähetän yksi kerrallaan vakipanolle ennen kuin tapaamme. Sellaista pientä etukäteislämmittelyä. :D Kasvoja noissa kuvissa ei näy ja mies poistaa pian kuvat puhelimestaan ettei jää puolisolleen kiinni.

En ymmärrä, miten voit luottaa tuohon asiaan. Ja ihan vain tiedoksi, että ihmiset tunnistaa muustakin kuin kasvoista. 

Vierailija
30/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalenterin kuvat suunnitellaan

Voi luoja. Miksi kukaan normaalimies esittelisi vaimostaan kuvia muille???? Siis vaimostaan. Ei ex-vaimostaan. Normaali mies ei kyllä näytä ex-vaimonkaan kuvia kenellekään. Vain kusipäät tekee tuollaista. 

Vierailija
31/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten voit luottaa tuohon asiaan. Ja ihan vain tiedoksi, että ihmiset tunnistaa muustakin kuin kasvoista. 

Pidä nyt vain huolta omista asioistasi. Mua ei todellakaan niistä kuvista tunnista. Äly hoi.

Vierailija
32/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä pillun/kullinkuvilla on, jos naama ei näy? Mikäli joku tunnistaa sut pillusta, niin sehän on sitten jo tuttu.

Vierailija
33/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä pillun/kullinkuvilla on, jos naama ei näy? Mikäli joku tunnistaa sut pillusta, niin sehän on sitten jo tuttu.

No samaa kyllä mietin. Kulkeeko nämä jotkut ilman housuja pitkin kyliä ja esittelevät pilluaan haarat auki. Mun pillukuvista ei kyllä mua voi tunnistaa jos ei ole mun pillua nähnyt. Mulla on ihmisten ilmoilla housut jalassa enkä jakaa itseäni monelle miehelle kuten nämä jotkut vissiin tekee. Myös rinnoista otetut kuvat rajaan niin, että ei niistä voi tunnistaa. En mä kulje myöskään rinnat paljaana pitkin poikin.

Vierailija
34/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stay-up sukkis kuvia laitan välillä miehelle, kun haluan varmistaa seksin saannin.

Olet harvinainen nainen että oikein odotat seksiä. Onko sinunlaisia lisää. Toi olisi kiva kun tulisi edes varpaasta kuva tai edes vihjaus seksistä niin voisi virittäytyä seksiin. Eipä tule mitään ja jos tulee edes jokin kiva viesti sanoilla niin kyllä illal väsyttää jo niin paljon että vituiks menee ja ei tule mitään. Kerran vuodessa ehkä tulee jokin sellainen viesti

Vierailija
35/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stay-up sukkis kuvia laitan välillä miehelle, kun haluan varmistaa seksin saannin.

Olet harvinainen nainen että oikein odotat seksiä. Onko sinunlaisia lisää. Toi olisi kiva kun tulisi edes varpaasta kuva tai edes vihjaus seksistä niin voisi virittäytyä seksiin. Eipä tule mitään ja jos tulee edes jokin kiva viesti sanoilla niin kyllä illal väsyttää jo niin paljon että vituiks menee ja ei tule mitään. Kerran vuodessa ehkä tulee jokin sellainen viesti

Melkoista harhaluuloa, että naiset ei halua seksiä. Mä olen 46v nainen ja kyllä mä haluan seksiä.

Vierailija
36/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä nyt vain huolta omista asioistasi. Mua ei todellakaan niistä kuvista tunnista. Äly hoi.

Mee vaikka panemaan, niin tulet paremmalle mielelle. Tollasta kiukuttelua kukaan jaksa katella. Aikuinen ihminen.

Vierailija
37/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee vaikka panemaan, niin tulet paremmalle mielelle. Tollasta kiukuttelua kukaan jaksa katella. Aikuinen ihminen.

Sähän tässä kiukuttelet kun en suostu elämään kuten sä.

Vierailija
38/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen voi tunnistaa vaikka vartalosta. Esim tatuoinnista, luomesta tai arvesta. Samoin tunnistus voi tapahtua taustasta, esim asunnon sisustuskesta.

Että eikö todellakaan haittaa, jos omat vanhemmat/sukulaiset/naapurit/ystävät/työkaverit/pomo tunnistavat sinun alastonkuviasi?

Pahimmassa tapauksessa voi perhesuhteet mennä jäähylle tai tulla vaikka potkut. Myös maine voi mennä, tietyillä aloilla tuo voi olla uran täydellinen loppu. 

Miettikää esim jotain poliitikkoja, joiden alastonkuvia leviäisi netissä ja joku tunnistaisi. Eikö todellakaan olisi ammatillinen itsem*rha? 

Vierailija
39/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen voi tunnistaa vaikka vartalosta. Esim tatuoinnista, luomesta tai arvesta. Samoin tunnistus voi tapahtua taustasta, esim asunnon sisustuskesta.

Että eikö todellakaan haittaa, jos omat vanhemmat/sukulaiset/naapurit/ystävät/työkaverit/pomo tunnistavat sinun alastonkuviasi?

Pahimmassa tapauksessa voi perhesuhteet mennä jäähylle tai tulla vaikka potkut. Myös maine voi mennä, tietyillä aloilla tuo voi olla uran täydellinen loppu. 

Miettikää esim jotain poliitikkoja, joiden alastonkuvia leviäisi netissä ja joku tunnistaisi. Eikö todellakaan olisi ammatillinen itsem*rha? 

Edelleen. Mun kuvista ei kyllä pysty tunnistamaan. Ei näy tatuointeja, luomia tai arpia. Ei näy taustaa. Mä osaan rajata kuvat ja muokata piiloon jonkun tunnistettavan asian. Eikä mies edelleenkään näytä kuvia muille tai ala niillä mua kiristämään. 

Vierailija
40/49 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Mun kuvista ei kyllä pysty tunnistamaan. Ei näy tatuointeja, luomia

Näyttää se, mutta ei kerro siitä sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi