Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Suomi Puheenvuoro: Arto Satonen etenee PS siunaamana Kelan johtoon köyhiä ja sairaita potkimaan!

Vierailija
24.01.2025 |

Uusi Suomi julkaisi puheenvuoron Arto Satosen valintaa vastaan:

Kokoomus palkitsee Arto Satosen muhkealla tilipussilla ansioistaan ay-liikkeen ja työväestön potkimisesta.

Haavoittuvimmat kansasta tulevat saamaan Satosesta Kelan pääjohtajana samanlaisen potkijan, jollaisena hän kunnostautui työministerinä.

Kokoomuksella on suuret suunnitelmat heikoimpien ja sairaimpien kuristamisesta. Kelan kautta Orpon hallitus pystyy edistämään projektiaan sosiaalitukien alasajosta. Tähän tehtävään Arto Satonen on kieltämättä paras saatavilla oleva ehdokas.

Arto Satosta kannattavat Kelan hallituksessa perussuomalaiset, jotka ovat täysin rinnoin riemuinneet työväestön nöyryyttämisestä.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/arto-satonen-siirtyy-ke…

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain Purra ottaa ennätysmääriä velkaa, vaikka ei ole edes globaali pandemia, nostaa verot ennätyksellisen korkealle ja leikkaa peruspalvelut pois. 

Voidaan ottaa vähemmän velkaa, mutta pärjäätkö jos tuet vedetään nollaan? Aivan. Sitä minäkin

Mitä tekemistä tällä on tukien kanssa? Jos hallitus olisi pitänyt lupauksensa talouskasvusta ja uusista työpaikoista, mitään leikkauksia eikä velkaa tarvittaisi. Faktat nyt kuntoon edes.

Kerro nyt neropatti, että miten tuo rakkaan itänaapurin touhut saisi loppumaan, koska kristallipallo on rikki. Pelkästään puolustusmenoihin menee miljardeja. Miten yrityksiä voi pakottaa tänne, jos on hullu naapurissa? Ei meillä ole mitään taikasauvaa täällä ja että revitään rahaa seinistä niin kuin vasemmalla puolella pakkaa olemaan

Vierailija
42/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhänssielläkin ole virkamiehet tekemässä päätöksiä, johtaja on vain allekirjoittaja ja parhaimmillaankin puhuva pää. En olisi hirveän huolissani, jos hän ei sitten ole joku salaliitouskovainen.

Se demari THL:ssähän ehdotti, että lähes kaikki sotealueet pitää poistaa, ihmiset voivat ihan helposti ajaa vaikka kuukausia syöpähoitoon satojen kilometrien päähän päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Lopeta valitus. 

Mene töihin, mene töihin, mene töihin ja lässynlää. Puolimiljoonaa suomalaista työttömänä, koko maassa 14 000 avointa paikkaa, hallitus leikannut ostovoiman pois ja talous taantuu. Mistä palkkatöitä kaikille? 

Haetteko te uusavuttomat työpaikkoja pelkästään avoimien työpaikkojen perusteella? Mä olen ikinä mennyt mol sivuille kun olen työpaikkoja hakenut vaan laittanut avoimen HYVÄN hakemuksen ja päässyt sillä haastatteluun.

Vierailija
44/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Arto kirjaimellisesti potkii vassariloisia!

Vierailija
45/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan sota alkoi jo Marinin kaudella, että seliseli vaan. Putinin touhut Ukrainassa alkoi jo lähes vuosikymmen sitten. Ei voinut tulla yllätyksenä Purralle ja Orpolle, jotka tästä huolimatta lupasi kasvua ja töitä. Nyt on kaikki näivetetty ja tuhottu eikä muuta osata kuin osoitella sormia ja syytellä milloin mitäkin keksittyä veruketta.

Satonen epäonnistui täysin työministerinä.

Vierailija
46/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Satonen sairastaa itse lihasreumaa. Hänelle on erittäin tärkeä asia, että yhteiskunta huolehtii heikoimmistaan jatkossakin.

Vierailija
47/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, mene töihin, mene töihin ja lässynlää. Puolimiljoonaa suomalaista työttömänä, koko maassa 14 000 avointa paikkaa, hallitus leikannut ostovoiman pois ja talous taantuu. Mistä palkkatöitä kaikille? 

Haetteko te uusavuttomat työpaikkoja pelkästään avoimien työpaikkojen perusteella? Mä olen ikinä mennyt mol sivuille kun olen työpaikkoja hakenut vaan laittanut avoimen HYVÄN hakemuksen ja päässyt sillä haastatteluun.

Niin joo niitä piilotyöpaikkoja, joita ei ilmoitella missään.

Tuo on kumminkin tilastollinen totuus asiasta ja Tilastokeskuksen mukaan työvoiman kysyntä on myös romahtanut. Luotan tilastoihin enkä johonkin palstaöyhöön. Fakta kumminkin on, että työttömyys on kasvussa ja ihmisiä irtisanotaan koko ajan.

Vierailija
48/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelan elättämät demaripunikit ja muut loiset ulvoo jo paniikista ja kierii lattioilla tuskissaan, kun loisimiselle ja kuppaamiselle tulee stoppi :D

HYVÄ ARTO!!!! RAIPPAA NIIN SOOTANASTI NOILLE LOISILLE!!!!

Yritä rauhoittua. Tuo on huolestuttavaa.

Ulina LOPPUU!!    MENE  T Ö I H I N !!!!!!!!!!!!!

Vierailija
49/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisivätpä loiset saman määrän energiaa hakeakseen töihin kuin käyttävät keksimään kaikenmaailman sönkötystekosyitä sille etteivät hae.

Vierailija
50/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo niitä piilotyöpaikkoja, joita ei ilmoitella missään.

Tuo on kumminkin tilastollinen totuus asiasta ja Tilastokeskuksen mukaan työvoiman kysyntä on myös romahtanut. Luotan tilastoihin enkä johonkin palstaöyhöön. Fakta kumminkin on, että työt

No jää ihmeessä loinen lueskelemaan tilastoja ja istuksimaan perseelläsi mutta älä saatana kehtaa sitte ulista! Sanot kiitos kun tilillesi siirretään MUIDEN RAHOJA!

Vierailija
51/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa tämä ensi vaaleissa! Persut ja kokoomus vihaavat Suomen kansaa. Pelkille rikkaille riittää empatiaa. 

Muistetaan. Ääni persuille.

Vierailija
52/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Satonen sairastaa itse lihasreumaa. Hänelle on erittäin tärkeä asia, että yhteiskunta huolehtii heikoimmistaan jatkossakin.

Lihasreuma, yleensä vanhojen naisten tauti. Sopii hyvin Artolle.

Vierailija
53/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden rahoillahan se Satonenkin reissasi hakemaan työvoimaa Aasiasta näille työnantajille, jotka on vissiin niin saamattomia, etteivät saa aikaiseksi ilmoitettua avoimista paikoista, vaikka on huutava työvoimapula ja maassa massatyöttömyys samanaikaisesti.

Vierailija
54/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee Satosesta Kelan johtaja. Isku syödään vassarin sydämmeen....hihi

Vahingonilo ja pahuus kanssaihmisiä kohtaan on se asia, joka tätä meidän hallitusta kantaa. Näistä kommenteista hyvin huomaa sen.

No eipä teilläkään sitä empatiaa löytyny Marinin ansiosta. Mä olen teidän luoma tuote. Monet kyyneleet itkin, kun oli niin huono PM

Tämän tunnon jakaa moni muukin, ei se vaan näitä Sannafaneja kiinnosta ja nyt parutaan joka asiasta ja syytellään muita.

Vierailija
55/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa tämä ensi vaaleissa! Persut ja kokoomus vihaavat Suomen kansaa. Pelkille rikkaille riittää empatiaa. 

Muistissa vielä edellisen hallituksen toilailut, jotka ei niin hevillä jää unholaan, siksi karseeta jälkeä tuli. Kyllä, muistan äänestää persuja.

Vierailija
56/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään mol sivua ei ole pitkään aikaan ollut olemassakaan enää, eli ihan hyvä ettet sinne mene. Kiva, että sulla on käynyt hyvä tuuri ja olet saanut paikan, vaikka yritys ei ole edes hakenut työntekijää, mutta ei niitä avoimia paikkoja ole joka paikassa mihin vaan keksii hakea eikä kaikki yritykset todellakaan ilahdu hakemuksista, kun jo nykyisellään valittavat, että niitä tulee niin paljon, etteivät ehdi edes lukemaan niitä kaikkia. Yhteen varastotyöläisen paikkaan oli 1200 hakijaa. Joku ongelma meidän yhteiskunnassa on, koska nuo on todellakin semmoisia paikkoja, joihin pitäisi pystyä vain menemään töihin eikä joitain kilpailemaan satojen hakijoiden kanssa yksinkertaisesta perustason duunista. 

Vierailija
57/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin v i t u s t i !!! TODELLAKIN MUISTETAAN JA ÄÄNESTETÄÄN PS!

Tälläistä positiivista kehitystä ei ole Sovjet Finlandissa nähty vielä koskaan tähän mennessä, demarisyövän hävitys on siirtynyt turbovaihteelle nykyisen hallituksen aikana.

Ja vasentuneiden sekä demaripunikkien alati kovenevasta ulinasta sekä vollaamisesta päätellen, suunta on täysin oikea! Ainoa missä on petrattavaa, on tahti. Sen pitäisi olla moninkertaisesti nopeampi!

Vierailija
58/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin v i t u s t i !!! TODELLAKIN MUISTETAAN JA ÄÄNESTETÄÄN PS!

Tälläistä positiivista kehitystä ei ole Sovjet Finlandissa nähty vielä koskaan tähän mennessä, demarisyövän hävitys on siirtynyt turbovaihteelle nykyisen hallituksen aikana.

Ja vasentuneiden sekä demaripunikkien alati kovenevasta ulinasta sekä vollaamisesta päätellen, suunta on täysin oikea! Ainoa missä on petrattavaa, on tahti. Sen pitäisi olla moninkertaisesti nopeampi!

On ihmiset kyllä henkisesti pahoinvoivia ja sekaisin. Ei näihin teksteihin muuta voi todeta. 🙄😵💫😂😂

Vierailija
59/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että tehdään oikeita poliittisia päätöksiä?

V: vasemmistolaisrotta alkaa vikistä.

Vierailija
60/196 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin ja Lindtman ei-porvarillisella hallituksella pelastamaan Suomi ja suomalaiset OrpoPurralta. Kokoomuksen, persujen ja myös kepun näytöt on annettu, ei jatkoon vaan pysyvä paikka oppositiossa

Demarit antoi jo näyttönsä ja huonoksi havaittiin, sossupummien ja mmuuttajien puolue. Kyllä ikäni töitä tehneenä, nykyisin onneksi eläkkeellä oleva on pakko antaa ääni ihan persuille tai kokoomukselle.