The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Ei juma, etteivät ottaneet tuota ratikka kuskia.
Seli,seli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Amy Winehouse- / Adele-tyttö oli hyvä tai ainakin kehityskelpoinen. Mutta ei taaskaan käännytty. Samoin lastensuojelussa työskennellyt rokkimies. Oli hyvä ääni.
Voitko olla spoilaamatta tv:n katsojia, kiitos.
Tv:n kautta täälläkin katsotaan, mutta ilman mainoksia, siksi kai edellä.
Ratikkakuski oli hyvä ja muodolliseti päteväkin.
Tää on ihan hyvä. Virekin kohdillaan.
Ja sitten ne ottaa jatkoon kaiken maailman niitti hemmoja ja piirrettyjä ja kolmosia.
Tylsää kun ei ole rokkitiimiä 🤘
Nythän on paikkoja vähän jaettavaksi ja toisessa tilanteessa olisivat kääntyneet useammalle.
Pikkuhiljaa alkaa taso nousemaan onneksi
Tykkäsin tästä punatukkaisesta partajörristä. Hyvä ääni. Harmi etteivät kääntyneet.
Rupee tuo Elastinen ärsyttämään. Vaikuttaa pitkästyneeltä
Vierailija kirjoitti:
Kihniön Erika oli loistava. Voi voittaa.
Ollaan nyt rehellisiä, niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin ei voita, siinä tulee hänen ulkoinen habituksensa vastaan, näin on käynyt ennenkin, rankasti ylipainoiset eivät ole menestyneet, vaikka olisivat itse kilpailun voittaneetkin, niin urasta ei tullut mitään, esim. 1. tangoprinsessa 1999 Katja Ängeslevä, Voicen voittaja 2015 Miia Kosunen😢
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin tästä punatukkaisesta partajörristä. Hyvä ääni. Harmi etteivät kääntyneet.
Kyllä häntä olisi jaksanut kuunnella enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Perseestä houkutella porukkaa tuonne ja sitten ei pääsekkään jatkoon.
Monelle se on kuitenkin pääsy johonkin muualle.
Viime kaudella tosiaan tiimeihin sai valita paljon enemmän laulajia. Siksi nyt nihkeillään ja kännytään vain harvoille. Moni hyvä laulaja jää harmillisesti rannalle ja se ärsyttää ainakin minua suuresti.
Ja mistä moinen muutos (vähemmän laulajia) johtuu? No kiitos tuotannolle, he nimittäin halusivat antaa enemmän ohjelma-aikaa laulajien tarinoille.
Tuotannolle tiedoksi: Tarinat ei kiinnosta! Mielummin enemmän hyviä lauluesityksiä kuin noita hiton tarinoita!!
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi ärsyttämään se Vasemmistoliiton V tuossa Voicessa, on siis joko tahallaan tai tarkoituksella ihan saman näköinen kuin Vasemmistoliiton vaalimainoksissa. Tosin tuomarit lienee kommareita, joten sen ymmärtää.
Kansainvälinen logo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihniön Erika oli loistava. Voi voittaa.
Ollaan nyt rehellisiä, niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin ei voita, siinä tulee hänen ulkoinen habituksensa vastaan, näin on käynyt ennenkin, rankasti ylipainoiset eivät ole menestyneet, vaikka olisivat itse kilpailun voittaneetkin, niin urasta ei tullut mitään, esim. 1. tangoprinsessa 1999 Katja Ängeslevä, Voicen voittaja 2015 Miia Kosunen😢
Entäs Antti Railio?
Elastinenkin sanoi Adele-soundiksi ja tuli matkimisfiilis.