The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin yksi päivä radiota, jossa Voicessa aikoinaan kilpaillut nainen kertoi, miten tässä ohjelmassa ei oikeasti etsitä mitään parasta ääntä ja laulajaa, vaan tehdään viihdeshowta, joten jatkoonkin laitetaan aina kiinnostavimmat tyypit, ne joilla on joku "tarina" tai agenda, ei ne parhaimmat laulajat välttämättä.
Jonakin vuonna suositaan tiettyjä teemoja näissä kilpailjoiden "tarinoissa" joten jotta pääset ääni ratkaisee -vaiheeseen ja televisioon, sulla pitää olla mietittynä se sun juttu jota tuot esiin.
Itse en usko hetkeäkään että se ensimmäinenkään vaihe on valmentajille oikeasti sokeaa. Korvanapista saavat varmasti aina tarvittavat infot ym laulajista jo esitystä ennen ja sen aikana.
Täysin samaa todistanut tukijoukoissa läheltä kisaa seuranneena eräällä kaudella. Myös tällä kaudella, jossa ystäväni oli mukana kuullut jo muutamia mielenkiintoisia juttuja ääni ratkaisee kulisseista.
Vierailija kirjoitti:
Näistä Maijan tiimin kolmosesta jää kyllä Johanna kulta mekko jäi kahden muun jalkoihin. Kun yksin lauloi, niin oli ok, mutta vertailtuna ei niin hyvä.
Mun mielestä toi Johanna oli paras. Tämä Rosa? oli myös hyvä, mutta kolmannella meni yliyrittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä Maijan tiimin kolmosesta jää kyllä Johanna kulta mekko jäi kahden muun jalkoihin. Kun yksin lauloi, niin oli ok, mutta vertailtuna ei niin hyvä.
Mun mielestä toi Johanna oli paras. Tämä Rosa? oli myös hyvä, mutta kolmannella meni yliyrittämiseksi.
Rosa oli minun mielestäni paras, kultamekko Johanna jotenkin jäykkis. Olin yllättänyt että Maija valitsi tiimiinsä.
Mut hyvä Rosa on toistaiseksi jatkossa.
Rosa ekasta duetosta jäi mulle tästä jaksosta mieleen parhaana laulajana. Meni ohi multa alkujaksoissa.
Ohjelmaa ei voi edes katsoa huonojen "valmentajien" takia. Joku viskari ja ketä siel ny ol?!!!
Kuuntelin Artun teamin laulajia. Kyllä soi kauniisti yhteislaulu, jäi nimet katsomatta. Olipa hyvä.
Jotenkin ärsyttää kun tietää jo, että tulee valitsemaan jatkoon ne kiinnostavammat ja eniten viihdearvoa tuovat. Onkohan tässäkään loppupelissä äänellä mitään merkitystä.. Päätetty, kenet pitää "kaapata" jotta jäis tietynlaista tyyppejä kisaan. Jotenkin näitä peukaloidaan ääni ratkaisee vaiheesta asti.
Oliverin esitys kaksintaisteluiden suurin pettymys. Ekan vaiheen luonnollinen esitys vaihtui tylsään persoonattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa ei voi edes katsoa huonojen "valmentajien" takia. Joku viskari ja ketä siel ny ol?!!!
Sama itellä. Etenkään Vilkkumaan sössötystä ei jaksa kuunnella ja vielä kun tuomaroi muita eikä itsekään laulajana häävi ole.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttää kun tietää jo, että tulee valitsemaan jatkoon ne kiinnostavammat ja eniten viihdearvoa tuovat. Onkohan tässäkään loppupelissä äänellä mitään merkitystä.. Päätetty, kenet pitää "kaapata" jotta jäis tietynlaista tyyppejä kisaan. Jotenkin näitä peukaloidaan ääni ratkaisee vaiheesta asti.
Mä voisin kuitenkin nimetä monta VoF-voittajaa ja menestyjää jotka ei ole olleet millään lailla kiinnostavia, ei edes mitään nyyhkytarinaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kuitenkin nimetä monta VoF-voittajaa ja menestyjää jotka ei ole olleet millään lailla kiinnostavia, ei edes mitään nyyhkytarinaa taustalla.
Tottakai voittajaksi valitaan kaikkeen sopimuksen sisältäviin asioihin suostuvainen vässykkä, joka ei ala sooloilemaan sopimuksen kanssa. Muutoin Toivon todella, että kisaajat tuovot julki näitä, miten tätä kisaa tehdään. Tulee varmaan aikamoiset sanktiot, siksi en ainakaan itse uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se örisevä pipopää käytti kahta eri äänenmuodostusta vahingossa. Ei tule laulamaan tuolla äänellä paria kuukautta kauempaa.
t. AmmattilainenLaita silmät kiinni ja kuuntele se esitys. Yrittitte liikaa.
Tuossa biisissä oli vähän koskettu sanoihinkin, Dolores ORiordan ei varmaankaan vielä laulanut "...and their drones". Esityksen suurin ongelma oli, että myös Joonas Caven oli laitettu suurimman osan aikaa laulamaan muka-karheasti. Hänen puhtaan äänensä käyttö koko ajan olisi nimenomaan luonut mielenkiintoisen yhdistelmän
En muista kun Anna Puun, Mielestäni kaikki osallistujat ovat jo esiintyviä taiteilijoita
Tylsää ärinää tuolta toiselta.
Onko paskempaa sovitusta kuultu tästä KISS-hitistä?
Jiihaa minusta mainokset voitaisiin räjäyttää pommilla
No johan oli pitkä puhe näiden vanhempien miesten kohdalla
Jaa täältä poistuu kommentit. No, rahalla saa :D
myös sen rasvaimun ;)