Tiesin olevani pieni ja pyöreä mutta ylipainon määrä yllätti
Olen nyt aloittanut keventämisen. Punnitus vuoden alussa sai avaamaan silmät. Olen seurannut vain kehon mittoja, mutten ole punninnut itseäni vuosiin. En tajunnut että painoa oli tullut niin paljon. Nyt olen saanut jo muutaman kilon pois ja jatkan samaa rataa. Kyllä se vaakakin vaan on kätevä laite, suosittelen käyttämään sitä.
T: 162cm, 109/104/132
Kommentit (190)
Täällä arvuutellaan painoa 50 kilon haitarilla. Vai pitäisikö sanoa hanurlla. Ap paino veikataan olevan 70-120. Tämäpä onkin nyt vaikea tehtävä.
Saadaanko ikinä tähän selvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään sata kiloa on ap.
No ei ole. Jotta 162-senttinen olisi 100-kiloinen, niin vyötärön pitäisi olla jotain 130 cm. Ja ap:llä ei ole. Kaukana siitä.
Ei 160-senttisellä ja 100-kiloisella vyötärön tarvitse olla 130 cm. Ei lähellekään. Jos on iso takamus ja silloin monesti todellapaksut reidet, niin 100 cm vyötäröllä on jo 100 kiloa painoa.
Minulla on vyötärö 96 cm. Olen 169 cm ja painan 99 kg.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mahan ja perseenympäryksen ero olla 28 cm. Mulla on 100 ja 110.
Voi tietysti. Minulla on 32cm enkä ole edes persevä.
Ap painaa varmasti yli 90, luultavasti yli 100.
Mä en käy puntarissa mutta samat farkut menee jalkaa kuin kuin 15v sitten parikymppisenä jolloin olin hoikka. Jos housut ei mene vyötäröltä kiinni niin sitten kevennän niin kauan kunnes menee. Tämä korvaa punnituksen todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko aikuisikäni käynyt joka aamu puntarilla. Niinpä olen pysynyt normaalipainoisena aina. En muuten pysyisi. 163cm/ 56 kg Syön sen mukaan, jos on tullut lisää, pienennän annoskokoa, jos olen laihtunut, syön vähän enemmän tai otan pullaa kahvin kanssa.
Joo puntari on hyvä. Itselläni ei ole vuosiin ollut, olen aina kerran vuodessa käynyt jouluna vanhempien luona joulusaunan yhteydessä puntarilla.
Tänään ostin itselleni puntarin, kun haluan 5-7kg pois (viidestä seitsemään kiloa, siltä varalta jos viiva välistä lähtee julkaistaessa..)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vyötärö 96 cm. Olen 169 cm ja painan 99 kg.
Ei ole mahdollista. Ei ainakaan naiselle
Nämä kyllä pitäisi nähdä livenä, vaikuttavat hemmetin seksikkäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Jotta 162-senttinen olisi 100-kiloinen, niin vyötärön pitäisi olla jotain 130 cm. Ja ap:llä ei ole. Kaukana siitä.
Ei 160-senttisellä ja 100-kiloisella vyötärön tarvitse olla 130 cm. Ei lähellekään. Jos on iso takamus ja silloin monesti todellapaksut reidet, niin 100 cm vyötäröllä on jo 100 kiloa painoa.
Jep. Mulla vyötärönympärys menee synkassa painon kanssa, eli jos vyötärö olisi metrin, niin kilojakin olisi se sata. Isoa takamusta ja reisiä ei kyllä ole, en ole sen mallinen.
Eivät kaikki ole omppuja. Voi olla kapeampi vyötärö ja isompi ahteri ja silti painoa voi olla enemmän kuin ompulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mulla vyötärönympärys menee synkassa painon kanssa, eli jos vyötärö olisi metrin, niin kilojakin olisi se sata. Isoa takamusta ja reisiä ei kyllä ole, en ole sen mallinen.
Sama täällä.
Paljonko te joilla on vyötärön ympärys vähintään metrin painatte ? Entä teidän lantion ympärys?
Vierailija kirjoitti:
Ap painaa max 90.
Samaa mieltä. Mulla paino oli 86 kg mitoilla 110/86/114. Olen 162 cm pitkä.
Painoni olen aina pystynyt sanomaan suoraan vyötärönympäryksestä ja toisin päin, 60 kiloon saakka. Jos paino laskee siitä alemmas, vy ei seuraa enää mukana, vaan jää n. 60 senttiin.
Ei tuollaisen ylipainon huomaamiseen kyllä vaakaa tarvitse. Sokea kanakin erottaa läskin ja lihaksen tai metabolisen oireyhtymän pullottavan mahan. Jos ei kotona totuutta huomaa, niin vaatekaupan sovituskopin peilistä kyllä näkee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole nyt yhtään diplomi-insinööriä paikalla, varmaan lähtenyt naisiin, mitoista voisi yrittää laskea paljonko arvattu paino voisi n. olla.
Miksi pitäisi? Vattuako se kellekään kuuluu.7
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin joulukuussa... Bookkasin personal trainerin kuntokeskuksesta ja alettiin tekemään mulle ohjelmaa ruokavalioksi ja kuntoiluksi.... Alkupunnitus paino 122 kg, vyötärönympärys 144 cm (joo, mä olen isomahainen läski), pituus 160 cm. Mun mies, matemaatikko, vitsaili mitat kuultuaan, että et sä ole enää pyöreä pallo vaan enemmänkin pyörähdysellipsoidi (sellainen soikio joka on leveämpi kuin korkea) :D
Pallo on kaikista suljetuista pinnoista se, joka tiettyyn pinta-alaan nähden sulkee sisäänsä suurimman mahdollisen tilavuuden.
Kyllä se 170 cm ja 50 kg on todella vähän. Jessica Biel on 170cm ja 55kg eikä hänessäkään yhtään löysää ole.