Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä voi olla sinunkin todellisuuttasi pian

Vierailija
24.01.2025 |

Tällainen on nyt hyvinvointiyhteiskunta Suomi. Yksilöiden turvaverkkoja on saksittu joka suunnasta niin, että ammottavista aukoista tippuu sukkana läpi. Muistakaa, että kuka vain meistä voi sairastua. Kuka vain voi saada potkut. Kuka tahansa voi tippua korkealtakin eikä alhaalla ole välttämättä kukaan ottamassa koppia.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010982577.html

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin,  että nykyään ei ole toisia ihmisiä tukemassa, nostamassa ja jakamassa asioita. Ahdistus kyllä varmasti lisääntyy, jos on yksistään pelkästään somen varassa ja nykyisen viihdekulttuurin. Tässähän voidaan mennä jokainen itseemme. Asioita hoitamaan pitää saada ihmisiä, jotka ovat yhteistyökykyisiä ja osaavia tulevaisuuden näkijöitä. Ongelman ratkaisukykykään ei ole haitaksi. Nyt niin paljon heitä, jotka osoittelevat sormella toisia (puolueesta riippumatta). Ei tämmöisiä velmuja haluta yhteisiä asioita hoitamaan. Turhaa puhetta niin paljon.

Vierailija
82/83 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse me persut äänestettiin hallitukseen, sitä saadaan mitä tilataan

Minä olen pudonnut turvaverkkoreiästä. Jo monta vuotta sitten. En siis tämän hallituksen aikana. Ikäni tehnyt töitä. Ja maksanut maksuni. Ja minä ihan aidosti luulin silloin, että hyvinvointiyhteiskunnassamme on asiansa aina hoitaneillekin turvaverkko. Todellisuus selvisi suhteellisen pian, eikä se vastannut kuvitelmia, joita palkansaajana minulla oli ollut. Ensin sairastuminen, jolloin selvisi, että pitää olla työtön työnhakija, koska sairauspäivärahaa ei saa määräpäivien jälkeen. Ja tämä huolimatta siitä, että on lääkärin antamaa sairauslomaa ja voimassaoleva työsuhde, johon palaaminen s-loman jälkeen.

Lyhyen ajan päästä palattuani töihin, YT-kenkää. Alla "työttömyysjakso", joka mahdollistikin sitten nopean pääsyn pitkäaikaistyöttömän statukselle. Isot terveydenhoitokulut, mini

Kylmä ja raaka totuus on,Suomi on ylittänyt maksuvalmiuden jo aikoja sitten,nyt on aivan käsittämätön määrä tukien saajia ja hakijoita,tulijoissa ja omissa,isossa kaupungeissa jo puolet sosiaaliturvasta menee tulijoille kuten asunnoistakin jotka yhteiskunta kustantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos vaikka testattaisiin jollain henkilöillä ilman suostumustaan, miten koppi otetaan kun Knut vaan sattuu tapahtumaan kaikenlaista. Joskus ei koppia otetakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi