Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyysongelman ratkaisu: Voisiko Suomeen tuoda lisää itäeurooppalaisia naisia?

Vierailija
24.01.2025 |

Monet miehet Suomessa ei saa lapsia koska eivät löydä naista josta kiinnostuvat. Itäeuroopassa kauniita naisia ja monella aika perinteiset arvot eli haluaisivat perheen.

Voisiko Suomi eri tavoilla houkutella tänne itäeurooppalaisia naisia? Esim kampanjoilla jne.

Ja pyrkiä sijoittamaan heitä eri puolille maata esim varmistamalla asuntojen saatavuuden.

Tällöin useampi mies löytäisi kauniin naisen kumppaniksi ja lapsia syntyisi enemmän.

Kommentit (522)

Vierailija
61/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kauneimmat, upeavartaloiset, kauneudestaan mummoksi saakka hyvää huolta pitävät naikkoset tulee muuten juuri sieltä. Ne paksut pitkät hevosen häntä hiukset peppuun saakka hyvää päivää! Teräviä, neuvokkaita akkoja muutenkin ovat älyltään. Erityisesti nuo ovat loistavia äitejä ja lasten kasvattajia. Oma nykyinen vaimoni ja poikani äiti on kuvailtu upea slaavitar.

Et ole tainnut nähdä montakaan slaavimummoa. 

Vierailija
62/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja millä se tyotön suomalainen mies nämä elättäisi

Esim itse tienaan yli 4k ja olen lapseton koska ei löytynyt naista josta kiinnostuisin

m36

Mikä estää sinua muuttamasta itäeurooppaan ja hankkimaan naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sain päivän naurut. Miksi ne kauniit itä-eurooppalaiset naiset haluaisivat nimenomaan suomalaisen miehen puolisokseen? Miten ne suomimiehet näitä naisia tapaisivat, kun heillä on ihan kotimaistenkin naisten kanssa vaikeuksia kohdata? Miksi ne naiset ottaisivat jonkun työttömän tai pienipalkkaisen miehen täältä, jos he voisivat saada myös rikkaan ja hyväosaisen miehen? Niin paljon kysymyksiä ja niin vähän vastauksia, mutta nauti nyt päiväunistasi kun voit.

Vierailija
64/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tämmösistä alotuksista, missä suomalaisille naakoille heitetään vähän sivuttain rätti naamaan siitä miten hankalia kuppaajia ovat.

Tää nyt ei varmaan hyödytä lopulta ketään, mutta itse ainakin nautin.

Jatkakaa!

Vierailija
65/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim itse tienaan yli 4k ja olen lapseton koska ei löytynyt naista josta kiinnostuisin

m36

Tämäpä, siellä kun tuollaisella 4k tuloilla voisi jopa oikeasti elättää perheen, toisin kuin täällä Suomessa.

Vierailija
66/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

En tykkää brutalistisesta arkkitehtuurista.

Vierailija
67/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan Suomeen on tullut Ukrainalaisia, pelkästään viime vuonna n. 10 000. Suurin osa naisia.

Vierailija
68/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää osata kohdella naista kuin prinsessaa. Eikä saa marista ja pihistellä. Nämä naiset osaa vaatia. Suomimies ei pärjää jos kokee jo suomalaiset naiset vaikeiksi. 

Mutta niiden marjan poimijoiden hiukset voi ohentaa ja värjätä vaaleiksi ja hankkia normaaleja suomalaisia vaatteita, paituleita, colitseja ja legginssejä niin olisi parempi menekki.

Vierailija
69/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tämmösistä alotuksista, missä suomalaisille naakoille heitetään vähän sivuttain rätti naamaan siitä miten hankalia kuppaajia ovat.

Tää nyt ei varmaan hyödytä lopulta ketään, mutta itse ainakin nautin.

Jatkakaa!

Incel?

Vierailija
70/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Onko testotaso mitattu? Olisiko miehet enemmän sinun juttusi? Jompi kumpi noista on vastauksena, koska et ole normaali mies.

Vierailija
71/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se geeniperimä ei kiinnostakaan? Miehet tuomitsee naisia jotka lisääntyy ulkomaalaisten tai mm taustaisten (etenkin mustien) miesten kanssa, mutta kun miehet lisääntyy mm naisten kanssa, se onkin ihanaa ja mahtavaa, luonnollista ja oikein.

Miesten kaksinaismoraalille ei loppua näy!

Vierailija
72/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Jos ei naiset kiinnosta, ota mieskumppani.

Vierailija
73/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan Suomeen on tullut Ukrainalaisia, pelkästään viime vuonna n. 10 000. Suurin osa naisia.

Mutta kun pitäisi olla lisäksi alle 20v, streotyypin mukainen pimatsu ja kotiovelle toimitettu.

Vierailija
74/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se geeniperimä ei kiinnostakaan? Miehet tuomitsee naisia jotka lisääntyy ulkomaalaisten tai mm taustaisten (etenkin mustien) miesten kanssa, mutta kun miehet lisääntyy mm naisten kanssa, se onkin ihanaa ja mahtavaa, luonnollista ja oikein.

Koska suomalaisen ja puolalaisen lapsi näyttää suomalaiselta mutta suomalaisen ja irakilaisen lapsi näyttää irakilaiselta

Vierailija
75/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne loiset tuli tänne vain lomailemaan sodan ajaksi suomalaisten kustannuksella ja toivat lapset mukanaan ja samalla jättivät miehet kärsimään sodassa kotimaassaan

Pitäisikö niiden naisten ja lasten jäädä sitten kuolemaan kotimaahansa? Kukaan ei saa paeta sotaa? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun en saa mitenkään kiinni tuollaisesta ajattelusta.

Vierailija
76/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä näille naisille löytyisi miehet? Perinteiset naiset haluavat perinteisiä miehiä jotka elättävät perheensä. Näitä ei Suomesta löydy. 

Vierailija
77/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kauneimmat, upeavartaloiset, kauneudestaan mummoksi saakka hyvää huolta pitävät naikkoset tulee muuten juuri sieltä. Ne paksut pitkät hevosen häntä hiukset peppuun saakka hyvää päivää! Teräviä, neuvokkaita akkoja muutenkin ovat älyltään. Erityisesti nuo ovat loistavia äitejä ja lasten kasvattajia. Oma nykyinen vaimoni ja poikani äiti on kuvailtu upea slaavitar.

Hyvät välitykset niillä, tavara kulkee korkealla !

Vierailija
78/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaisen ja puolalaisen lapsi näyttää suomalaiselta mutta suomalaisen ja irakilaisen lapsi näyttää irakilaiselta

Eli kyse on sittenkin vain ulkonäöstä ja ihonväristä.

Vierailija
79/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne loiset tuli tänne vain lomailemaan sodan ajaksi suomalaisten kustannuksella ja toivat lapset mukanaan ja samalla jättivät miehet kärsimään sodassa kotimaassaan

Pitäisikö niiden naisten ja lasten jäädä sitten kuolemaan kotimaahansa? Kukaan ei saa paeta sotaa? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun en saa mitenkään kiinni tuollaisesta ajattelusta.

jos miesten on pakko jäädä kuolemaan, niin miksei sitten naistenkin. erikoista sukupuolisyrjintää

Vierailija
80/522 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2023 tuli varmaan 50 000 ukrainalaista, 2022 myös iso satsi. Eikö riitä jo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi