Viestittely vessassa
Vaikuttaako hämärälle jos menee vessaan puhelimen kanssa ta ottaa puhelimen aina silloin käteen kun on yksin eikä kumppani näe?
Kommentit (11)
Salarakashan se siellä. Ainoa looginen vaihtoehto :)
Kannattaa seurata kumppanin muuta käytöstä, sanomisia (lipsautuksia), maneereja ja ennenkaikkea muutoksia. Jos haluat saada kiinni, niin älä mene kertomaan epäilyistäsi kumppanillesi, vaan seuraat tilannetta sivusta. Varomattomuus sen sitten käräyttää.
Epäilyksistä puhuminen saa pettäjän varovaisemmaksi. Toisaalta, jos kumppani ei tee mitään väärää, niin epäilyksistä puhuminen saattaa auttaa sinua. Tekeekö esim. kumppani jotain sellaisia asioita, jotka saa sinut epävarmaksi itsestäsi?
Vessa-ajat voi pidentyä, puhelin alkaa olla aarre, puhelin voi mennä suihkuunkin mukaan, seksiin tulee aluksi innostus piikki, joka muuttuu haluttomuudesta. Jos mies pettää, hän saattaa olla vaimoaan kohtaan normaalia ystävällisempi, antaa lahjoja. Pettävä nainen taas on entistä riidanhaluisempi. Lisääntyneet menot, kiinnittää huomiota enemmän ulkonäköön...
Nämä viittaa siihen, että jotain on meneillään.
Pettävä nainen suuttuu heti kun pieni epäilys tai käytöksen kyseenalaistaminen!!!
Sopiiko nauraa, jos viereisessä kopissa pierrään kovasti?
Voi olla että on opetettu että seurassa ei näprätä kännykkää, mutta on jäänyt koukkuun sosiaaliseen mediaan tms. jolloin tuota voi esiintyä. Voi myös olla että on vain kyllästynyt jatkuvasti näyttämään ja selittämään mitä katselee, mikä siellä on hauskaa jne. Varsinkin jos puoliso aina ihmettelee ettei ymmärrä kun itse on näyttänyt jotain mistä itse pitää.
Itse luen vauva palstaa ja kun puoliso lähestyy niin vaihdan välilehteä😅
Itse olin tänään vessassa ja katsoin YouTubesta Jennifer Anistonin sääriä :)
Jos joku olisi 90-luvun alussa sanonut, että 2020-luvulla kaikki ottavat puhelimen mukaan paskalle, en olisi uskonut
Vierailija kirjoitti:
Itse olin tänään vessassa ja katsoin YouTubesta Jennifer Anistonin sääriä :)
Hänellä on aivan upeat sääret ja reidet.
Frendien aikaan, hän oli todella kuuma nainen.
Riippuu ihan siitä mitä sillä puhelimella tekee. Itse otan puhelimen vessaan kun käyn paskalla, on tylsää kykkiä pytyllä ja katsoa seinää.
Myöskin silloin katson puhelintani kun kumppani ei näe, ja silloin saatan jopa katsoa vaikka seksuaalissävytteistä materiaalia.
Paha sanoa, riippuu mitä sillä puhelimellaan tekee...