Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän arkikuvioni, ompa jännää elämää, sanoppa sanoneeni!

Vierailija
24.01.2025 |

1 heräään kello 04 ja minulla ei ole mitään tekemistä. Klo 07 kiusaan ihmisiä apokalyptisillä aiheilla vauvafoorumilla. Rukoilen ja kävelen varmaan 15-20 000 askelta kotonani ympyrää päivässä. Klo 11 käyn ruokajonossa höpisemässä ja haen kassillisen ruokia. Säästän 400 e kk sillä. Kello 12 menene salille ja uimaan. Kello 14 olen kotona, luen uutisia, kiusaan ihmisiä apokalyptisillä aiheilla vauvafoorumilla ja facebook-yhteisöjä, jos en ole taas bannissa kuten olen.. ja kävelen sisällä ja rukoilen. Kello 19 alan katsomaan netflixejä ja muita ja kello 21 menen nukkumaan. Sitten taas herään kello 04.

siinä menee hyvä mies hukkaan. Mutta eipä se, muuta, sano.

v i d d u

ps enkä enää lähde opiskelemaan, olen opiskellut 2 maisterin tutkintoa yliopistolla nuorena ja siihen meni  12 vuotta lol

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitustaidosta päätellen taitaa, kaiken muun paskasisällön lisäksi, ne maisterintutkinnot olla pelkkää apokalyptista unta.

Vierailija
22/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas elämässä epäonnistunut yksilö, joka syyttää kaikkia muita virheistään. Niin tyypillistä nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
24/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aktiiviseltahan tuo vaikuttaa. Huolehdit kunnostasikin. Joku mieltä ja luovuutta aktivoiva harrastus voisi olla hyvä lisä. Esim lukeminen, nikkarointi.

Vierailija
25/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan arvosta itseäsi, jolloin et  tietenkään näe mitä saat joka tapauksessa jo nyt  aikaiseksi. Energiaa sulla selvästikin on, mutta jos asettaa kovat tavoitteet  ei ihme jos et näe mitä osaat ja kykenet työttömänäkin. 

Olen itsekin työtön, mutta tein sen päätöksen jo heti alussa että otan elämänmuutoksen haasteen vastaan ja lähden pienin askelin tyhjästä. Olen luova, idearikas, niin se auttaa paljon kehittämään kaikenlaista ohjelmaa ja touhua. Ihminen voi olla hyödyksi itselleen ja muille ilman työtäkin, jos se on ainoa  ihmisarvon mitta yhteiskunnassamme. 

MIkset treenaa kirjoitustaitojasi muuhunkin kuin vauvapalstalle? Täältä saa hyvää aineistoa muuhunkin kirjoittamiseen ja löytää rehevää sanastoakin.

Vierailija
26/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä helvatissa saat syötyä 400€ arvosta ruokaa/kk. kun mulla riittää satanen ja syön mielestäni hyvin perus kotiruokaa ja leivän päällä leikkeleitä?

Vierailija
27/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on vikana?

Vierailija
28/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, sä olet ruokajonossa silloin kun et kirjoita Hönö juttuja.

Ruokajonossakin voi kirjoittaa hönöjä, jos omistaa edistyksellistä teknologiaa.

Ap:n kallein omaisuus on oma pöytäkone...

Vierailija
29/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aggressiviselta ja rauhattomalta. Muuten päiväsi kuulostaa ihan kivalta.

Vierailija
30/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aggressiviselta ja rauhattomalta. Muuten päiväsi kuulostaa ihan kivalta.

Ap vaikuttaa mielenvikaiselta.

Vierailija
31/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa mielenvikaiselta.

No vähän joo. Yritin sanoa nätisti.

Vierailija
32/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä usko että menee hyvä mies hukkaan, ei sua kukaan katselisi missään duunissa, lentäisit kuin leppäkeihäs koeajalla

Vierailija
33/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin kyllä tekemistä, mutta oikeasti olisi kiva mennä töihin. Saa aivot käyntiin paremmin niin, ja ei jumita ikäviin mietteisiin. Saa lomaa omasta elämästä. Varauksella, että jos työpaikalla pottuilun määrä itselle tai muille ylittää tietyn rajan, niin sitten se ei ole enää henkisesti hyvä, ja näin usein on.

Lähinnä haittaa rahan puute. Hyödyllisestä tai hauskasta tekemisestä ei ole pulaa. 

Vierailija
34/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otathan kuitenkin viikonloppukännin?

Vierailija
35/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska tuosta jää puuttumaan joku tylsä, itseään toistava työ, on elämä pilalla?

Vai ajatteletko että työssäolo on automaattisesti joku huima seikkailu, joka tuo sisällön elämään?

Tohon settiin sopis mun viimevuotinen työ, jota kestin tasan sen verran että sain ansiosidonnaisen päivät kasaan. 

Kuudeksi töihin, päivän työ tehty tunnissa. Sitten oli vielä 7,5 tuntia jäljellä. Tekemistä ei ollut, joten kaikki työntekijät näpytti puhelinta, jaaritteli ja joi automaattikahvia loppupäivän, kunnes pääsi ryytyneenä pois. 

Koko loppupäivänkin oli aivoton olo tuon jälkeen, öisin rupesin narskuttelemaan hampaita, mitä en ole ennen enkä jälkeen tuon tehnyt. Lopettamisen jälkeen olin flunssassa reilun kuukauden ja henkisesti oli samanlainen olo kuin taannoin burnoutista toipuessani. Toipuessa meni pitkään. 

Nyt olen ty

Täällä tuo työttömyydestä haaveileva kärsii bore outista. Tai oikeastaan paremmin kaipaan sopivaa työkuormitusta.  Tuo on meinaan ihan yhtä tuskaa jos (mielekästä) tekemistä ei vaan ole tarpeeksi. Käy hermoille ja masentaa. Hävettää kun on ikäänkuin näyteikkunassa.

Vierailija
36/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

empä usko että menee hyvä mies hukkaan, ei sua kukaan katselisi missään duunissa, lentäisit kuin leppäkeihäs koeajalla

Se kirjoittaa täällä Hönö trade tiainen kirjoituksia. 🤣🤡👮🚨

On itsekin työtön. 

Vierailija
37/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoittaa täällä Hönö trade tiainen kirjoituksia. 🤣🤡👮🚨

On itsekin työtön. 

Työtön mies kirjoittaa työtön hönö trade tiainen kirjoituksia 🤣🤡👮🚨

Vierailija
38/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluhan se täytyy olla jos töitä kaipaa. Kyllähän niiden ainoa motiivi on raha. 99 prosenttia töistä ei pidä sisällään mitään kivaa eikä jännää. Kyllä itsensä kanssa täytyy tulla toimeen ja keksiä mielekästä puuhaa.

Vierailija
39/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole kauemmin salilla ja uimassa?

Vierailija
40/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen johtavassa asemassa työelämässä ja mun päivä: 06.15 ylös ja lapselle aamupala, lapsi ylös, aamutoimet ja muksu lähtee kouluun. Koneen avaan viimeistään klo 8.00 ja siinä sitten istun palaverirumbassa klo 16-17 saakka, jossain välissä yritän ehtiä syömään jotain ja käymään vessassa. On ongelmia, on alaisten murheita ja huolia, on mikromanageeraava esimies ja sen kommervenkit, on projekteja, kehitysjuttuja, tikettejä, laskuja, työ ei tekemällä lopu.

Klo 16.00 teen ruoan, syön ja mietin, että pitäisi lähteä salille tai lenkille, mutta ei vaan pysty. Otan puolen tunnin nokoset, koska pää on aivan jumissa ja väsyttää niin, että se tuntuu ihan fyysisesti. Tämän jälkeen autan lasta läksyissä, kotihommia, mies tulee kotiin klo 19.00. Suihku, iltapalat ja nukkumaan klo 21 mennessä. Aamulla sama jatkuu. Tuntuuko, että on ihanaa ja elämässä on kauheasti kaikkea jännää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi