Sanot narsistille "älä ota yhteyttä" ja hän viestittää vielä 10 kertaa ainakin
Narsistin rajattomuus on sitä, ettei kunnioita toista. Haukkuu, syyllistää, manipuloi, kontrolloi. Suuttuu, jos et toimi hänen ajatustensa ja tahdonsa mukaan.
Kääntää aina viat vastapuolen syyksi. Ei kunnioita edes sitä, kun sanotaan suorasti "älä ota yhteyttä enää". Vaan jatkaa yhteydenottoa ja elämään tunkemista.
Kommentit (10)
Ei se mulle enää oo laittanut viestiä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Mä en ymmärrä sitä viestipommistusta.
Narsisti yrittää saada aikaan riidan, että sinä katkaisisit yhteydenpidon. Näin hän saisi olla uhri.
Vierailija kirjoitti:
Ite oot narsisti, pelle!
No enkä oo, ite oot!!
Mun narsisti tuttu suuttui verisesti, kun sanoin etten jaksa olla enään sylky kuppi. Vastauksia tuli takaisin tyyli." Sä olet itsekäs kusipää" " älä sitten itke mulle, kun sulla on joku ongelma" , "ei susta mitään hyötyä ole ja juuri ku mulla olis asiaa niin sinää haluat pistää välit poikki, kato peiliin " " annan sä mun olla rauhassa".
Huvittavinta on se, että hänellä ei koskaan ole ollut tuli velvollisuutta ilmoittaa mitä tekee j, jos ei voi vastata, mutta yleensä hän suuttuu jos minulla on kiire ja hän soittaa yleensä spontaanisti, mutta jos teen saman hän suuttuu.
Ei narsistinen kanssa kannata ruveta neuvottelemaan he kääntyvät aina kaiken sinua vastaan eivätkä kunnioita rajoja.
Kannattaa vaan estää . Tosin ite kun tein sen alkoi auto näkymään pihassa välillä kyläämässä, mutta parhain tapa on vaan yrittää olla mahdollisimman neutraali eikä saa provosoitua eikä varsinkaan suuttua.
Kyllä se narsisti jossain vaiheessa kyllästyy.
Tekee sitä täsmälleen niin kauan kuin saa vastausviestejä. Sivusta seuranneena olen tajunnut, että nämä narsistien "uhrit" kuitenkin vastailevat ja samaan aikaan itkevät ettei narsisti lopeta viestipommitusta. Normaali ihminen voisi ihan hyvin blokata tunkeilijan kaikista kanavista, mutta ei.. Narsistin ja hänen uhrinsa on niin moniulotteinen riippuvuussuhde ettei sitä voi järjellä selittää.
Kaikki ei ole aina narsistin syytä. Kannattaa ottaa vastuu myös omasta (mahdollistavasta) käytöksestään.
Miksi et ole estänyt häntä?