Paljonko teillä maksaa kännykkäsoppari/ kk?
Kommentit (34)
En paljoa soittele, eikä mulle soitella (se on mahtavaa!). Siksi Prepaid sopii hyvin. Vuoden puhelinlasku on ehkä 30€. Prepaid on loistava, jos ei paljoa soittele ja sulle soitellaan enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
17,90 €/kk. Mielestäni suhteettoman kallis, koska käyttömäärä on pieni. Olemme wifi verkon ulottuvilla suurimman osan ajasta, joten dataliikennettä on varsin vähän. Puheluja ei juuri lainkaan.
Oma rajaton 200M 19.99. Kun tämä sopimuskausi loppuu niin täytyy katsoa toista liittymätyyppiä kun aika vähän loppujen lopuksi noita puheluita ja tekstareita tulee. Kyllähän niitä wifi verkkoja on mutta eipä ne kaikki avoimia ole.
Vierailija kirjoitti:
En paljoa soittele, eikä mulle soitella (se on mahtavaa!). Siksi Prepaid sopii hyvin. Vuoden puhelinlasku on ehkä 30€. Prepaid on loistava, jos ei paljoa soittele ja sulle soitellaan enimmäkseen.
Mitenkäs se mobiilidata? Tarvitsetko ja kuinka paljon käyttöä ja kuuluuko se tuohon hintaan?
14,90 /kk. Rajaton netti ja rajaton määrä puheluja (johonkin summaan asti, en ole vielä koskaan sitä saavuttanut). Eläkeläisalennuksella saa tämmöisenkin.
16.90 rajaton 4g 200M ja ilmainen mobiilivarnenne Telialta.
15,99 euroa, 5 M netti, puhelut ja tekstarit laskutetaan erikseen.
0,-. Työnantaja maksaa. Aika monta kertaa oon työpaikkaa viimeisen parinkymmenen vuoden aikana vaihtanut, mutta kyllä työnanataja aina on mun puhelimen ja nettiyhteydet maksanut. Puhelinetuna näkyy muistaakseni 20,- (tietysti bruttopalkan päälle), todellinen hinta taitaa olla joku vajaa 60,-.
Jotain 13e taitaa olla ihan ok netin kanssa. Puhelut ja testarit erikseen, mutta harvemmin niitä on tarvinnut. Kotona on sitten wifi.
Telialta 35e/kk rajaton netti ja rajattomasti ilmaisia viestejä ja puheluita. Rajaton netti myös pohjoismaissa ja baltiassa (tulee reissattua noissa aika paljon). Onhan toi vähän tyyris mutta en ole jaksanut kilpailuttaa.
Perusmaksu 9,11 kuussa, siihen päälle suunnilleen euron verran puheluista. Rajattu data kolmen kimpassa, jää kaikilla varmaan reilusti alle rajan. Datan suuret lataukset ja isot päivitykset tehdään wifin kautta, kotona on kiinteä laajakaista.
Vierailija kirjoitti:
Kännykässä prepaid liittymä ja kuukaudessa noin 3 euroa. Netin kuukausimaksi 17,20.
Kännykässä prepaid, vuodessa 10€. Taloyhtiön "ilmainen" netti, kait se jotain vastikkeen muodossa maksaa? mutta ei kymppejä kuukaudessa.
Kaikilla ei ole varaa tuohon.