Mieheni on lihonut, timmi työkaveri kiinnostaa, mikä avuksi?
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä kymmenen vuotta, ja suhde on ollut pääosin hyvä. Viime vuosina hän on kuitenkin lihonut huomattavasti, eikä hän näytä välittävän terveydestään tai ulkonäöstään samalla tavalla kuin ennen. Olen yrittänyt keskustella asiasta hienovaraisesti, mutta hän tuntuu vain loukkaantuvan tai sivuuttavan aiheen.
Viime aikoina olen huomannut, että yksi työkaverini - joka on erittäin hyvässä kunnossa ja karismaattinen - on alkanut herättää huomiotani. Tämä on saanut minut tuntemaan syyllisyyttä, koska rakastan miestäni, mutta samalla en voi olla ajattelematta, kuinka paljon hänen muuttunut olemuksensa on vaikuttanut vetovoimaan välillämme.
En halua luovuttaa suhteestamme enkä usko, että työkaverin kanssa flirttailu on ratkaisu, mutta kaipaisin kipeästi neuvoja. Miten voisin puhua mieheni kanssa tästä asiasta loukkaamatta häntä? Entä miten saisin oman ajatukseni takaisin keskittymään siihen, mikä on todella tärkeää?Meillä on mieheni kanssa yksi yhteinen lapsi.
Kommentit (23)
🤣🤣🤔
Dejavu.
Käy panemassa jos oot jonossa ns hyvällä sijalla.
Voit elätellä myös toiveita suhteesta, eihän sitä tiedä.
Katso brittisarja Loppua odottaessa Yle Areenasta.
Jos AP olisi oman työpaikkani tumma kaunotar johon olen hullaantunut, niin en osaisi kieltäytyä mistään tämän Afroditen sanomasta.