Miksi Eeva Kolu haluaa taas muuttaa?
Eikö nykyinen koti pitänyt olla kaikin puolin unelmien täyttymys? Vai muuttaakohan opiskelupaikan perässä turkuun? Levoton tyyppi!
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään kiinnostaa jonkun random-tyypin muuttamiset? Omilla rahoillaan tuo kaiketin muutot hoitaa, joten senkään puoleen ei kuulu muille.
Kerro sä meille, miksi sua kiinnostaa? Täällähän sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti on Eeva Kolu? Mitä hänen tekemisensä vaikuttavat kenenkään täällä kirjoittelevan elämään?
No minäpä kerron. Hän on sosiaalisen median vaikuttaja, jota täällä kirjoittelevat seuraavat joko säännöllisesti tai silloin tällöin. Nyt heräsi keskustelu hänen muutostaan, koska ei ihan joka ihminen muuta Helsingin keskustassa omistusasunnosta toiseen parin vuoden välein.
Sellaiset, joiden tavoite on kartuttaa varallisuutta asuntokaupilla, muuttavat just parin vuoden välein, jolloin asunnosta saatava myyntivoitto on verovapaata.
Eeva ei kyllä juuri voittoa saanut Hämeentien asunnosta, kun remppakulut huomioidaan.
No mitä sitten? Eiköhän jokainen saa elää elämäänsä ihan niin kuin itse haluaa. Vai oletko kateellinen, kun sinulla ei ole varaa ostellaa asuntoja Helsingistä ja remppailla niitä mieleiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään kiinnostaa jonkun random-tyypin muuttamiset? Omilla rahoillaan tuo kaiketin muutot hoitaa, joten senkään puoleen ei kuulu muille.
Kerro sä meille, miksi sua kiinnostaa? Täällähän sinäkin olet.
Ai miksi mua kiinnostaa se, miksi teitä kiinnostaa tämän Eevan elämä? No vaikka siksi, että haluaisin ymmärtää, mikä tässä Eevassa on niin kovin mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo random-tyyppi tekee rahaa sillä, että muita kiinnostaa hänen tekemisensä. Omista tekemisistään tekee sisältöä sosiaaliseen mediaan. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas Eeva muuttaa Katajanokalle.
Mun veikkaus on edelleen et jonnekin Ullanlinnan ytimeen, koska niistä Koffin hevosista mainitsi.
Vaikka nokan laiturilla ihaili maalisävyjä?
Oli Nokassa syömässä, IG-postauksen mukaan.
Mulla jotenkin nyrjähtää aivot, kun Eeva pohtii, ettei tarvitse mitään unelmiensa keittiötä uuteen kotiin. Kun siis juurihan hän remontoi sen unelmiensa keittiön. En vaan pysy vauhdissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jotenkin nyrjähtää aivot, kun Eeva pohtii, ettei tarvitse mitään unelmiensa keittiötä uuteen kotiin. Kun siis juurihan hän remontoi sen unelmiensa keittiön. En vaan pysy vauhdissa mukana.
Ei oo vielä kato Epoq/muu -yhteistyötä sovittuna!
Ei ole kissan kyllä kiva asua jossain pikkukopperossa. Kuvitelkaa itse, ei koskaan ulkoilumahdollisuuttakaan.
Somevaikuttajat Miisa ja Tomas Grekov näyttäisivät muuttaneen kyseiseen asuntoon.
Eevan uusi asunto ei ainakaan näytä olevan missään jugend talossa. Tylsät 30-luvun ikkunat ja ankea lautalattia. Odotin erkkereitä ja kalanruotoparkettia. Toiv vanhasta kämpästä saatiin rotat häädettyä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vielä kato Epoq/muu -yhteistyötä sovittuna!
Odotan koska ne rumat välitilalaatat lähtee. Mutta taitaa ennemmin kämppä vaihtua. En usko että Eeva viihtyy tuossa kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Somevaikuttajat Miisa ja Tomas Grekov näyttäisivät muuttaneen kyseiseen asuntoon.
Miksi Miisa sanoi että ensimmäinen yö uudessa kodissa oli "kauhujen yö"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Miisa sanoi että ensimmäinen yö uudessa kodissa oli "kauhujen yö"?
Rotat ja Hämeentien järkyttävä meteli
Minusta Eevan sisällöt muistuttaa koko ajan enemmän Heli Thorenin tyyliä. Sanavalinnat, ostokset, asiat joihin kiinnittää huomiota...
Uudessa asunnossa näyttää aivan samalta kuin vanhassa, mutta kai muutos on sitten kiva.
Harmi, jos edellisen asunnon uudet asukkaat sai nyt rotat ja metelin riesakseen.
Eevan postausten musiikki valinnat on muuten ihan kauheita! Yrittää olla niin eleganttia ja hienostunutta että... Ei kuitenkaan onnistunu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Eevan sisällöt muistuttaa koko ajan enemmän Heli Thorenin tyyliä. Sanavalinnat, ostokset, asiat joihin kiinnittää huomiota...
Keittiö myös
Postailee kokoajan kuvia uudesta ikknastaan missä on näköala suoraa pelkästään vastapäisen talon seinään ja asuntoihin. Ei edes verhoja. Montahan viikkoa kestää tuijotella seinää ja muille sisään kun ei mitään yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Uudessa asunnossa näyttää aivan samalta kuin vanhassa, mutta kai muutos on sitten kiva.
Harmi, jos edellisen asunnon uudet asukkaat sai nyt rotat ja metelin riesakseen.
Ihan eriltähän siellä näyttää. Vähän liikaa kyllä keltaista. Mutta kyllä minullekin Eira kelpaisi koska tahansa, olkoonkin näkymä mitä vaan.