Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Eeva Kolu haluaa taas muuttaa?

Vierailija
23.01.2025 |

Eikö nykyinen koti pitänyt olla kaikin puolin unelmien täyttymys? Vai muuttaakohan opiskelupaikan perässä turkuun? Levoton tyyppi!

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kanssa usein, miten Eeva päivänsä käyttää ja millä elää. Mutta siis ilmeisesti on perittyä varallisuutta, tekee freelancer/ keikkaluontoista työtä ja päivät kuluu just kävelyllä, kahvilla ja somejutuissa. Vähän surullinen/ yksinäinen vaikutelma kyllä tulee. Itsellä ainakin, kun olen asunut yksin, pää olisi hajonnut ilman säännöllistä päivätyötä ja -rytmiä. 

Aikuinen ihminen osaa ajatella, että minä =/= kaikki muut. Joillakin pää hajoaa nimenomaan säännöllisessä työelämässä. 

Vierailija
202/204 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kanssa usein, miten Eeva päivänsä käyttää ja millä elää. Mutta siis ilmeisesti on perittyä varallisuutta, tekee freelancer/ keikkaluontoista työtä ja päivät kuluu just kävelyllä, kahvilla ja somejutuissa. Vähän surullinen/ yksinäinen vaikutelma kyllä tulee. Itsellä ainakin, kun olen asunut yksin, pää olisi hajonnut ilman säännöllistä päivätyötä ja -rytmiä. Olisi myös kiinnostavaa kuulla, miksi lopetti toimintaterapeutti-opinnot. Eihän tainnut ehtiä tehdä niitä kuin ehkä yhden lukuvuoden? 

Joillakin vaan on niin heikko pää, että hajoo, jos ei ole säännöllistä päivätyötä ja rytmiä. Onneksi kaikilla ei ole sama heikkous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kanssa usein, miten Eeva päivänsä käyttää ja millä elää. Mutta siis ilmeisesti on perittyä varallisuutta, tekee freelancer/ keikkaluontoista työtä ja päivät kuluu just kävelyllä, kahvilla ja somejutuissa. Vähän surullinen/ yksinäinen vaikutelma kyllä tulee. Itsellä ainakin, kun olen asunut yksin, pää olisi hajonnut ilman säännöllistä päivätyötä ja -rytmiä. Olisi myös kiinnostavaa kuulla, miksi lopetti toimintaterapeutti-opinnot. Eihän tainnut ehtiä tehdä niitä kuin ehkä yhden lukuvuoden? 

Joillakin vaan on niin heikko pää, että hajoo, jos ei ole säännöllistä päivätyötä ja rytmiä. Onneksi kaikilla ei ole sama heikkous.

Siellä taas yksi n tsi. Et ole varmaan kokenut burnoutia. Se muuttaa ihmistä pysyvästi. 

Vierailija
204/204 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän ärsytti taas tuo neuvo, että kyllä kannattaa satsata paksumpaan mohair/kashmir/mikäliepuseroon - no satsaa siinä nyt sitten, kun yksi pusero maksaa monta sataa.

Olen köyhä mutta ostan vain merinoa tai kashmiria jos ostan. Neule kestää kuitenkin vähintään sen 10 vuotta. En voisi elää jos ostaisin halvalla neuleen joka kutittaa ja harmittaa joka päivä. Vinkkinä, neuleen voi kutoa vaikka kashmirista ihan itse.