Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Eeva Kolu haluaa taas muuttaa?

Vierailija
23.01.2025 |

Eikö nykyinen koti pitänyt olla kaikin puolin unelmien täyttymys? Vai muuttaakohan opiskelupaikan perässä turkuun? Levoton tyyppi!

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yllätyin myös tosi paljon että haluaa muuttaa unelma-asunnosta, jonka piti olla loppuelämän koti. Joko sijainnissa on jotain vikaa (hyviä veikkauksia aiemmilla melusta) tai sitten muu syy. Eeva opiskelee nyt Turussa ammattikorkeakoulussa, eikö? Varmaankin monimuotona.

Vierailija
22/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuossa nykyisessä Hämeentien asunnossa on kyllä ihan luokattoman surkea pohja. Pohjakuva löytyy Eevan kohokohtien Remppa-osiosta. 

Kun tuota pohjaa katsoo, niin en ikinä ostaisi. Lisäksi Hämeentien ratikkamelu ja kesken (tässäkin asunnossa) jäänyt remontti, joka esim. ikkunalautojen osalta tehtiin sinne päin, niin voi olla haastava myydä. Toivottavasti saa omansa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Kolu tekee nykyisin työkseen? Onko varaa asua ja maksaa Kallion kämpää? Jos pitää etsiä halvempi asunto.

kynsin hampain piti saada toi kämppä. ja ei tee kunnon töitä. valittaa ja elää kuin sika luksuksessa. rompetta pukkaa  ovista sisään yhteistyöllä ja äiti  maksaaaa maksaaaaa minkä ehtii. koko ajan väsy ja kerääää voimia ulkomailta ja aina väsy. sen iskä on super ihana,mutta ei kelpaa eevikselle.  ikinä ei oo tehny ns tavistyötä. krooninen hermoloma sherryjensä kanssa. kuvaa rääsyjään kapseloituna ja sänkyään... ihme tyyppi. 

Vierailija
24/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki ei halua olla äidin helmoissa kuten SINÄ.

se ei asunnna äipän luona ennen tätä,mutta äiti elättäääääää jotta neiti saa vaan lepuuttaa hermoa ja juoda sherryjä ja filmata sänkyään ja kapselikuteitaan. haahuilee. tais jäädä yhden kirjan tytöksi vai onko hän uusi miki liukkonen. kunhan haukku iskää joka magee tyyppi... niin siinä kirjassaan. ja muutakin joka ei pidä paikkaansa

Vierailija
25/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo asunto nimenomaan ole hänen äitinsä maksama/ostama? Tai sitten ostivat äidin kanssa puoliksi tms?

Vierailija
26/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti äiti edes saa omansa pois :)

Vierailija
27/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opiskelee turun amk:ssa? Aikooko vaihtaa alaa?

Vierailija
28/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Eeva opiskelee sosionomiksi, voin kyllä olla väärässäkin. 

Vierailija
29/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimintaterapeutiksi opiskelee.

Vierailija
30/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä oli aina mielessä uudet opinnot, uusi asunto, uusi auto, uusi työ, mikä nyt milloinkin oli tulossa. Jotain uutta. Perustyytymätön ihminen, joka ei osaa rauhoittua olemaan läsnä sille, mitä on. Aina kuitenkin kuvittelee, että Se Seuraava Juttu on joku taikakalu, millä onni löytyykin.

Samanlaista ikuista unelman jahtaamista se on monilla someihmisillä. Tai ehkä eivät vaan tunnista, mitä itse haluaa kun niin paljon seuraavat muiden elämää.

Vierailija
31/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt, että oisko se vuosikymmenten tupakansavu sittenkin jäänyt kummittelemaan asuntoon, eikä kehtaa kertoa.

Vierailija
32/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä lupaa hyvää myynnille..

Vierailija
33/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt Kalliossa haluaisi asua. Ihmettelin ja tuntuikin heti väärältä ratkaisulta näin ulkopuolisen silmin tuonne lähteä. 

Vierailija
34/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Eevan isässä on vikana?

Vierailija
35/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Eeva asui ennen Kalliota?

Vierailija
36/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa, ainakin silloin kun kirjoitti kaikki mitä rakastin-blogia.

Vierailija
37/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen kuvanhan hänestä instan perusteella saa, aina joku uusi intohimo ja suunta elämälle ja ensi viikolla sitten taas uusiksi.

Vierailija
38/190 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Eeva asui ennen Kalliota?

Asui ihan lähellä ydinkeskustaa. 

Vierailija
39/190 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa täytyy olla joku selkeä vika, ei Eeva muuten muuttaisi pois. Mä muistan kun hän intoili että kakluuni kunnostetaan 50-vuotislahjana itselle eli selvästi oli ajatus asua pidempään.

Toki, asuntojen flippaus on monen työ, Eevakin voi tuolla asunnolla tehdä voittoa myydessään. Ehkä kuitenkin itse jättäisin vuokralle enkä myisi.

Vierailija
40/190 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko vaan rahat loppuneet, koronnousu ym vuoksi..