Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä naiset hävetä yhtään kun jää perhe perustamatta?

Vierailija
23.01.2025 |

Teillä on ikuinen luuserin leima. Koko suku häpeää. Saamattomia pelkureita jotka ei uskalla synnyttää eikä teistä ole lapsen kasvattajaksi.

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää kuin ap:ta, joka ei myöskään koskaan tule lisääntymään.

Vierailija
42/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Hävettäisi enemmän jos jatkaisin näitä sairaita paskoja geenejä ja päätyisin surkeaksi vanhemmaksi niin kuin omanikin olivat. Plus ei kiinnosta lapset muutenkaan. Mieskin tuohon vaadittaisi varmaan jos perhe pitäs perustaa ja mistäpä semmoistakaan mieleistä löytyy kun suurin osa on itsekkäitä typeryksiä, juoppoja tai muuten vaan kelvottomia edes suhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.

T. Vanhustenhoitaja

Älä jaksa trollata. Ei ne lapset ehdi vanhuksiaan hoitamaan. Niillä on työt ja oma elämä. Mummot voivat jutella keskenään.

Vierailija
44/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.

T. Vanhustenhoitaja

Ai jaa, mites ne vanhukset joilla on lapsia muttei ne koskaan tule katsomaan.

Et nyt ymmärtänyt. Kysy on siitä, että vasta iäkkäänä ovat alkaneet katumaan lapsettomuutta. Kun heillä ollut aikaa miettiä elämän merkitystä ja sitä mikä on ihmisen tarkoitus tällä maapallolla. Heitä on alkanut harmittamaan kovasti, se että eivät ole saaneet edes yhtä lasta ja jatkaneet sukuaan. En minä näitä päästäni keksi, vaan lapsettomat naiset ovat itse minulle kertoneet näin.

Helppoa se on nuorena olla haluamatta lapsia, mutta sitten iäkkäänä tilanne voi

En ole kylläkään kuin muutaman moista sanovan. Kyllä montaa muuta asiaa kadutaan paljon enemmän.

Vierailija
45/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vanhustenhoitaja

Meidän yksikössä on monta perheellistä, mutta lapset ei käy, eikä soittele. T. Vanhustenhoitaja.

Vierailija
46/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma faija antanut sen luuserileiman jo vuosia sitten, kun syntymävian vuoksi puhkesi epilepsia, on vieläkin vaikeahoitoinen. Häpeää siis minua, itseä ei kyllä hävetä.

Vierailija
47/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Et nyt ymmärtänyt. Kysy on siitä, että vasta iäkkäänä ovat alkaneet katumaan lapsettomuutta. Kun heillä ollut aikaa miettiä elämän merkitystä ja sitä mikä on ihmisen tarkoitus tällä maapallolla. Heitä on alkanut harmittamaan kovasti, se että eivät ole saaneet edes yhtä lasta ja jatkaneet sukuaan. En minä näitä päästäni keksi, vaan lapsettomat naiset ovat itse minulle kertoneet näin.

Helppoa se on nuorena olla haluamatta lapsia, mutta sitten iäkkäänä tilanne voi olla eri. Se että omat geenit ja jos ne tyssäävät juuri sinuun, niin se on se mikä vanhuksia on harmittanut jälkikäteen. 

T. Vanhustenhoitaja

Perustelu kuulostaa enemmän miehiseltä. "Omat geenit", heh. Naiset adoptoivatkin ihan kepoisasti, ei mitään omia geenejä tarvitse jakaa. Itse EN HALUA jakaa omia geenejäni. Olen tissikäs tiimalasi ja kohtelu miesten taholta on ollut todella törkeää ja esineellistävää. En todellakaan halua samanlaista kohtaloa tyttärelleni, kuin mitä olen itse kokenut. Seksi, seksi, pillu, pillu, ei yhtään miestä, joka olisi kohdellut minua ihmisenä pillun sijaan. En muutoinkaan halua, että tyttäreni joutuisi kokemaan samanlaisia asioitaan elämässään, kuin minä. Tämä on selväjärkisen aikuisen päätös, jonka olen allekirjoittanut koko ikäni. Vanhana dementikkona voi sitten haaveilla perheestä ihan rauhassa, kun faktat ovat unohtuneet.

Vierailija
48/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloittaja, typerä sydänmummu. Jokainen itse päättää lisääntyykö vai ei, ei tämä pohjois -korea ole.

Vierailija
49/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään hävetä. Haluaisin muuttaa Amerikkaan ja perustaa siellä perheen.

Vierailija
50/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

👵🏻: Minä minä minä minä minä minä ja MINÄ😩

On itsekkäämpää tehdä lapsia oman itsensä vuoksi.

Vierailija
51/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hävetä. Olen oikeastaan ylpeä siitä, että olen hoitanut elämäni hyvin. Lapset ei olisi siihen sopineet ja nyt olen liian vanha. Mutta mukavaa ja vapaata elämää tämä lapsettoman arki.

Vierailija
52/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Putin ja Trump maksaa tämä jatkuvan perhe-elämän pakottamisen suoltamisesta? Tiedätkö kun Suomi ei ole Usan kaltainen kehitysmaa jossa eletään vielä vuonna 2025 vuodessa 1960 ja koitetaan vasta päästä ulos kotirouvakultuurista. Se kulttuuri ei ole ikinä meillä edes ollut eikä tule. Suomalainen on aina arvostanut ensisijaisesti työtä. Lapsia suomalaiset lähes inhoaa. On aina inhonneet. Opetelkaa edes kulttuuri mihin trollaatte.

Vierailija
53/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joutaa roskiin

Vierailija
54/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää aloittajan typerä kysymys.

Vierailija
55/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan enää halua tehdä lapsia. Nepsyt kiusaa päivähoidossa ja koulussa hakkaa koulukiusaajat.

Sitten kun kurittomille löytyy omat laitoksensa ja integrointi kouluissa lopetetaan, voi normaalitkin uskaltaa tehdä lapsia.

Vierailija
56/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Vanhustenhoitaja

Höpö höpö. Vanhuksista yksinäisimpiä laitoksessa on ne, jotka odottavat meidän Teijan ja tyttöjen tai Mikon perheineen tulevan käymään. "Tulevatkohan tänään?" Ei tule, ehkä jouluna tulevat käymään kun ajavat ohi Leville.

"Yksinäiset" vanhukset tulevat automaattisesti mukaan päivätoimintaan. Lapsiaan kylään odottavat eivät suostu lähtemään huoneestaan pois, "jos Petteri ja Jaana vaikka tulevat sillä välin eivätkä löydäkään minua".

Vierailija
57/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Ihmisarvoni ei tiivisty kykyyni synnyttää. Olen ihminen, enkä mikään kävelevä kohtu.

Vierailija
58/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää aloittajan typerä kysymys.

Ei se sinun häpeäsi ole. Ei edes myötähäpeäsi. Häpeä on vain ja ainoastaan hänen omansa.

Vierailija
59/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanhustenhoitaja

Höpö höpö. Vanhuksista yksinäisimpiä laitoksessa on ne, jotka odottavat meidän Teijan ja tyttöjen tai Mikon perheineen tulevan käymään. "Tulevatkohan tänään?" Ei tule, ehkä jouluna tulevat käymään kun ajavat ohi Leville.

"Yksinäiset" vanhukset tulevat automaattisesti mukaan päivätoimintaan. Lapsiaan kylään odottavat eivät suostu lähtemään huoneestaan pois, "jos Petteri ja Jaana vaikka tulevat sillä välin eivätkä löydäkään minua".

Mulla kulkee siivotessa mummot ja papat perässä ja kyselee lastensa perään. Ei niitä ikinä näy.

Vierailija
60/215 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sua ap yhtään hävetä suoltaa tätä paskaa palstalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän