Eikö teitä naiset hävetä yhtään kun jää perhe perustamatta?
Teillä on ikuinen luuserin leima. Koko suku häpeää. Saamattomia pelkureita jotka ei uskalla synnyttää eikä teistä ole lapsen kasvattajaksi.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.
T. Vanhustenhoitaja
Ai jaa, mites ne vanhukset joilla on lapsia muttei ne koskaan tule katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Monesti naisia alkaa harmittamaan lapsettomuus vasta sitten, kun ovat vanhoja ja avun tarpeessa. Ei ole ketään jolle voisi soittaa ja jutella. Hoitajilla ei vaan riitä aika, viettää jokaisen mummojen kanssa jutteluhetkiä.
T. Vanhustenhoitaja
Oletpas 💩mainen ihminen.
Sun tehtävisi on nimenom. hoitaa ihmisiä.
Tai olisi, onneksi et ole yhtään mikään hoitaja...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 perheetötä tytärtä, joilla menee oikein hyvin elämässään. Suku on oikein ylpeä heistä. Melkein kaikki heidän serkkunsakin ovat lapsettomia.
Mulla 2. Eikä ihme että sinkkuus on mieluisaa kun ikäisensä miehet on ap:n kaltaisia apinanperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
👵🏻: Minä minä minä minä minä minä ja MINÄ😩
Ei kaikista ole vanhemmiksi. Ymmärrätkö.
Eikös perheen perustamiseen tarvita myös miestä? Kokemukseni mukaan miehiä se perheen perustaminen ei kiinnosta.
Vai kaipaako ap lisää yh-äitejä ja isättömiä lapsia, häh?
Miltä AP kuulostaisi meidän todennäköisesti kehitysvammaisen lapsen elätys? Rahaa sekin vaatii, enemmän kuin lapsilisä.
Eiköhän heitetä tämä nyt sinne kaatopaikalle, mistä tulikin.
Näihin ei kannata ikinä vastata.
Joku vikapää saa jotain "hupia" ärsytyksellään.
Sitä saiskin hävetä, onneton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
👵🏻: Minä minä minä minä minä minä ja MINÄ😩
Ei kaikista ole vanhemmiksi. Ymmärrätkö.
Juuri näin. Ja lopputulos näkyy tässä yhteiskunnassa. Vanhemmaksi sopimattomat kasvattavat onnettomia lapsia. On traumaa, masennusta, riippuvuuksia, adhd:ta jne
Monesta miehestä ei ole edes uskolliseksi kumppaniksi.
Sellaiseen tilanteeseen lapsi, ei ikinä.
Ei. Enempi hävettäisi, jos olisi pelkkä äiti ja pitäisin lapsia elämäni suurimpana saavutuksena.
Eikö sinua hävetä yhtään, kun jo tammikuussa teit vuoden tyhmimmän aloituksen?
Ei hävetä eikä kiinnosta, mitä joku ulkopuolinen valinnastani ajattelee. Hävettäisi, jos olisin tehnyt lapsen jonkun kanssa ja sitten vasta todennut, etten pidä lapsiperhe-elämästä tai ole sopiva äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vanhustenhoitaja
Et nyt ymmärtänyt. Kysy on siitä, että vasta iäkkäänä ovat alkaneet katumaan lapsettomuutta. Kun heillä ollut aikaa miettiä elämän merkitystä ja sitä mikä on ihmisen tarkoitus tällä maapallolla. Heitä on alkanut harmittamaan kovasti, se että eivät ole saaneet edes yhtä lasta ja jatkaneet sukuaan. En minä näitä päästäni keksi, vaan lapsettomat naiset ovat itse minulle kertoneet näin.
Helppoa se on nuorena olla haluamatta lapsia, mutta sitten iäkkäänä tilanne voi olla eri. Se että omat geenit ja jos ne tyssäävät juuri sinuun, niin se on se mikä vanhuksia on harmittanut jälkikäteen.
T. Vanhustenhoitaja
On mulla perhe, siihen kuuluu minä, mieheni ja meidän kolme kissaa. Suku ei todellakaan häpeä, mutta häpeää kyllä paria lapsellista perhettä, joissa toisen perheen tytär on vankilassa ja toisen perheen poika nisti. Ja miksiköhän ap, niitä lapsia nyt piti sinun mielestä tehdäkkään?
Vierailija kirjoitti:
T. Vanhustenhoitaja
Jos oikeasti olisit vanhuspuolella, niin tietäisit paremmin asioista. Se, että on lapsia ei takaa sitä, että lapset käyvät katsomassa. Lapsettomalla taas voi olla muita sukulaisia sekä ystäviä jotka käyvät katsomassa. Moni on niin muistisairas, että ei enää pahemmin puhelut onnistu. Osa tulee hoivakotiin niin huonossa kunnossa, että voi olla kuollut jo viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vanhustenhoitaja
Varmaan vielä surullisempaa. Lapseton voi ajatella, että jos ois lapsia, varmaan ne kävisi.Toinen taas joutuu toteamaan, että lapsia on, mutta he eivät käy.
Vierailija kirjoitti:
T. Vanhustenhoitaja
Nykyinen vanhustenhoitosysteemi kaatuu kauan ennen kuin minä 30v tulen tarvitsemaan sitä. Sitä paitsi hoitokodissa työskennelleenä voin sanoa että kuolen mielelläni kaatuneena yksin lattialle, monet hoitajat ovat kuin suoraan kauhuleffasta.
Paras päätös ikinä! En ole päivääkään katunut, eikä kukaan koskaan kritisoinut.
Ei. Onneksi ei ole myöskään tuollaista sukua, jota tarvitsee hävetä.