Elina Valtonen alkoi pitää väärää puhetta Wienissä
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on Suomessa suosituin ministeri. Tietääkö kansa? :D
Olen kaukana Kokoomuksesta, mutta tässä on fiksu ja asiallinen poliitikko. Hän tekee sitä, mitä työssään kuuluukin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan jonkun puolueensa miehen tai elinkeinoelämän puheita piti, kuten valitettavasti puolueensa naisedustajat yleensä.
Siellä alkaa olla vakavasti otettavat miehet vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan avustajat ovat puheet kirjoittaneet! Turha öyhöttää, jos vahingossa oli väärät paperit annettu hänelle.
Sinä öyhöttäjä varmaan ymmärrät, että ulkoministerin tasoisen henkilön pitäisi ymmärtää itsekin, mitä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan avustajat ovat puheet kirjoittaneet! Turha öyhöttää, jos vahingossa oli väärät paperit annettu hänelle.
En itsekään ymmärrä, mikä tässä on uutinen. Kerrankos paperit sekaantuvat. Puheita pidetään koko ajan.
Jos nyt edes lukisitte jutun, eihän se ehtinyt kuin sanoa geneerisesti että ilo olla täällä jne., ei vielä mitään asiasisältöä. Avustaja todennäköisesti antanut väärät paperit ja huomasi mokansa ajoissa.
Nykyään kaikki on tietokoneen valetta. Tekoälyn puhetta kuin hahmoja virtuaalitodellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt edes lukisitte jutun, eihän se ehtinyt kuin sanoa geneerisesti että ilo olla täällä jne., ei vielä mitään asiasisältöä. Avustaja todennäköisesti antanut väärät paperit ja huomasi mokansa ajoissa.
Avustajan kuulun ymmärtäminen on siis parempi kuin ministerin luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ymmärrä, mikä tässä on uutinen. Kerrankos paperit sekaantuvat. Puheita pidetään koko ajan.
Voi apua. Se EI ITSE huomannut, että puhe oli väärä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhe tuli minulle täysin yllättäen ja pyytämättä.
T: Elina
Valtonen on fiksu, erittäin kielitaitoinen nainen. Täysin eri kastia kuin eräs ex- pm.
Kömmähdyksiä sattuu, kun paljon tekee.
Ei tietenkään koskaan palstan 'älyköille'....
Vierailija kirjoitti:
Valtonen on fiksu, erittäin kielitaitoinen nainen. Täysin eri kastia kuin eräs ex- pm.
Tosi kielitaitoinen kun ei ymmärrä edes suomea eikä itse kirjoittamaansa (?) tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin osaisin tuon homman. Menen paikalle milloin käsketään, ja luen paperin joka minulle annetaan. Ja lopun aikaa kuvaan naamaani instagramiin.
Kuinka moni palstalaisista hallitsee Valtosen kielirepertuaarin?
Niinpä. 😂
Kateus paistaa kauas.
ei edes ajattele mitä puhuu
kunhan vaan puhuu
Pelkkä puhuva pää.