Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina Valtonen alkoi pitää väärää puhetta Wienissä

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedä vaikka oli väyrysen vanha puhe

Olihan Orpollakin väärä puhe kun kertoi Brysselissä miten hänen hallituksessa ei ole äärioikeistolaisia puolueita. 

Vierailija
82/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimun monotoninen puhe menee aina toisesta kotvasta ulos joten kukaan ei olisi huomannut mitään 😄.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra, fixuin ja älykkäin asiaosaaja koko hallituksesssa!!

Ehdottomasti!

Vierailija
84/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtosen puheita olen jonkin verran joutunut kuuntelemaan, mutta mielestäni hän ei ole oikein kartalla eikä nyt ja tehtävien tasolla.

Voihan olla, että on niin älykäs ja koulutettu tyyppi etten minä pienssä päässäni ymmärrä,  en vaan pidä lainkaan. Sorry.

Vierailija
85/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottete varmaan onneloisia kun joku erehtyy, teillehän ei koskaan satu virheitä, ai niin tehän ette mitään teekkään. 

Vierailija
86/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valtonen on viime aikoina ollut poissaolevan oloinen onko davosissa tapahtunut jotain ikävää joskus?.

aiemmin eduskunnassa oli skarpimman oloinen,veikkaan jotain sairautta tai ikävää traumaattista tapahtumaa yksityiselämässä. lääkärille pitäs mennä.

Kuvauksesi kuulostaa ihan Purralta. Tosin on skarppi vain saksia heilutelessaan.

Vierailija
87/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan avustajat ovat puheet kirjoittaneet! Turha öyhöttää, jos vahingossa oli väärät paperit annettu hänelle. 

Miten niin aina? Kyllä heitäkin on ollut ja on, jotka puheensa itse kirjoittavat. Tai edes lukevat paperin etukäteen jotta voivat täysin allekirjoittaa mitä siellä lukee.

Vierailija
88/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä suurta vahinkoa aiheuttanut.

Vierailija
89/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee avustajan?

Vierailija
90/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä suurta vahinkoa aiheuttanut.

No ei ole kyllä jos valtiovarainministeriimme vertaa. 

Vierailija
91/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolojen tilanteiden nainen. Mrs Bean Waltonen. 😁

Vierailija
92/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottete varmaan onneloisia kun joku erehtyy, teillehän ei koskaan satu virheitä, ai niin tehän ette mitään teekkään. 

Kyllä nämä vahtaavat ahkerasti muiden tekemisiä, ihan työstä menee, niin paljon että neljä velvoite paikkaa kuussa jää hakematta muilta kiireiltä.

Vierailija
93/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, ettei poliitikoila ole kehityskeskusteluja tai suoriutumisen arviointeja.

Vierailija
94/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtoselle tuntuu tapahtuvan mokia vähän liian usein. Näyttääkin melko väsähtäneeltä. Kannattaisi ryhdistäytyä.

Vierailija
95/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

daily mail uk nettilehdes oli tänään artikkeli davosin kulissien takaa,aika uskomatonta touhua ja uskalias artikkeli.aikamoista menoa jos elina ei saanut nukuttua hotellissa.

Vierailija
96/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virheitä voi toki ihmisille sattua. Mutta minulle ei tuollaista virhettä sattuisi, koska tiedän tasan tarkkaan, mitä aion missäkin tilaisuudessa sanoa. Olen suunnitellut ja kirjoittanut puheeni huolellisesti, joten olisin kyllä jo ennen puheeni aloittamista huomannut, jos joku olisi laittanut pöydälleni ihan toisen tekstin.

Vierailija
97/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

daily mail uk nettilehdes oli tänään artikkeli davosin kulissien takaa,aika uskomatonta touhua ja uskalias artikkeli.aikamoista menoa jos elina ei saanut nukuttua hotellissa.

Porukka ei tajua ainakaan tällä palstalla mitä tuon tason kokouksissa tapahtuu. Ei se mitään asiallista hissuttelua ole kuten on tapana toimia Suomessa. 

Vierailija
98/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi valtonen siis uhriutuu somessa: davosis on ihan kamalaa, siellä sorretaan, oon vaan itkeny kaikki illat kun on niin rankkaa

Vierailija
99/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vassareilta leikataan ja osakesalkkuni paisuu;)

T. Kokoomuslainen

Vierailija
100/105 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka meidän ulkoministerin puheet kirjoittaa ja kenen mielipiteitä ne ovat?

Ministeriön virkamiehet kirjoittavat. Ministeri ensin lyhyesti kertoo, mitä pitää ottaa esille, ja mitä kantoja pitää ottaa. Lisäksi ministeri itse tekee loppuviimeistelyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi