Poikaystävä osti Lego kukkia lahjaksi
Vihdoin naisillekin on tehty legoja. Poikaystäväni osti minulle ruusun näköisiä lego kukkia jotka oli tosi ihania.
Kommentit (336)
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Vähän siistiä! Mä oon kattonut niitä että olisi kivoja mutta aika kalliita. Upea lahja!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! <3
No ei ole ihanaa. Hemmetin mielikuvitukseton ja kylmä jäbä. Ei jatkoon. Kyllä tyypillä pitäisi olla romanttinen silmä tänä itsekeskeisyyden ja rumuuden aikakaudella, jossa kaikki käy.
Legot ovat kestäviä, vaikka muovi nyt on muovi eikä paremmaksi muutu.
Tyttäreni varastossa on 90-luvun ns. tyttöjen legoja. Ne ovat nyt hänen tyttärensä käytössä, kuten Baby Born -nukkekin.
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Älä valita, ikuista rakkautta sinulle julisti niillä lego kukilla jotka eivät lakastu.
Ihan samaa turhaa muovikrääsää legotkin on niin kuin kaikki muutkin muovijutut. Missä nyt on ne kaikki luontoaktivistit jotka valittaa temu- ketjuissa kun ihmiset täyttää maailman ja pilaa luonnon ja lapsien tulevaisuuden ostamalla muovikrääsää? Jos omistat legoja (tai ostat muovisia ruoka/ meikki/ hygienia/talous etc. pakkauksia)ja silti saarnaat temusta olet vain tekopyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa turhaa muovikrääsää legotkin on niin kuin kaikki muutkin muovijutut. Missä nyt on ne kaikki luontoaktivistit jotka valittaa temu- ketjuissa kun ihmiset täyttää maailman ja pilaa luonnon ja lapsien tulevaisuuden ostamalla muovikrääsää? Jos omistat legoja (tai ostat muovisia ruoka/ meikki/ hygienia/talous etc. pakkauksia)ja silti saarnaat temusta olet vain tekopyhä.
:D Toki tässä on tuotannollisesti ja kestävyyden kannalta vissi ero että onko jotain 10 sentin temukrääsää vai eettisiä työoloja kannattavan firman tuote, mutta mitäpä lahopäälle alkaa sen enempää selittämään kun ei sinne kaaliin kuitenkaan uppoa mikään.
Kyllä mie oisin iloinen tuollaisesta lahjasta! Tosin ei varmaan tuotteessa sanota, että on vain naisille. Joka tapauksessa kiva ajatus poikkikselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Toki tässä on tuotannollisesti ja kestävyyden kannalta vissi ero että onko jotain 10 sentin temukrääsää vai eettisiä työoloja kannattavan firman tuote, mutta mitäpä lahopäälle alkaa sen enempää selittämään kun ei sinne kaaliin kuitenkaan uppoa mikään.
Aika monet länsimaalaisetkin yritykset valmistuttavat tuotteensa kehitysmaissa eikä ole mitään takeita kuluttajalle siitä että läheskään kaikilla työntekijöillä olisi inhimilliset työolot tai palkka. Tarpeeton muovikrääsä on tarpeetonta muovikräsää, ihan sama mikä firma sitä tuottaa. Mutta ainahan nämä muka luonnon asialla olevat keksivät tekosyitä miksi juuri heidän vaate/tavara/kulutus/matkustelu- tarve on tärkeämpää kuin muiden ihmisten. Yksikin tuttu elokapinassa autotiellä muiden tukkeena ollut ja ilmastonmuutoksesta ihmisiä saarnannut ja syyllistänyt tekopyhästi huvimatkustelee tälläkin hetkellä ulkomailla ja varmasti monet muutkin heistä. Tarkastaa luonnosta ja ilmastosta saarnaajat ensin oma toimintanne ennenkuin v*ttuilette vaikka temuttajille. Itse en ainakaan näyttele että minulla olisi mikään sädekehä pääni päällä toisin kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Aika ihimiset leekoilla... pyh
Aikaihmiset tekee.
Olen onnellinen, kun olen löytänyt takaisin noihin askasteluihin tästä stressimaailmasta.
Minä sain 16-v. pojaltamme sellaisen Lego kukan.
Kokosin ja laitoin maljakkoon.
Teen myös noita värityskirjojen värityksiä. Ostin Moderna Museetista syyslomalla kivoja värikyniä, joissa on eri taiteilijoiden ajatuksia. Samasta paikasta ostin sellaisen pieniä yksityskohtia värityskirjan.
Palapelin tekeminen on myös hyvää keskittymistä kivaan tekemiseen. Kun löytää kivan motivoivan kuvan, niin sitä on hauska tehdä. Meillä koko perhe teki vuoronperään tuhannen palan palapeliä.
Suosittelen.
Ihailen heitä, jotka neulovat.
Ristiriitaista.