Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä osti Lego kukkia lahjaksi

Vierailija
23.01.2025 |

Vihdoin naisillekin on tehty legoja. Poikaystäväni osti minulle ruusun näköisiä lego kukkia jotka oli tosi ihania.

Kommentit (343)

Vierailija
341/343 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa turhaa muovikrääsää legotkin on niin kuin kaikki muutkin muovijutut. Missä nyt on ne kaikki luontoaktivistit jotka valittaa temu- ketjuissa kun ihmiset täyttää maailman ja pilaa luonnon ja lapsien tulevaisuuden ostamalla muovikrääsää? Jos omistat legoja (tai ostat muovisia ruoka/ meikki/ hygienia/talous etc. pakkauksia)ja silti saarnaat temusta olet vain tekopyhä.

:D Toki tässä on tuotannollisesti ja kestävyyden kannalta vissi ero että onko jotain 10 sentin temukrääsää vai eettisiä työoloja kannattavan firman tuote, mutta mitäpä lahopäälle alkaa sen enempää selittämään kun ei sinne kaaliin kuitenkaan uppoa mikään. 

Samaa paskaa se hyvesignaloitu "eettinen " tuote on

Vierailija
342/343 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legokukat ovat tosi hyvä lahja! Kukkien ostaminen ei vaadi kovinkaan paljon vaivaa, mutta lego kukissa on ensiksi ostettu paketti, ja sitten huolella kasattu ne. Eli paljon enemmän effortia vaativa asia kuin pelkkä "yksi kaunis kukkakimppu, kiitos" -asiointi kukkakaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/343 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika osti mulle aellaisen värikkään Lego-kukkakimpun synttärilahjaksi. Oli kasannut sen mulle valmiiksi maljakkoon 🥰