Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhteessa lähteä vknloppureissulle kysymättä lupaa

Vierailija
23.01.2025 |

tai mielipidettä asiaan vaan ilmoittamalla päivää ennen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Parisuhde vaatii huomioimista. Lupa pitää kysyä. Sitten on eri asia, jos lupaa ei tule, miten siitä sitten jatketaan.

Ai että suhteessa kysytään, että "saisinko lähteä viikonloppureissulle"? 

Vierailija
42/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi, on ilmoitusasia. Toki pyritään kertomaan ajoissa mutta nopeakin lähtö onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan parisuhteesta ja onko lapsia. Jokaisessa parisuhteessa on omanlaiset sopimukset. Joskus toinen hoitaa kodin ja lapset täysin samalla kun toinen parisuhteen osapuoli huitelee missä haluaa ja koska haluaa. Minulla tuollainen ei sovi joten olen valinnut miehekseni perhekeskeisen ihmisen joka ottaa minut huomioon kaikessa ja minä hänet. Ja yllätys yllätys yhteisiä vuosia on jo 34.

Meillä vuosia 35 ja edelleen on sallittu lähteä vain ilmoittamalla. Tosin lapset ovat jo aikuisia kaikki. Mutta oli se sallittua aikaisemminkin kun lapset olivat pieniä. Mummola auttoi jos tuli tiukka paikka. Perhekeskeisiä olemme, eivät ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
44/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vielä pientä, jos lähtee yksin reissuun ja ilmoittaa siitä vasta edellisenä päivänä. Itselleni on käynyt muutaman kerran niin, että mies on torstaina kertonut minulle, että ollaan menossa appivanhempien luokse viikonlopuksi o_O

Ei tunnu kivalta, että tuollaisia menoja sovitaan selän takana kysymättä minulta mitään. Ja vielä ilmoitetaan noin myöhään. 

Itse vastaisin tuohon, että "joo, mene ihmeessä, on varmaan sulle kiva nähdä vanhempiasi". Ja jos toinen edellyttäisi, että itsekin lähden, sanoisin että "valitettavasti mulle ei sovi". Tokihan voin syynkin sanoa - jo sovittu oma meno tai muuta tekemistä, tai että haluan olla vain kotona. Tai että en jaksa/halua mennä yökylään sukulaisten luo.

Vierailija
45/45 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteessa tarvitse ottaa kumppania tai tämän tunteita huomioon eli kyllä.

Ootko koskaan ollut parisuhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi